Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 שעות, chezik כתב:

לפי סטטיסטיקה אתה תמיד תפסיד בכל ביטוח שהוא, אחרת חברת הביטוח היתה פושטת רגל.

אם לפי ההיסטוריה שלך אתה לא מפסיד על ביטוחים אלא החברה מפסידה עליך - מהר מאד אתה נכנס לסטטוס מסורב ביטוח.

כמו שכבר כתבו אחרים - ביטוח מכל סוג שווה לעשות כדי למנוע מצב של הוצאה שאתה חייב להוציא ואין לך אפשרות לעמוד בה.

לדוג' - גרימת נזק גבוה לצד ג', יכול להיות גם מליונים במקרה קיצון, לכן אסור לוותר על צד ג'

לדוג' - גרימת נזק לגוף או לנפש, לכן אסור לוותר על ביטוח חובה.

לעומת גרימת נזק עצמי לרכוש שלך, אתה יודע מה מקסימום הנזק האפשרי, ואתה מחליט האם אתה מסוגל לעמוד בזה אם יקרה משהו.

אני נוהג בד"כ על רכבים בשווי 25-40 אל"ש, ואני לא מבטח מקיף כי אני לא אקרוס כלכלית מהוצאה כזאת, ולאורך השנים כבר חסכתי הרבה יותר מהסכום הזה בכך שלא עשיתי מקיף, אבל אני לא אמליץ למישהו שאין לו מאיפה לשלם את הסכום הזה להימנע מלבטח מקיף.

לא הבנתי ולכן אני שואל בכדי למנוע אי הבנות. אם אני נהג רגוע ושקול ועושה ביטוחים מקיף וצד ג ולא עושה תאונות במשך שנים אז החברה מפסידה עליי ולכן עלולה לסרב לבטח אותי?

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הפוך

 

עליך היא עושה את הכסף הגדןל

  • רעיון טוב! 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בדיוק כך .

במשפחה של אחי כבר הלכו 3 רכבים בטוטאל לוס ולעומת זאת אני תבעתי בפעם האחרונה את הביטוח שלי ב 2010.

לכן אני משלם פרמיות נמוכות בזכות הגבלת גיל נהגים , העדר תביעות , רכבים שאינם חביבי המגזר ומו"מ כל שנה בלי להתבייש.

לפני כמה ימים חבר התווכח איתי בטענה שלא יכול להיות שאני משלם כל כך מעט 

אבל הוכחתי לו שחור על גבי לבן.

אין טעם לעשות חשבון כמה הביטוח הרויח עלי ולהתעצבן כי זה עסק שתמיד ירויח כמו קזינו.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

השאלה שלך מעולה, וענו פה תשובות יפות מאוד :-)

ענו על השאלה הזו בפורום בדיוק לפני כמה שבועות, באותן הגרסאות, ואפילו כמעט אותן התשובות.

 

כשהייתי עני, גם ככה הצרפתיות שלי לא היו שוות בלחץ יותר מ- 15,000~ ש"ח במקרה הכי טוב... וכיום כשאני עשיר, הצרפתייה שלי לא שווה יותר מ- 15,000~ ש"ח במקרה העוד יותר הכי טוב...

אני כבר 20~ שנה עם צרפתיות, ידניות, ישנות וזולות (במתכוון), לא גניבות - מבטח אך ורק בביטוח צד ג' + גרירה + שמשות (וכמובן שבביטוח חובה).

מעולם לא התעניינתי מה ההפרש בין ביטוח צד ה- ג' לצרפתיות שלי לבין השדרוג שלהן לביטוח מקיף, כי גם אם ההפרש הוא 1,000~ ש"ח בשנה, שלא כמו הרבה פה שכתבו "לישון בראש שקט", אני אעדיף את ה- 1,000~ ש"ח הללו אצלי בכיס, ולא אצל המנכ"ל של סוכנות הביטוח, ואני ישן בראש שקט מאוד.

הריזיקה היא - כל אחד לפי כיסו, כל עוד לא כואב לך לאבד את שווי הרכב, אין לך מה לחפש במקיף... נקודה.

למה?

כי ככה.

שחר 1 הסביר את זה מעולה בתגובה שלו, שהיא קלאסי מילה במילה מה שהסולידית כתבה בזמנו על ביטוחים מיותרים.

עריכה אחרונה על ידי DAHUJI
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 8 שעות, DAHUJI כתב:

השאלה שלך מעולה, וענו פה תשובות יפות מאוד :-)

ענו על השאלה הזו בפורום בדיוק לפני כמה שבועות, באותן הגרסאות, ואפילו כמעט אותן התשובות.

