Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, מחפש המלצה לאיזה רכב כדאי לי לקנות.

השימוש שלי לרוב יהיה נסיעות לעבודה הלוך חזור של בערך 40 דקות לכיוון בנסיעה שהיא לרוב פנויה אבל אפשרית עם פקקים.

מחפש רכב שיהיה אמין (לא רוצה לחיות במוסך), חסכוני (עד כמה שאפשר בדלק), אבל כן מחפש את הכיף של הנסיעה שאם אני ארצה לעקוף או לנסוע טיפה יותר מהר שאני לא ארגיש את החוסר בכוח בצורה שתפריע לי.

התקציב שלי הוא באיזור ה40-45 אלף שקל גג.

הרכבים שחשבתי עליהם זה גולף(2015-2016),איביזה (2017-2018),פאביה(2016-2017),i20 (2016-2019). פחות או יותר אבל כן פתוח להמלצות יותר חכמות ונכונות.

 

תודה מראש!

  • אהבתי 1
פורסם

בחרתם רכבים זריזים אך עם גיר פחות אמין.

הייתי בודק מזדה 2 למשל עם גיר פלנטרי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

 התשובה הישירה- דלג לפסקה השלישית

 

יש בבית איביזה 2018 (1000 סמק 3 צילינדר)

ניסיתי במשך שבוע לנסוע איתו מעיר  בפריפריה ללב תא (סביב 40 דק, אבל ב6:40 בבוקר)

חסכוני - בהחלט כן. מהנה לנהיגה - ממש לא. בלחיצה חזקה מ80 ל120 קמש המנוע עם רעש לא נעים (וכמובן כבר לא  חוסך דלק)

יש בבית גם אלפא תלתן ירוק מודל 2016 ( 1368 סמק 170 כ"ס)

נסעתי איתו פעמיים.

מהנה לנהיגה -בעיני כן . הרעש, התחושה מההגה מהנים מאד.

צריכת דלק בערך 9-10 קמ לליטר.

 

מה שאני מנסה לומר זה= שני המשתנים שלך (צריכת דלק/הנאה מנהיגה) אינן יכולים להתקיים בו זמנית.

החלטה שאני קיבלתי (אני יודע שזה מתאים ל1% מציבור הנהגים)

להחזיק אוטו חסכוני בבית שאינו מהנה לנהיגה עבור כל בני הבית. לקנות אוטו ספורט אמיתי לנפש לסופי שבוע.

ולנסוע בתחבצ יוממי. כן יודע שזה עוד חצי שעה נוספת. אפשר שמוע פודקאסטים. לראות סדרות. לקרוא ספר פיזי או אלקטרוני

ואת תסכולי החניה/פקקים להשאיר לנהג מקצועי. זה שאני נוסע בתחבצ לא הופך אותי למסכן.

 

ההחלטה בשבילך (לדעתי בלבד) רד מענין ההנאה והכוח. קח הכי חסכוני/אמין/זול לתחזוקה.

כל הווגיות הם בחירה טובה (פאביה/פולו/איביזה) . רק תבדוק שעשו טיימינג בזמן. לא בעפ. שיראו לך חשבוניות מפורטות.

אל תיפול בפח עם אוטו שטוף/נקי /נוצץ אבל בלי הסטוריה. אין הסטוריה- תברח.

המוכר לא יוריד לך מה שבאמת צריך. יחכה לקונה הבא שלא מבקש לראות דוח טיפולים אבל מתלהב מטאבלט שמותקן ומצבר חדש וכו

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי INDY1
פורסם

הנאה זה דבר אישי, לדעתי דווקא איביזה מהנה בזכות מנוע זריז ומושבים טובים ברמת אבזור fr.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 49 דקות, yulianx כתב:

הנאה זה דבר אישי, לדעתי דווקא איביזה מהנה בזכות מנוע זריז ומושבים טובים ברמת אבזור fr.

ואכן המלצתי עליו לפות"ש בפסקה השלישית.

יש הבדל במושבים באיביזה סטייל/רפרנס לעומת הFR? מה ההבדל?

 

 

פורסם

תמיכת צד ונוחות.

מושבים רגילים

Screenshot_20260412_162728_SamsungInternet.thumb.jpg.3259cfba0afb58d09379b756dd95ea07.jpg

 

מושבים ב fr

Screenshot_20260412_162625_SamsungInternet.thumb.jpg.acd0a7d9f0c76e0d7611f818f76c7807.jpg

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...