Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

מדובר ברכב של אחי, נמכר עקב מעבר לרכב גדול יותר.

ביבש:

מנוע THP165 (הדגם המוצלח יותר)

160KKM

גימור אקסקלוסיב - הגבוה יותר, עם כל מיני תוספות כמו KEYLESS

יד 3

טסט עד 1.1.26

ובהרחבה:

הרכב אצלו שנתיים, מי שמכיר אותי ואת רמת התחזוקה שלי את רכביי, אז זה מעיד גם על איך שאחי מתחזק את הרכב. הוא לא מטפל בעצמו אלא טיפל במוסך גבע לאורך הזמן. יש היסטוריית טיפולים גם מהבעלויות לפניו עד שהרכב היה חדש.

מלבד בקרת השיוט האדפטיבית הכל עובד, גם ככה בדגם הזה הפונקציה הזו הייתה עוד לא בשלה ולא יעילה כמו הבקרות המודרניות יותר. הבקרת שיוט הרגילה עובדת.

לרכב יש צמיגים חדשים, מערכת MOVON, מולטימדיה, מגבר וסאב.

בונוס - מדבקת כנופיה על השמשה האחורית

 

המחיר המבוקש 23000 ש"ח, ישנה גמישות. (מחירון 27000)

לפנות ליוסי 0525831288

 

image.thumb.png.3e7a94d7b3b8d39c51d71861dd036d6d.pngimage.thumb.png.aac081e2e70854aa4038d110d59a535d.pngimage.thumb.png.2abe492d390898e2081153d9e39bc7dd.pngimage.thumb.png.7045d7158132f5e5352561a31bb23dc6.pngimage.thumb.png.32787ad12a4087e0bf8f3e8100dca64d.png

  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

הדיסלייק במודעה אינו קשור לרכב שפרסמתי. הוא הגיע כנקמה מחבר פורום אחר שלא מכבד את הכללים ולא פרסם מחיר במודעה של הרכב שלו.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 7
×
×
  • תוכן חדש...