Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי צהריים טובים.

יש לי אפשרות לרכוש מחמי את הרכב שלו יונדאי i20 20019 רובוטית מנוע 1000 טורבו.

ברמת העיקרון אני מכיר את הרכב ונהגתי עליו לא פעם ולא פעמיים.

השאלה שלי היא לגבי הגיר, האם הוא אמין?

בתכנון שלי להיות איתוד שנתיים פלוס, הגיר הזה ישרוד?

אשמח לדעת עוד דברים שאני צריך לדעת על האמינות שלו.

הרכב אצל חמי כמעט שלוש שנים ולא ראה מוסך למעט טיפולים שנתיים.

כל המלצה והצעה תתקבלבשמחה רבה.

תודה רבה.

פורסם (נערך)
לפני 54 דקות, cohen motor 377 כתב:

השאלה שלי היא לגבי הגיר, האם הוא אמין?

לא.

וגם המנוע לא אמין במיוחד, הטורבו הולך שם באחוזים לא נמוכים.

עריכה אחרונה על ידי שחר 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

נעשה את זה יותר ברור.

חיפשתי פה קצת על ה i20 2019, היו שרשורים די ישנים.

אז ככה, חמי התחדש ברכב חדש ויש לי אפשרות לקנות את היונדאי שלו באיזור ה 50K ש"ח 

 עם 75k ק"מ, רמת גימור prime, מנוע 1000 טורבו תיבה רובוטית.

 

הרכב היה בחודש הראשון לחייו בבעלות ליסינג/החכר, ולאחר חודש נמכר ליד פרטית ובהמשך לחמי. הרכב אצלו כמעט שלוש שנים וברוך ה' לא היו תקלות.

 

כרגע אני לא יודע כיצד לנקוט, האם ללכת על זה או שכדאי לחפש רכב אחר.(?)

 

חסרונות: ליסינג, תיבה רובוטית(מבחינת אמינות לא נסיעה), ירידת ערך על דלת נהג שהוחלפה בעקבות כך שנפתחה על רוכב אופניים, אמינות לא ידוע..

 

יתרונות: מחיר ואפשרות תשלום נוחים, מכיר את הרכב ונסעתי עליו לא מעט.

 

יש לי אלרגיה מגירים שמוחזקים כלא ידידותיים לכיס... וכמובן גם למנועים.

 

הדילמה היא כי באמת תכננתי להתחדש ברכב ועל הפרק הייתה קיה נירו מאותו שנתון, אך המחירים במרומי שחקים על קמי"ם די גבוהים.

ואני חושש מכך שאני אקנה את היונדאי ואחסוך הרבה, אבל חס ושלום בהמשך... גיר(?) או משהו וזה..

כמובן שאם אני אבחר כן ללכת על זה, אני אקח אותו לבדיקה.

 

אשמח מאד לעצה ותבונה.

לילה קסום.

פורסם

אני לא מכיר את הרכב. ממה שנכתב כאן זה רכב עם פוטנציאל תקלות אז לא הייתי הולך ומחפש אחת כזו.

 

אבל כאן יש לך רכב שאתה מכיר, יודע שטופל ויודע שאמין. והסדר תשלום נוח

 

לקנות רכב במשפחה זה משהו שצריך לעשות רק אם יודעים שלא יעורר אי נחת אם יהיו תקלות. אם עברת את המכשול הזה והמחיר טוב אז נראה לי סביר ואף מומלץ. וגם תסייע לחמך שזה חשוב.

 

אם המחיר לא טוב אז יש לך בחיים בעיות הרבה יותר חמורות מגיר שקורס....((-;

  • מצחיק 1
פורסם

צהריים טובים.

אני מעורר שוב את ההתלבטות לגבי הרכב בעקבות כך שאתמול בלילה

פרסמתי את הרכב שלי למכירה יונדאי i10 2016 וככל הנראה יש לו אחלה שוק

התקשרו אליי על הבוקר איזה שבעה אנשים להתעניין.

ומאידך, על היונדאי i20 הרובוטית אפילו אחד לא חייג,

רק שני אנשים שאלו אם רלוונטי וכמובן אם יש מקום למשא ומתן.

בפועל הרכב היה חודש בליסינג ושני ידיים פרטיות.

כבר מעכשיו אני תוהה מה יהיה בעוד שנתיים כאשר ארצה למכור??

