Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עם צמיגי RIKEN PERFORMANCE, עשיתי 19K ק"מ והם עדיין עם הרבה בשר והנסיעה חלקה, אבל 70% מהנסיעות שלי בינעירוניות ככה שצריך הרבה יותר מ 19K כדי לקבוע או להמליץ. אם 70% מהנסיעות שלי היו בתוך העיר זה משהו אחר..

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דו"ח מעבדה?! 😅

 

יש ביקורות ומבחנים אובייקטיבים שניתן למצוא ברשת. 

אתר https://www.tyrereviews.com/ למשל מרכז כאלו.

יש להבחין שם בין אותם מבחנים אובייקטיבים (שלא תמיד קיימים עבור כל צמיג) לבין האחוזים הכללים שניתנים שם שהם תוצר של חוות דעת סובייקטיביות של משתמשים.

פורסם

הבנתי תודה

השאלה אם מדובר בכמה מטרים לפה או לשם, אפשר פשוט לשמור יותר מרחק ופעם הבאה לקנות 4 מישלן סביב 2,200 במקום 4 רייקן ב 1,400 בערך

אני משתדל לשמור יותר מרחק מהמומלץ בכל מקרה

פורסם (נערך)

הכמה מטרים לפה ולשם משאירים הרבה מהירות באותה נקודה בה הצמיג העדיף עצר את הרכב.

לשמור עוד קצת מרחק זה כמובן שיקול נכון, אבל לא תמיד התנאים סטריליים.

ברור ומובן שלא לכולם יש כיס עמוק, אבל גם מבין הצמיגים הזולים יותר הרייקן פשוט לא נמצא בין המומלצים.

 

מעבר לכך, יש בצמיג הרבה יותר מרק מרחק בלימה. פשוט המבחנים של הריקן ההם שם כוללים בדיקה רק של כאלו.

אבל כנס לצמיגים אחרים שם מהחברות היותר מובילות ותראה מבחנים מקיפים בהרבה.

בעל האתר שם גם בעל ערוץ יוטיוב עם סקירות והשוואות מקיפות שלו.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
לפני 9 שעות, DAHUJI כתב:

זו שאלה שהתשובה עליה מאוד קלה - כן.

וכמובן שזה תלוי מאוד איזה צמיגים היו לך לפני כן...

את רכב הקרטינג שלי קניתי מהבעלים הקודם עם צמיגים סיניים איכסה, החלפתי את הקדמיים ל- Continental Ecocontact 5, שהם צמיגים לגמרי בסדר לא איזה משהו וואוו בהגזמה, ובהן צדק שלא האמנתי עד כמה ההבדל כל כך מורגש בנסיעה מנהלתית-שגרתית רגילה לגמרי לנהג רגוע כמוני.

האחוריים כמעט חדשים אז נשארו על הרכב (גם סיניים כאמור, פיכסה לגמרי).

הצמיגים החדשים כל כך הרבה יותר שקטים, הבדל של שמיים וארץ. רעשי הרקע ירדו ב- 100%. כמו הבדל בין עם ובלי אטמי אוזניים על האוזניים.

ה"רכות" של הנסיעה (מה שזה לא אומר, כמובן שזה תלוי ברכב ובמתלים, בעד כמה הם נוקשים ו/או חדשים או רכים ו/או ישנים ושחוקים) - טובה יותר בהרבה.

נוחות הנסיעה? - רכב קרטינג נשאר רכב קרטינג.

האחיזה בהחלט השתפרה במגבלות נסיעת הסבא שלי.

 

ארבעת ההצמיגים הם הצמיגים שהורכבו במפעל ב 2021

Toyo

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
בתאריך 8.10.2025 בשעה 22:13, SunshineGC38 כתב:

אין צמיגי פלקן במלאי 

עשית סיבוב באתר של אוטו-דיפו?...

פעם בשבוע קבוע יש להם "מבצע" באתר של 50% הנחה מהמחיר השערורייתי שלפני כן, ואז הצמיגים שלהם (רכשתי משם כבר כמה פעמים צמיגים - Continental ו- Good Year) יורדים למחיר די ראוי.

צמיגים בדר"כ ברמה טובה מאוד (ברור שכתלות בדגם, אבל הם מביאים את דגמי האמצע הסבירים מאוד ומעלה), מספיקה לכל צורך הגיוני של בנאדם רגיל.