 

כשהייתי עני, גם ככה הצרפתיות שלי לא היו שוות בלחץ יותר מ- 15,000~ ש"ח במקרה הכי טוב... וכיום כשאני עשיר, הצרפתייה שלי לא שווה יותר מ- 15,000~ ש"ח במקרה העוד יותר הכי טוב...

אני כבר 20~ שנה עם צרפתיות, ידניות, ישנות וזולות (במתכוון), לא גניבות - מבטח אך ורק בביטוח צד ג' + גרירה + שמשות (וכמובן שבביטוח חובה).

מעולם לא התעניינתי מה ההפרש בין ביטוח צד ה- ג' לצרפתיות שלי לבין השדרוג שלהן לביטוח מקיף, כי גם אם ההפרש הוא 1,000~ ש"ח בשנה, שלא כמו הרבה פה שכתבו "לישון בראש שקט", אני אעדיף את ה- 1,000~ ש"ח הללו אצלי בכיס, ולא אצל המנכ"ל של סוכנות הביטוח, ואני ישן בראש שקט מאוד.

הריזיקה היא - כל אחד לפי כיסו, כל עוד לא כואב לך לאבד את שווי הרכב, אין לך מה לחפש במקיף... נקודה.

למה?

כי ככה.

שחר 1 הסביר את זה מעולה בתגובה שלו, שהיא קלאסי מילה במילה מה שהסולידית כתבה בזמנו על ביטוחים מיותרים.

סליחה שאני שואל, איך הנפש שלך ישנה טוב בלילה בידיעה שאתה עשיר ויכול להרשות לעצמך מכוניות מפנקות ובעצם אתה נוסע בצרפתיות זולות וחבוטות? הנפש לא מרגישה פיספוס?

 

לפני 9 שעות, ישה כתב:

הפוך

 

עליך היא עושה את הכסף הגדןל

נכון מאוד ולכן אני רואה לנכון לדרוש הנחה שהרי אני כסף בטוח. לעומת זאת ובניגוד חמור למה שהולך בביטוחי המכוניות בביטוחי האופנועים זה ההיפך מכך. לא יעשו שום הנחה כי מדובר בשוק מפסיד שרק גורם להוצאות. ולכן רוכב כמוני הוא נכס עבורם שהרי אני מכניס כסף בטוח שעוזר להם לממן את ההפסדים אז למה לתת הנחה למקור הכנסה בטוח?

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
לפני 13 שעות, ליין מן כתב:

 דרך חברים בענף הרכב - השגתי את כלל החלפים + כלל העבודות - ב 8 אלף ש"ח. (כולל מע"מ)
 

לך היו אפשרויות שלי אין :LOL:

לפני 10 שעות, zvigolden כתב:

אין טעם לעשות חשבון כמה הביטוח הרויח עלי ולהתעצבן כי זה עסק שתמיד ירויח כמו קזינו.

לגמרי נכון, לא נוגע בזה בכלל. הביטוח הוא בשבילי, ולא בשביל שהם ירוויחו (או יפסידו). 

 

בדקתי את שווי הרכב שלי כרגע. הסכום עדיין גבוה מספיק בשביל להצדיק עבורי מקיף. 

תודה רבה לעונים, תשובות מפורטות ומנומקות! עזרתם לי. 

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני שעתיים, Cerebral Cortex כתב:

סליחה שאני שואל, איך הנפש שלך ישנה טוב בלילה בידיעה שאתה עשיר ויכול להרשות לעצמך מכוניות מפנקות ובעצם אתה נוסע בצרפתיות זולות וחבוטות? הנפש לא מרגישה פיספוס?

ברשותך, אין לי בעיה לענות, למרות שזה לא נושא השרשור, אבל אעריך מאוד אם תהיה כנה לגביי ותאמר לי האם השאלה שלך היא צינית/עוקצנית או שרצינית לגמרי.

בכל מקרה הנ"ל זה לגמרי בסדר, ואני דן לכף זכות ולא מייחס לך כוונות רעות בשאלה הזו.

פורסם

טכנית הייתי מוסיף את המילים "ועוד חבר בפורום רכב" לשאלה שלו. 

לא עניתי על זה כי זה כל כך סובייקטיבי... כל אחד וההעדפות והרצונות שלו. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כמו שהרבה כתבו כאן, התשובה של שחר1 הכי נכונה.

אחדד רק עוד כמה דברים, שתיקון תאונה במסגרת מקיף נורא מגביל לגבי איכות המוסך, מקור החלקים ומתי יוכרז טוטאל לוס. מעדיף לנהל את זה בעצמי.

