Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוגי קורסים לנהיגה מתקדמת


amisha
שימו לב! השרשור הזה בן 6903 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מפגש מ-9 עד 15 = 1000 ש"ח?!

350 גג.

זה מה שאתה מציע? 58 ש"ח לשעה?

אין לי מושג כמה משלמים היום על שיעור נהיגה סטנדרטי, אבל אני מניח שיותר. אז אם משלמים יותר בשביל לשבת ליד מורה לנהיגה שעסוק בלטפטף לעצמו טחינה על החולצה ולהסתכל על חתיכות (זה מה שהמורה לנהיגה שלי היה עושה כל השיעור), אתה לא חושב שלמדריכי נהיגה רציניים שמשקיעים במערכי שיעור אינטנסיביים, ומעניקים לך ידע שיכול להציל את החיים שלך לא מגיע יותר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאדון ה-אחד:

 

לפני מספר ימים שילמת הרבה יותר מ 100K ש"ח עבור מכונית חדשה בידיעה (או אי ידיעה) שהמדינה והיבואן משלשלות לכיסן רווח של יותר מ-100% (מלמטה) על הרכישה שביצעת.

 

ועכשיו אתה לא מוכן לשלם פרומיל מסכום הרכב כדי ללמוד ולנהוג עליו כמו שצריך?

 

את מתקמצן, סליחה, חוסך במקום הלא נכון!

 

לפותח השירשור:

 

ממליץ בחום לבדוק את http://www.drive-art.co.il/

 

שווה כל אגורה.... מנסיון.

 

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

soli, אני מאוד מקווה שאני טועה ושאתה צודק - באמת. אני תמיד מוכן ללמוד מעבר למה שאני יודע, ולמרות שיש לי הרבה שנים רישיון, אני יודע שאני יכול למצוא פגמים מסויימים באופן הנהיגה שלי ולתקנם.

לפי דעתי הסכום עדיין מוגזם באתר שציינתי מקודם - באתר שאתה הבאת הסכום די סביר, 600 ש"ח ל-5 שעות יוצא נגיד, 120 ש"ח לשעה שזה באמת מתקבל על הדעת.

אתה יכול בבקשה לתת לי יותר פרטים על הקורס הזה ששלחת בלינק? אני מבין גם שעברת אותו ומדבר מניסיון, אשמח לדעת עוד דברים בנידון.

תודה, ליאור.

Twincharger Stratified Injection

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

soli, אני מאוד מקווה שאני טועה ושאתה צודק - באמת. אני תמיד מוכן ללמוד מעבר למה שאני יודע, ולמרות שיש לי הרבה שנים רישיון, אני יודע שאני יכול למצוא פגמים מסויימים באופן הנהיגה שלי ולתקנם.

כבר כתבתי זאת אולי עשרות פעמים אבל הנה שוב:

 

זה שיש לך שנים של נהיגה לא מוסיף אלא, לעיתים, אלא אפילו גורע כשאתה בא ללמוד נהיגה מתקדמת, משום שמהרגלים לקויים של שנים קשה להיפטר. ויש הרבה כאלה. מי שלא למד ותרגל נהיגה באופן טכני (עבודת הגה, בלימה והשאר) לא יודע לעשות זאת בעצמו, לא מניסיון ולא מקריאת חוברות.

 

אני אומנם סבור שיום הדרכה הוא לא יותר מטעימה על קצה המזלג, אבל זו התחלה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

soli, אני מאוד מקווה שאני טועה ושאתה צודק - באמת. אני תמיד מוכן ללמוד מעבר למה שאני יודע, ולמרות שיש לי הרבה שנים רישיון, אני יודע שאני יכול למצוא פגמים מסויימים באופן הנהיגה שלי ולתקנם.

לפי דעתי הסכום עדיין מוגזם באתר שציינתי מקודם - באתר שאתה הבאת הסכום די סביר, 600 ש"ח ל-5 שעות יוצא נגיד, 120 ש"ח לשעה שזה באמת מתקבל על הדעת.

אתה יכול בבקשה לתת לי יותר פרטים על הקורס הזה ששלחת בלינק? אני מבין גם שעברת אותו ומדבר מניסיון, אשמח לדעת עוד דברים בנידון.

תודה, ליאור.

1. קרא את ההודעות שלי בשרשור שצירפתי, שם אני מתאר בקצרה את מהלך היום והקורס.

2. החומר הנלמד מתואר בפירוט באתר של דרייב ארט.

3. הקורס מועבר על רכבך הפרטי בכבישים ציבוריים ובמשטח החלקה ציבורי. לדוגמא - מנחת ערד הנטוש. בליווי מדריך מוסמך זה חוקי לחלוטין, למיטב הבנתי. (וכנראה זו הסיבה שהמחיר זול יותר- לא צריך לשלם על המקום וכו')

4. השיטה של דרייב ארט הכוללת ליווי אישי וצמוד של מדריך אישי היא המועדפת עליי לעומת שיטת הקבוצות הנהוגה בבתיה"ס האחרים. אתה מבין את החומר אתה מתקדם מהר יותר. אתה מכתיב את הקצב.

5. הקורס הוא רק ההתחלה ולאחריו מגיעות שעות רבות של תרגול החומר בנהיגה יומיומית.

