Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

המשפחה מתרחבת ל4 ילדים, מחפש לקנות רכב 6-7 מקומות. 

אנחנו לא נוסעים נסיעות ארוכות באופן קבוע, במהלך השבוע בתוך העיר, בסופי שבוע נוסעים לטיולים, בדר״כ עד שעה מהבית.

פחות או יותר 15-17K בשנה.

תקציב - התחלתי בעד 200K ומאז עליתי קצת. אבל 250K זה ממש הגבול העליון שאין סיכוי שאחצה.

 

הפרמטרים החשובים ביותר לפי הסדר -

1. המון מקום ומרווח, כולל בגאז׳ גדול.

2. אמינות

3. מהנה לנהיגה עד כמה שרכב בגודל הזה יכול להיות, שיהיה חזק, אחיזה טובה וכו׳

4. שיכוך בורות ובאמפרים בתוך העיר ושיהיה שקט ככל האפשר מחוץ לעיר.

5. יכולת ירידה לשבילים קלה, בשביל הטיולים של שבת.

6. טכנולוגיה - שיהיה מעודכן, מערכת מולטימדיה טובה, תמיכה בספוטיפיי, עדיף שיקוף אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי טובים ואלחוטיים.

 

מתלבט בעיקר בין שברולט טראוורס, יונדאי פליסייד וקיה קרניבל, כולם בני 3-4, יד ראשונה.

 

השברולט טראוורס גדול ומרווח, המולטימדיה פחות עדכנית וקצת מבאסת, שיקוף חוטי, איכות חומרים קצת פחות מרשימה אבל לא קריטי (כרגע זה היחיד שראינו פיזית מהשלושה)

 

יונדאי פליסייד - החיסרון העיקרי, בג׳אז קטן יותר, אבל גם המולטימדיה לא מאוד מרשימה, לא יודע בדיוק כי עוד לא ראיתי אותו פיזית.

 

קיה קרניבל - 

כנראה הכי מרווח וגם הכי טכנולוגי אבל כנראה

הכי פחות מהנה לנהיגה לא? 

 

מה דעתכם?

 

תודה!

פורסם

אף אחד מהם לא "מהנה לנהיגה" במובן הקלאסי, אז זה לא כל כך רלוונטי. לכולם מנועים מספיק חזקים בלי שום תחושת עצלות.

היונדאי קטן מהשאר, קרניבל הכי מרווח ומפנק. 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

היי @hans, תודה על התגובה.

כן ירד לי קצת מהפליסייד כי הבגאז׳ קטן יותר, למרות שעוד לא ראיתי אותו פיזית.

אני צריך להחליט בין המנוע היותר חזק ומהיר של הטראוורס ויכולת 4x4 בסיסית מה שגורם לי לחשוב שהנהיגה תהיה בכל זאת יותר מהנה לבין הפרקטיות היותר גבוהה של הקרניבל, הכי מושך אותי שם זאת המולטימדיה שנראית הרבה יותר עדכנית ומתאימה לזמננו.

גם פיצ׳רי בטיחות יותר טובים אבל בעיקר המולטימדיה.

 

מישהו יכול להעיד על מערכת השמע בין שתיהן או לפחות של אחת מהן?

יש מגרש שיהיה לו במלאי את שתיהן לראות אחת ליד השנייה ואולי גם את הפליסייד?

 

תודה רבה!

 

 

פורסם

עזוב את מערכת השמע המקורית, תוציא את זה מהשיקולים. זה אחד המרכיבים שתוכל לשנות כרצונך ככל שתחפוץ. 

מכל מה שרשמת תתרכז ב 1 עד 5. אם כי כבר נאמר לך להנות מנהיגה ברכב כזה זה לא פרמטר בולט, יותר חשוב שיהיה לך ולנוסעים נוח, לא צפוף ומקום למטען.

 

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

ממליץ לבדוק גם רקסטון וסובארו איוולטיס.

עריכה אחרונה על ידי redroze

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

1. הדרישה לרכבים בקטגוריה הזו מכתיבה דיי את שאר הפרמטרים.

2. זה הפרמטר העיקרי שתצטרך לבדוק גם כללית, וגם לרכב הספציפי שתרצה לקנות.

3. תשכח מזה, אלו לא הרכבים שתיקח לנס-הרים-רינג.

4. לרוב האניות האלה מכויילות לשוק האמריקאי, ככה שלא אמורה להיות בעיה.

5. שוב לא עם הרכבים האלה.

6. העלות של החלפת המולטימדיה למשהו עדכני תהיה זעירה היחס לשאר הדברים. זה באמת לא צריך להיות שיקול.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)
בתאריך 2.8.2025 בשעה 21:11, redroze כתב:

 וסובארו איוולטיס.