דבר שני, כתבו כאן ש10-20K שתקבל מהביטוח יעזרו לך בהתחלה אחרי אובדן פתאומי של הרכב. לדעתי זה לא עוזר כלום כי עדיין אתה תצטרך להשקיע מאמץ במציאת הרכב החדש. זה לא שאתה הולך לחנות וקונה מהמדף רכב ב20K.

אחרי איזשהו שלב שהתרגלתי הרבה שנים לנסוע ברכבים מיושנים שלא ניתן לבטח אותם במקיף, החלטתי שעדיף לא לבטח במקיף בכלל גם רכב שאפשרי. התוספת עבור מקיף ברכב הנוכחי שלי יותר מ3000 ש"ח.

אף אחד לא העלה כאן בדיון ביטוחי השתלות ותרופות חריגות, שעליהם אני משלם יותר מ1500 שח בחודש. באובדן של רכב אני יכול לעמוד, בהשתלות לא.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

היה מישהו לעיל שהזכיר את ההשתלות ותרופות שלא בסל .

לגבי ביטוח נסיעות לחו"ל אני לא מבטח מטען אבל רפואי כן כי אין לדעת מה עלול לקרות , העלות די זניחה ואם יקרה משהו ההוצאה מאוד גבוהה.

את הבדיחה של ביטוח מכשירי חשמל הפסקתי לפני שנים רבות.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, amosbmw כתב:

אחדד רק עוד כמה דברים, שתיקון תאונה במסגרת מקיף נורא מגביל לגבי איכות המוסך, מקור החלקים ומתי יוכרז טוטאל לוס. מעדיף לנהל את זה בעצמי.

למי שיכול וזה מתאים לו, זה מצוין. לי זה פחות מתאים משלל בחינות. 

לפני כשעה, amosbmw כתב:

דבר שני, כתבו כאן ש10-20K שתקבל מהביטוח יעזרו לך בהתחלה אחרי אובדן פתאומי של הרכב. לדעתי זה לא עוזר כלום כי עדיין אתה תצטרך להשקיע מאמץ במציאת הרכב החדש. זה לא שאתה הולך לחנות וקונה מהמדף רכב ב20K.

כל אחד והתקציב שלו ידידי. 20 עבורי זה שליש מעלות רכב "חדש" בתוך טווח התקציב שאני יכול להרשות לעצמי. 10, זה כבר הרף שמתחתיו לא אבטח במקיף ואעדיף לקפוץ על הגרוטאה הראשונה שאני מוצא שתשרת אותי עד שתתפגר וזהו, ואז אתחיל את הסיפור עם משהו שיותר מתאים לי. 

לפני כשעה, amosbmw כתב:

אף אחד לא העלה כאן בדיון ביטוחי השתלות ותרופות חריגות, שעליהם אני משלם יותר מ1500 שח בחודש. באובדן של רכב אני יכול לעמוד, בהשתלות לא.

כי זה לא רלוונטי לנושא השירשור... וכן גם אני מבטח את עצמי, אני שווה לאשתי יותר מת מאשר חי :LOL:

רק מה גם בביטוחי בריאות האלו, אתה לא ממש יכול לבחור את המוסך, המכונאים וזמינות חלקי החילוף (מקוריים או תחליפיים). 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יש משהו שלא התייחסו אליו.

אם המחיר של הרכב הוא נמוך מאוד והרסו לגמרי את הרכב אם תתבע את הביטוח מקיף ב-3 שנים הבאות לא תהיה הנחת העדר תביעות. הנהג שירצה לקנות רכב יקר יותר ולבטח אותו במקיף הביטוח יהיה הרבה יותר יקר ככה ששילם יקר יותר גם על ביטוחי העבר וגם על ביטוחי העתיד

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 6 דקות, ברווז כתב:

 

רק מה גם בביטוחי בריאות האלו, אתה לא ממש יכול לבחור את המוסך, המכונאים וזמינות חלקי החילוף (מקוריים או תחליפיים). 

תמורת תשלום "פעוט" אתה בוחר את המוסך ואת המכונאי וניתן גם לדאוג לחלקי חילוף. 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 27 דקות, ברווז כתב:

ל אחד והתקציב שלו ידידי. 20 עבורי זה שליש מעלות רכב "חדש" בתוך טווח התקציב שאני יכול להרשות לעצמי

גם אצלי. כלומר סכום הקניה יהיה 60K. אז 15-20K זה לא מה שפותר לך את זה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...