Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, SlowRide כתב:

מבחינתי אין קשר לגיל הרכב. זה תלוי בשווי הרכב

אה... צ'מע, אני לא יודע על מה אתה נוהג. 

אני יודע על מה אני נוהג.

ויש קשר ישיר בין הגיל והשווי :LOL:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

או משהו הרבה יותר נפוץ - תאונה עם מעקה בטיחות או עמוד תאורה. או תאונת שרשרת רבת משתתפים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, ברווז כתב:

אה... צ'מע, אני לא יודע על מה אתה נוהג. 

אני יודע על מה אני נוהג.

ויש קשר ישיר בין הגיל והשווי :LOL:

יש טויוטה בת 10 שהמחירון שלה 50 אלף, ואם הנתונים שלה טובים היא יכולה להימכר ביותר, ויש רנו בת 10 שהמחירון שלה 25, ובפועל היא נמכרת בפחות.

אז אין לשנתון בלבד משמעות. 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נאמרו דברים נכונים

 

מכיר אנשים שלא מבטחים גם כלי רכב של 200 אלף ש"ח במקיף

 

צד ג' להקפיד שיהיה על סכום לפחות של מיליון ש"ח. אולי להוסיף לכיסוי גם עבור גניבה.

 

המדד אם לעשות מקיף הוא כאמור מה מצבך אם הרכב טוטל לוס 

 

צרה או מכה קלה בכנף.

 

 

  • רעיון טוב! 3

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

יש עוד שיקול - שמירת רצף ביטוחי

לא השפיע עליי בשום צורה, קיבלתי מחיר טוב למקיף על חדש דנדש. אולי זה תלוי בסוכן/חברת ביטוח. 

  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ב2020 הייתי בהתלבטות הזו כשהמגנטיס כבר הייתה שווה פחות מ20 אלף ש"ח, והפער בביטוח היה איזה 800 שקלים. 

ביטלתי את המקיף. שבועיים אחר כך הייתה הצפה, תבעתי את העירייה עצמאית, זכיתי.

שנה שעברה הייתי באותה התלבטות לגבי הגרנד ויטרה שהמחירון שלה כבר סביב ה25 אלף ש"ח, והתוספת עומדת על איזור ה1200-1300 שקלים, אבל בגלל שיש החזר מהעבודה - זה לא היה שיקול ונעשה ביטוח מקיף. אם לא היה החזר, הייתי נשאר עם צד ג' ובוכה.

13 שנים שאני מבטח את רכביי, הוצאתי סכום של 6 ספרות כבר מזמן על ביטוחים, ולא הזדקקתי להם יותר מפעם וחצי (מראות ופנסים בלבד)

מרפי: hold my beer

פורסם

כשקניתי את הפיאט התכנון היה צד ג׳ בלבד.

ההפרש היה בדיוק 1000 שקל. בשביל 80 ש"ח לחודש אני מעדיף לישון טוב בלילה. כל עוד אפשר מקיף אני מעדיף לעשות מקיף.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 3 שעות, EliC25 כתב:

מרפי: hold my beer

בדיוק!

  • מצחיק 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אצלי מחזיקים לרוב רכבים לשנים רבות, אז מכיר את המעבר הזה ממקיף לצד ג' בלבד. כמובן שהכל אישי מאוד אבל באופן עקרוני כאשר ערך הרכב יורד מ-30-40 אלף שקל עוברים לצד ג' בלבד. בתכלס, יש יותר סיכוי שיישבר לי הלב לפני הכיס על איזו גניבה או טוטל של אחד מהרכבים שזכו לכל האהבה שיש למוצר המוטורי הזה וגם אחרי 10-15 שנה מרגישים כמו חדש. 

פורסם

הייתי בדילמה הזו לפני כ 5 חודשים - ויתרתי על ביטוח מקיף, ועשינו ביטוח צד ג'
הרכב - האלפא ג'ולייטה בת 12 שנים , יד ראשונה עם 68.000 ק"מ - מחירון כ 30 אלף ש"ח 
מחיר משוקלל יד וק"מ .. כ 35 אלף ש"ח.
נהג לא עירני נסע לאחור ופגע בפינה הימנית של הג'ולייטה..
הנזק - כנף ימין פגיעה בפינה, פנס ימין שבר בתושבת, פגוש קדמי 2 סדקים בפינה הימנית. 