המחירון שלו כרגע 64,000 ואנשים לא כל כך התעניינו.

נניח ואני קונה אותו ב 50,000+, האם זה נחשב למעשה נבון?

שלא לדבר על החסרונות שהזכרתי כבר שזה מנוע קטן וגיר רובוטי,

ואין עליו סקירות מי יודע מה..

אשמח לכל המלצה.

תודה רבה.

 

פורסם

תשמע, 14000 מתחת למחירון זה לא רע.

 

זה צריך להוריד לך את החשש ממכירה עתידית כי אם היית מפרסם כעת ב 55 כנראה היית מקבל יותר טלפונים.

 

בכל מקרה שני דברים משמעותיים שלדעתי צריכים להוריד אותך מהעניין:

1. אתה מוטרד. הרעיון בלקנות רכב במשפחה זה שזה נעשה בלי להיות מוטרדים. לשני הצדדים

2. צפי החזקה של שנתיים בלבד.

 

בנסיבות האלו הייתי מוותר. נראה לי יותר מידי דברים לא משתלבים לך טוב בעניין ועדיף לוותר על קניה במשפחה.

 

תגיד תודה לחמך על ההצעה. תסביר לו שזה רכב שאתה אוהב ותודה על ההצעה אבל אתה מרגיש שלא בא לך עם המנוע+גיר האלו שהרכב יזדקן אצלך.

 

אני מניח שבמחיר הנכון ימצא קונה. ושלום על ישראל.

 

לדעתי זה הכיוון להתקדם איתו.

 

כתבתי בהתחלה שהנחה של 14000 ממחירון זה לא רע. אבל זה לא שמוכר לך את הרכב בחצי מחיר או משהו כזה.

הרי יש מחיר מספיק נמוך שאתה תקנה את הרכב בלי להסס. כנראה ש 40 זה לא המחיר לזה עבורך.

 

  • מעניין 1
פורסם

מנסיון עם יונדאי קונה טורבו בנזין עם התיבה הזאת, יש בעיה אצל יונדאי/קיה במנועי הטורבו+תיבה אוטומאטית כפולת מצמדים.

 

יש שחיקה מוגברת של המצמדים, ולא הצלחתי להתגבר על כך בנסיעה זהירה. בעבר היה לי DSG (התיבה כפולת המצמדים של VAG), ושם קל לנסוע ולשים-לב איפה נקודת החיכוך , וכך לחסוך בשחיקה של הקלאץ'.

עשיתי איתו קרוב ל-100K ללא בעיות, וביונדאי, הבעיות כבר התחילו ב-30 אלף.

 

לכן, אני מניח שלכל מנועי הטורבו עם התיבה הזאת (וגם ללא טורבו) יש את הבעיה הזאת.

יוצאים מהכלל הם הרכבים ההיברידיים של יונדאי/קיה - שם , לרוב, המנוע החשמלי נכנס לפעולה על חשבון תיבת ההילוכים, וכך השחיקה קטנה הרבה יותר. 

אני מניח שזאת הסיבה שקיה עברה לספורטאז' היברידי, ולמה יונדאי קונה היברידי נמכר כל כך טוב.

 

בנוסף, בניגוד ל- DSG, גם התיקון יקר יותר, ויכול להתחיל ב-12 אלף אצל מוסך לא-מורשה, וצפונה.

 

חוץ מזה, היו גם דיווחים על אכילת שמן במנועי-טורבו אלה, אבל אצלי זה לא קרה.  והרכב כבר עבר מעל 60 אלף.

 

בקיצור, זאת הבעיה של הרכב, ולכן - לאור השחיקה המוגברת והעלויות - לא מומלץ.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 9 שעות, ntd כתב:

מנסיון עם יונדאי קונה טורבו בנזין עם התיבה הזאת, יש בעיה אצל יונדאי/קיה במנועי הטורבו+תיבה אוטומאטית כפולת מצמדים.

איזו הנעה יש לך? כפולה או קידמית בלבד?

