Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משבר גיל 40 - התחדשתי באאודי S6


פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני כשעה, Tair כתב:

בגלל שאני מחזיק באחריות המורחבת החשבון שלי הסתכם בהשתתפות עצמית של $100 להכל.

 

גם אצלנו יש אחריות של חברות הליסינג לרכב משומש, רק שאף אחד לא מכבד אותה וגם כך אתה בכלל אשם כי נשמת ליד הרכב :-) מה שכן, מחירי העבודה במוסכי דילרים בארה"ב זה פסיכי, לא פלא שהמון מטפלים לבד למרות שגם בארץ כבר יש יבואנים שהגיעו לאזור ה- $200 לשעת עבודה. 

פורסם
לפני 26 דקות, madmaxx כתב:

מה שכן, מחירי העבודה במוסכי דילרים בארה"ב זה פסיכי,

אולי אני טועה, אבל ממה שיצא לי לראות ביוטיוב ומבחינת סדר וניקיון, נדמה לי שהם ממש פדנטים. אז גם אם עולה הרבה, אני די בטוח שהם מטפלים בסבלנות ולא מחפפים. 

  • אהבתי 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אם כל הכבוד לדילר, אם לא אחריות מורחבת לא הייתי מתקן שם תקלות.

עברתי השבוע במקרה על יד סדנא שמתמחה ברכבי היצרן, שבעבר עשיתי אצלהם כמה דברים לרכבים קודמים, והמחירים שלהם  הם כמעט רבע, $145 להחלפת שמן, ו$440 לצלחות ורפידות מאחרוה.

 

פורסם
בתאריך 4.5.2025 בשעה 15:11, Tair כתב:

תודה! כבר 4 חודשים נטול סיגריות ושאר עישונים!

 

😍

בתאריך 23.5.2025 בשעה 09:17, DAHUJI כתב:

אם הייתה כזאת אחריות מורחבת בישראל, נדמה לי שכולנו היינו עושים כמו עדר ואז נוהגים כמו חולירות ומזניחים כאחרוני חסרי המודעות כי היצרן משלם.

7/11 הגיעו לארץ וחשבו שישראלים יהיו נורמטיבים, יקחו מוצרים בעצמם וישלמו בקופה אבל אחרי שבוע כבר שמו שומר בכניסה שיוודא ששילמו על המוצרים.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

התחדשתי בדגם 1:18 של הרכב, לפחות הכי קרוב שאפשר למצוא..

 

20250916_135027.thumb.jpg.5b2f02133f56e3ece0625ec04f39478a.jpg

 

 

 

20250916_135448.thumb.jpg.4c7589d1893777574eb3120c7fa0d67f.jpg

 

20250916_140013.thumb.jpg.8f93ab59b7fdf4a964c3a797e33f808f.jpg

 

20250916_135953.thumb.jpg.d8e214cf85144741118a06bbad34de8c.jpg

 

20250916_135243.thumb.jpg.7f9a4bde9855c432066398ba245e462c.jpg

 

20250916_135145.thumb.jpg.d51df242869576199fe8058c4bb8452a.jpg

עריכה אחרונה על ידי Tair
  • אהבתי 6
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

 

משהו קטן שהתוודעתי אליו לאחרונה, Lowering links.

מתאים רק לרכבים עם מתלי אוויר, לשלי ספציפית נותן הנמכה של עד בערך 50 מ"מ/2 אינטש.

המקורי עשוי מפלסטיק אחיד, מצד ימין בתמונות, משמאל זה החלק החדש שעשוי מאלומיניום ומתכוונן

 

20251029_162215.thumb.jpg.b8b74fbf1bde7bcde78dc2ef2419e9b3.jpg

 

20251029_162317.thumb.jpg.f56f46864f20e2ab8241c86dda818951.jpg

 

Screenshot2025-11-09090213.thumb.jpg.978dbba859ba4efc45bd9992ce92b604.jpg Screenshot2025-11-09090045.thumb.jpg.4e916900032b05b14b83e31c2a1d401e.jpg

 

עשיתי בערך הנמכה של אינץ', מבלי שישפשפ או ישפיע על איכות הנסיעה.

התמונות במצב דינמיק, הכי נמוך ש הרכב.

יש עוד כמה טוויקים לעשות בשביך שיהיה מאוזן, אבל לא רע בכלל בשביל המחיר האפסי כמעט..

 

20251024_145000.thumb.jpg.631b03097f1fd0683ce157234ebcf13c.jpg

 

20251024_154029.thumb.jpg.d97c359eed9dea199284384971e17566.jpg

 

 

 

20251025_175356-COLLAGE.thumb.jpg.7164ff10a656cff92232650e7acffba4.jpg 

 

20251025_175256-COLLAGE.thumb.jpg.0d138bd0a8fd45b8c90c4b20ae139357.jpg

 

מה שכן, נראה לי שאני בהחלט אצטרך סט של ספייסרים בקרוב, נראה קצת מגוחך כרגע..

 

20251109_084636.thumb.jpg.4a82ab002bc6b65899c8115375fad34b.jpg

  • אהבתי 6
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אמנם השיפוט רק מתמונות אבל נראה שכיף לאללה לחיות שם.

לגבי התאונה - מבאס אבל כל עוד אין נפגעים בגוף (למעט הבמבי) אז חצי נחמה.

לגבי הבלמים - שמת מקורי או משהו אחר?

 

עומר :-)

פורסם

האמת? לא ממש מתלונן, אבל קצת שומם, ובגלל זה מחפשים להחליף בית בקרוב ולהתקרב קצת יותר לציויליזציה..

הבלמים מקוריים, OEM.

הרכב סטוק והולך להישראר כזה בעתיד הקרוב (לצערי..), אני גם בקושי נוהג בו עכשיו, אז אני לא רואה ממש סיבה להשקיע בסט יותר איכותי כרגע.

 

פורסם

משהו באור והשלג גורם לגוון הכחול של הרכב להיות יותר "עמוק" כזה... מאוד מחמיא לרכב! באסה על התאונה, אבל תכלס מי לא היה קונה חזרה בעוד 500 דולר? הסכום מהביטוח שווה למחיר מכירה של הרכב?

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (past) 

Volvo S80 3.0 2015 automatic (present) - שרשור מעקב

פורסם
לפני 8 שעות, GaT כתב:

משהו באור והשלג גורם לגוון הכחול של הרכב להיות יותר "עמוק" כזה... מאוד מחמיא לרכב! באסה על התאונה, אבל תכלס מי לא היה קונה חזרה בעוד 500 דולר? הסכום מהביטוח שווה למחיר מכירה של הרכב?

 

האמת את התמונות האלו צילמה אישתי עם המצלמה שלה ולא עם פלאפון, יצאו קצת יותר נחמדות מהרגיל.

אני הולך לקבל מהביטוח באיזור $5K,  סיכוי קלוש שהייתי מקבל סכום קרוב אם הייתי מוכר פרטי, טרייד אין הייתי מקבל חצי מזה במקרה הטוב..

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...