 השמאי קבע בתחילה השבתה של הרכב "אובדן להלכה" - נזק של כ 14.5 אלף ש"ח. (כולל מע"מ)
כנף ימין כ 3 אלף ש"ח, פגוש קדמי כ 4.5 אלף ש"ח, פנס קדמי כ 2.5 אלף ש"ח.
קליפסים ותושבות כנף ופגוש קדמי כ 500 ש"ח.
עבודות צבע כ 2 אלף ש"ח  הרכבת החלקים כנף קדמית  פגוש ופנס ראשי + עבודות חשמל כ 2 אלף ש"ח. 
אלו מחירים מוגזמים, לפי מחירון היבואנים הגבוהה ביותר לפני הנחות.

 דרך חברים בענף הרכב - השגתי את כלל החלפים + כלל העבודות - ב 8 אלף ש"ח. (כולל מע"מ)

לבסוף מוסך ההסדר של הביטוח הבין, כי אני מתכוון להעביר את הרכב למוסך אחר.
הם "לחצו" על השמאי והתאימו את השמאות ל 13.5 אלף ש"ח.

והתיקון בוצע במוסך ההסדר של הביטוח. 
 

הוחלפו: הכנף הימנית, הפגוש הקדמי, והפנס הקדמי הימני.
אפשר היה לתקן את הפגוש - קבלתי הצעה לתיקון הפגוש ב 800 ש"ח - במקום חדש ב 4.5 אלף ש"ח.

לכן החלטתי לעשות ביטוח צד ג' בלבד.
 

 

אייל.

  • אהבתי 3
  • מעניין 1

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
לפני 12 שעות, ברווז כתב:

אני יודע שזה סובייקטיבי, אבל מאד אשמח לשמוע את דעתכם. 

 


לדעתי זה שילוב של:

1. מה ההפרש בין צד ג' למקיף

2. מה מצב הכיס (ישה כבר ציין זאת).

3. שווי הרכב (בהמשך ישיר למס' 2)

4. אופי הבעלים (הרפתקן או סולידי)

 

כלל אצבע אצלי - כמו אצל @סולל הדרך - לא משנה כמה הרכב שווה (אל תיקחו מקרי קיצון של רכב ששווה 3000 שקל) , אם ההפרש הוא 80-100 שח בחודש, אני מעדיף לישון בשקט.

לציין ש:

עד 2019 נסעתי על טרנטות וברוב שנות התחזוקה זה היה יותר צד ג' ממקיף.

לאחר מכן כבר ביטחתי מקיף כי על סכום של 5-6 ספרות כבר לא רציתי להמר.

עם הברלינגו הקודמת לא היה לי מקיף מעולם, האוטו היה שווה מתחת ל 20K עוד כשקניתי אותו.

עם הנוכחית - מקיף מהרגע הראשון ולמרות שאפשר לעמוד במחיר של קניה נוספת של אחד כזה, העדפתי\מעדיף לישון בשקט.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כשאחיין שלי הוציא רשיון ולא היתה לו היסטורית תביעות עזרתי לו לקנות רכב ב 30,000, עשה ביטוח חובה וצד ג' וכשעברו שלוש שנים קנה רכב יקר יותר וביטח אותו מקיף. כשיש נהג חדש במשפחה ושואלים אותי, אני ממליץ על אותו הפתרון אלא אם יש רצון ברכב יקר הרבה יותר ואופי הנסיעות הוא בעיקר כביש מהר למרחקים. כמובן שהכל תלוי בהכנסות, כסף פנוי ורצון הנהג/הוריו.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

היה לי פעם סוכן ביטוח כשהייתי צעיר ותמים .

הוא שכנע אותי "לישון בשקט" ולבטח ביטוח מקיף גם טויוטה קורולה מודל 1993 באיזור השנים 2007 / 2008.

שווי הרכב היה אז כ10000 שקל .

הבנתי באיחור שהוא לא דואג לאיכות השינה שלי אלא לעצמו ואז עזבתי אותו.

אחד הרכבים שלי שוויו היום כ 15000 שקל במחירון וזה בערך השווי שבו אני חושב להפסיק מקיף , אבל ההבדל בחידוש האחרון היה 600 שקל והחלטתי להמשיך מקיף כל עוד ניתן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...