הבעיות דווחו רק ברכבים עם ההנעה הכפולה, התחממות מצמדים הופיעה עוד במבחני דרך שעשו עיתונאים ותיקים (אחד כתב שלא ראוי למאכל אדם)

לפני 9 שעות, ntd כתב:

 

יש שחיקה מוגברת של המצמדים, ולא הצלחתי להתגבר על כך בנסיעה זהירה. בעבר היה לי DSG (התיבה כפולת המצמדים של VAG), ושם קל לנסוע ולשים-לב איפה נקודת החיכוך , וכך לחסוך בשחיקה של הקלאץ'.

עשיתי איתו קרוב ל-100K ללא בעיות, וביונדאי, הבעיות כבר התחילו ב-30 אלף.

😒

לפני 9 שעות, ntd כתב:

לכן, אני מניח שלכל מנועי הטורבו עם התיבה הזאת (וגם ללא טורבו) יש את הבעיה הזאת.

לא הייתי מניח הנחה גורפת על סמך המקרה שלך. 

התיבה לא הכי נעימה ולא רהוטה כמו הכפולה של vag , אבל לא קטסטרופה.

לפני 9 שעות, ntd כתב:

יוצאים מהכלל הם הרכבים ההיברידיים של יונדאי/קיה - שם , לרוב, המנוע החשמלי נכנס לפעולה על חשבון תיבת ההילוכים, וכך השחיקה קטנה הרבה יותר. 

אני מניח שזאת הסיבה שקיה עברה לספורטאז' היברידי, ולמה יונדאי קונה היברידי נמכר כל כך טוב.

קונצרן יונדאי/קיה  מציע מגוון אפשרויות  הנעה, עם או בלי טורבו ,עם ובלי שילוב היברידי. 

הם לא נטשו אף שילוב ומה שמגיע לכאן זה על פי העדפת היבואנים.

הספורטאז׳ היבריד נמכר כאן ב 2022 במחיר לא תחרותי בעליל וחזר כעת במחיר טוב יותר. ללא קשר למסקנות שהסקתה 

לפני 9 שעות, ntd כתב:

 

בנוסף, בניגוד ל- DSG, גם התיקון יקר יותר, ויכול להתחיל ב-12 אלף אצל מוסך לא-מורשה, וצפונה.

 

חוץ מזה, היו גם דיווחים על אכילת שמן במנועי-טורבו אלה, אבל אצלי זה לא קרה.  והרכב כבר עבר מעל 60 אלף.

 

בקיצור, זאת הבעיה של הרכב, ולכן - לאור השחיקה המוגברת והעלויות - לא מומלץ.

לדעתי, לא מומלץ לא מהסיבות שציינת אלא מאלו שכתב רזי_פזי

  • מעניין 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

לאחר התלבטויות רבות, התייעצתי עם אחי הגדול על כך והוא המליץ לי כן ללכת על זה.

הוא לא מבין הכי גדול במסחר רכבים אבל הוא כן כלכלן ומבין בכלכלה.

ישבתי איתו הראתי לו את הנתונים את העצות שניתנו פה והאלטרנטיבות, והגענו למסקנה שכן כדאי ללכת על זה.

בעזרת ה' יתברך יהיה בסדר ולא תיהיה שום תקלה או חסרון כיס חס ושלום.

תודה רבה לכל העוזרים והמסייעים עזרתם לי מאד.

אמשיך בעזרת ה' לעדכן בהמשך.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 57 דקות, razi_pazi כתב:

נראה ששקלת כמו שצריך. בהצלחה

תשמע המצב של הרכבים (וגם של הכיס...) ביד 2 לא משמח בכלל.

עד לא מזמן היינו סגורים על נירו 2017-2018 אבל כזה רכב עם נתונים מספקים לא נמצא בטרטוריה של התקציב שלנו.

מה גם שלהפתעתי פתאום גליתי שאסור להרכיב לו וו גרירה ותכננתי להיות עם הרכב הזה כמה שנים שבהם אני חייב וו גרירה לאופנוע ים או קאמפר.

גם ל i20 לא בטוח שאני ארכיב, אבל עוד שנה שנתיים בעזרת ה'  אני אחליף רכב ככל הנראה אז יש מצב שאתאפק עד אז.

כמובן שאני אקח את הרכב לבדיקה ונראה מה יהיה הלאה.

אני אמשיך להאמין שיהיה טוב וכמובן גם להתפלל.

לקחתי את כל מה שנכתב פה וזה עזר לי מאד במהלכים.

תודה רבה לכולם.

נחכה לבדיקה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...