סליחה שאני מתעלק - אבל בכל פעם שעולה ההמלצה הזאת אני שובר את הראש - מי. מי פה מהפורום, נניח, נהג על התפלץ הזה. אני מכיר אותו אך ורק מהעיתונות, לא מכיר אף אחד במציאות שיש לו / נוהג בכזה / חווה את דעתו.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 3 שעות, hans כתב:

סליחה שאני מתעלק - אבל בכל פעם שעולה ההמלצה הזאת אני שובר את הראש - מי. מי פה מהפורום, נניח, נהג על התפלץ הזה. אני מכיר אותו אך ורק מהעיתונות, לא מכיר אף אחד במציאות שיש לו / נוהג בכזה / חווה את דעתו.

כנ"ל לדוגמא סאנגיונג טיבולי.

מדובר ברכב שהגיע בכמויות זעומות ולכן נסחר במחירים מצחיקים.

למי שלא נוסע הרבה ולא מפריע לו צריכת הדלק הרכב נותן תמורה מדהימה לכסף.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
לפני 4 שעות, hans כתב:

סליחה שאני מתעלק - אבל בכל פעם שעולה ההמלצה הזאת אני שובר את הראש - מי. מי פה מהפורום, נניח, נהג על התפלץ הזה. אני מכיר אותו אך ורק מהעיתונות, לא מכיר אף אחד במציאות שיש לו / נוהג בכזה / חווה את דעתו.

הנה בתזמון קוסמי מושלם מהפורום

למכירה.. 

 

  • מצחיק 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, hans כתב:

לא מכיר אף אחד במציאות שיש לו / נוהג בכזה / חווה את דעתו.

אז הנה סקופ, לאח של אישתי יש שניים כאלה לא אחד 😂.
הרכב של אישתו יצא למכירה.
אני משוחד, אבל קשה לי לחשוב על תמורה יותר טובה לכסף למי שמחפש ג'מוס עם 7 מושבים, וכן יחסית למה שהוא הוא די מהנה, המנוע שם הוא 2.4 עם טורבו, ורסיה של ה2.4 שיש בBRZ, והוא נסע בבית אורן בקצב שלא הייתי מצפה לראות גם מרכבים קלים בהרבה.
צריכת הדלק גבוהה כשלוחצים, אין אפס, למי שזה דיל ברייקר תעברו הלאה לרכב הבא.

הקארניבל יהיה כנראה הבחירה הכי סולידית, פרקטית וחכמה, מיניוואן אמיתי, אבל אין שם ערך מוסף מעבר לזה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

כמה דברים:

 

קודם-כל, במידה ולא ידעת, צריך להפריד בין רכבי 7 מושבים לרכבי 5+2.

רכבי 7 זה רכבים שאמורים להיות ל-7 אנשים בוגרים, ורכבי 5+2 זה ל-5 אנשים +2 מאותגרי-מקום (למשל, 2 ילדים קטנים בשורה השלישית).

 

לדוגמא, קיה קרניבל שייך לקבוצה של ה-7 , וקיה סורנטו זה 5+2.

 

יש הבדל כמובן בעלויות ובצריכת הדלק . ה- 7 מושבים כבר נחשב לסוג של מיניבוס.
במקרה שלך, ייתכן מאד ש 5+2 יתאים.

 

לגבי סובארו איבולטיס - יש לשכן שלי. משמש אותו בתור מדריך-טיולים שיורד לשטח-לייט.

מאד מרוצה.

 

עוד רכב שיכול להתאים - טויוטה סיינה. 

זה רכב שאין לו ייבוא רשמי (ייבאו בייבוא מקביל), אבל הוא עונה על הדרישות שלך.

 

עוד רכב שאולי יכול לבוא בחשבון- מאזדה cx90.

רכב מהודר ל-6, מהיר ואיכותי.

יש עכשיו חדשים בהנחה טובה.

הבעיה הגדולה היא שגם אחרי הנחה, המחיר לחדש הוא 290 אלף.

אולי תמצא משומש כזה . קשה לי להאמין, כי התחילו לשווק אותו לפני פחות משנה, אבל אני רושם בכ"ז,

למקרה שאולי

 

חוץ מזה, מומלץ מאד שתעשה נסיעות-מבחן ברכבים.

אם לא מוצאים משומש, אפשר להתחיל בחדשים, כדי לקבל פרספקטיבה.

מציע לקחת את אשתך, ואם ניתן - לראות איך כולם נכנסים (כולל כסאות-בטיחות, ציוד וכו').

 

בהצלחה 

פורסם
בתאריך 4.8.2025 בשעה 14:19, hans כתב:

סליחה שאני מתעלק - אבל בכל פעם שעולה ההמלצה הזאת אני שובר את הראש - מי. מי פה מהפורום, נניח, נהג על התפלץ הזה

אהמ...אהמ...

סובארו איבולטיס car-pad

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...