עריכה אחרונה על ידי DAHUJI
  • אהבתי 2
פורסם
לפני כשעה, DAHUJI כתב:

עשית סיבוב באתר של אוטו-דיפו?...

פעם בשבוע קבוע יש להם "מבצע" באתר של 50% הנחה מהמחיר השערורייתי שלפני כן, ואז הצמיגים שלהם (רכשתי משם כבר כמה פעמים צמיגים - Continental ו- Good Year) יורדים למחיר די ראוי.

צמיגים בדר"כ ברמה טובה מאוד (ברור שכתלות בדגם, אבל הם מביאים את דגמי האמצע הסבירים מאוד ומעלה), מספיקה לכל צורך הגיוני של בנאדם רגיל.

היי,

תוכל לשתף בבקשה כמה שילמת על זוג/רביעייה?

אמנם אני צריך צמיג קצת שונה משלך, אבל שנינו עם פג'ו לא גדולה מדי :)

מניח שעד שארכוש המחיר ישתנה, כי אני מקווה שהרייקן שיש לי יחזיקו לפחות עוד שנה-שנתיים

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 20 דקות, גולדן191 כתב:

תוכל לשתף בבקשה כמה שילמת על זוג/רביעייה?

בשמחה :-)

Continental Eco Contact 5 במידות R15 165/60 77H יצא לי כ- 370 ש"ח/צמיג באתר של Auto Depot. רכשתי זוג קדמיים, שאחרי שנה עשיתי להם רוטציה לאחוריים.

סה"כ מחיר סבבה לצמיג על הכיפאק (לא המחיר ולא הצמיג משהו לדבר עליו, הכל באמצע, לא דיל של החיים ולא צמיג באיכות עילאית, באמצע מספיק טוב לי).

אחרי יומיים הצמיגים חיכו לי בסניף והגיעו טריים בני 4 חודשים.

ההזמנה באתר בוצעה ב- 2 הזמנות שונות (טריק שלמדתי מניסיון), כי יש קופון נטישה שמוריד 7%, אבל הוא תופס משום מה לא על כל עגלת הקניות אלא רק על צמיג אחד בכל פעם, אז כל פעם הזמנתי צמיג אחד והפעלתי קופון.

 

במקומות אחרים הצלחתי להשיג צמיגים ממותגים ידועים (Kleber ו- Nexen נראה לי) בסביבות ה- 350~ ש"ח/צמיג, שזה לא איזה הבדל גדול במיוחד, אז העדפתי את ה- Continental האלו לא בגלל איזו סיבה מיוחדת (הם לא הרבה יותר טובים משום צמיג בינוני אחר).

לא היו Falken במלאי בזמנו...

 

לפני 28 דקות, גולדן191 כתב:

שהרייקן שיש לי יחזיקו לפחות עוד שנה-שנתיים

בהכללה גסה Riken היא חברה בסדר גמור עם צמיגים בסדר גמור ומחירים טובים מאוד. קצת כמו ה- Debica שהיו לי על הרכב הקודם.

גם ה- Tiger האירופאים של אוטו-דיפו בסדר גמור...

שוב, זה הכל במונחים כלליים מאוד וכל צמיג נבחן לגופו, וכמובן שמדובר על צמיגים לתקציבאים כמונו שלא צריכים הרבה מדי.

אני עקרונית נכון להיום די נגד צמיגים סינים ולא מתקרב אליהם (מניח שזה ישתנה בהמשך בעוד כמה שנים כשהם כבר יהיו טובים לא פחות מהאירופאיים שמיוצרים במזרח).

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 13 דקות, DAHUJI כתב:

אני עקרונית נכון להיום די נגד צמיגים סינים ולא מתקרב אליהם (מניח שזה ישתנה בהמשך בעוד כמה שנים כשהם כבר יהיו טובים לא פחות מהאירופאיים שמיוצרים במזרח).

אני נוטה להאמין שהם מאד קרובים לכך, אם הסיניים הצליחו לייצר מנועים חשמליים ברמה יחסית טובה, למרות שעוד לא עבר מספיק זמן, ייתכן וגם הצמיגים שלהם יגיעו לרמה מאד גבוהה בקרוב.

תודה על ההודעה המפורטת. אדע לעקוב כשיגיע הזמן, בתקווה לעוד כמה שנים, כי רוב הנסיעות שלי הן בינעירוניות, ללא פקקים, וה wear&tear קטן יותר משמעותית.

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...