6. אני חושב שאני צודק! תעבור קורס באחד מבתיה"ס ותבין למה ועד כמה.

 

בהצלחה,

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. קרא את ההודעות שלי בשרשור שצירפתי, שם אני מתאר בקצרה את מהלך היום והקורס.

2. החומר הנלמד מתואר בפירוט באתר של דרייב ארט.

3. הקורס מועבר על רכבך הפרטי בכבישים ציבוריים ובמשטח החלקה ציבורי. לדוגמא - מנחת ערד הנטוש. בליווי מדריך מוסמך זה חוקי לחלוטין, למיטב הבנתי. (וכנראה זו הסיבה שהמחיר זול יותר- לא צריך לשלם על המקום וכו')

4. השיטה של דרייב ארט הכוללת ליווי אישי וצמוד של מדריך אישי היא המועדפת עליי לעומת שיטת הקבוצות הנהוגה בבתיה"ס האחרים. אתה מבין את החומר אתה מתקדם מהר יותר. אתה מכתיב את הקצב.

5. הקורס הוא רק ההתחלה ולאחריו מגיעות שעות רבות של תרגול החומר בנהיגה יומיומית.

6. אני חושב שאני צודק! תעבור קורס באחד מבתיה"ס ותבין למה ועד כמה.

 

בהצלחה,

 

חי

קראתי את מה שכתבת על הקורס של דרייב-ארט ויש לי שאלה, האם עצם העובדה שחלק מהקורס מתקיים בכבישים ציבוריים וחלקו במקומות ריקים כמו מנחתים, ולא במקום מוסדר כמו שיש במסלולים, לא מהווה חסרון?

 

בכל זאת בכבישים פתוחים זאת קצת בעיה לתרגל דברים שונים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שאתה מציע? 58 ש"ח לשעה?

אין לי מושג כמה משלמים היום על שיעור נהיגה סטנדרטי, אבל אני מניח שיותר. אז אם משלמים יותר בשביל לשבת ליד מורה לנהיגה שעסוק בלטפטף לעצמו טחינה על החולצה ולהסתכל על חתיכות (זה מה שהמורה לנהיגה שלי היה עושה כל השיעור)

אכן המחירים לא סתם יקרים אלא צודקים. אתם מוזמנים לבדוק מחירי קורסים בחו"ל, ואז יצאו לכם העיניים...

דרך אגב, המורה שלי היה מביא כוס תה ועושה לי "מבחן" שיעור שלם שלא ישפך עליו התה (תוך כדי שהוא מסתכל על בחורות... ;))

 

צביקה

...Carpe Diem

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את מה שכתבת על הקורס של דרייב-ארט ויש לי שאלה, האם עצם העובדה שחלק מהקורס מתקיים בכבישים ציבוריים וחלקו במקומות ריקים כמו מנחתים, ולא במקום מוסדר כמו שיש במסלולים, לא מהווה חסרון?

 

בכל זאת בכבישים פתוחים זאת קצת בעיה לתרגל דברים שונים...

השילוב בין הכביש למגרש ההחלקה בעיני הוא דווקא יתרון.

 

מטרת קורס נהיגה מתקדמת היא להקנות הרגלי נהיגה נכונים ובטוחים יותר אשר,למיטב הבנתי, הם גם הבסיס לנהיגה ספורטיבית. החל בתנוחת הישיבה, כיוון מראות וטיפול בהגה וכלה בבלימה נכונה, עלייה מהשוליים התחמקות ממכשול יציאה לעקיפה וכ'. אני עברתי את הקורס לאחר 13 שנות נהיגה והיה לי מה לתקן.

מכיוון ש"מסלול המירוצים" שלי הוא הכביש הציבור ובו מדי יום אני יוצא ל"יום מסלול" המקום הטוב ביותר ללמוד ולתרגל הוא הכביש הציבורי.

מובן שאת חלק מהלמידה כגון היגוי יתר, בלימה עם הכניסה לפנייה (החלקות כח אימתניות וארוכות כאורך הגלות בפולו 1.4 הנעה קדמית ו75 כ"ס :lol: ) ועוד לומדים במנחת בתנאי מעבדה.

 

צריך שיהיה ברור, בקורס עצמו יזהו את הטעויות שהשתרשו בך וילמדו אותך מה כן לעשות אבל, עליך יהיה לתרגל את החומר הנלמד מדי יום ברכב הפרטי שלך בדרך לעבודה\ביה"ס\יציאה (הקף בעיגול את הנכון מבינהם. גם אם זה אומר לקחת קו פנייה נכון במהירות של 30 קמ"ש כי אתה תקוע אחרי משאית.

 

דרך אגב קשה לי לחשוב על מקום טוב יותר ללמוד קווי פנייה נכונים ובלימה לפני פנייה וגז ביניים מאשר כביש ערד ים המלח. (תחת ציות מלא למהירות המותרת :wink: ולשאר חוקי התנועה).

 

בגלל כל אלה אני חושב כי עצם העובדה שחלק מהקורס מתקיים בכבישים ציבוריים וחלקו במקומות ריקים כמו מנחתים, ולא במקום מוסדר כמו שיש במסלולים, לא מהווה חסרון. להיפך.

 

חי, שממליץ בחום לדבר עם המדריכים בבתיה"ס עצמם לפני קבלת ההחלטה.

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6903 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...