Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משבר גיל 40 - התחדשתי באאודי S6


Tair

פוסטים מומלצים

לפני 10 שעות, Buki כתב:

 

ברור שאתה היית ההשראה שלי.

 

ברוח טובה, כן? (-:

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, Tair כתב:

האחריות עלתה לי $3K, ובאם אני מוכר את הרכב לפני או מחליט לבטל אחריות אני אקבל החזר יחסי.

וכן, זה כמעט כולל הכל, מנוע, גיר, מתלים, חשמל, תיבת הילוכים, בלמים, מזגן, וכ"ו.

כולל גם גרירה ורכב חלופי.


פאק מי.
מודה שקצת נפלה לי הלסת למשמע המחיר והתנאים.
כדי לקבל קנה מידה, בארץ, כדי להרחיב אחריות על סוללה של פריוס, סוללה, בפריוס, ממש לא קרוב למה שקיבל פותח השרשור על אאודי מפוצצת אבזור ומנוע V8 אימתני תצטרכו להפרד מכ-7500 שקלים בשביל אחריות ל240K ק"מ שתלויה בבדיקה של הסוללה כל 15K ק"מ, ואני לא בטוח שהם יאפשרו בכלל להאריך עד ק"מ כזה... יש מצב שב150K יחדלו אותכם.
Viva America, לדעתי היא כבר Great.

תתחדש. תהנה. נראית מדהים ומצטרף למחמאות על הצבע, ממש יפה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

אני לא מצליח להבין את ההגיון של האחריות, למה הם מוכנים לתת אחריות בכזה מחיר.

אני הייתי מסכים לשלם בארץ 3000$ לאחריות ל5 שנים אפילו על טויוטה.

ופה מדובר על רכב עם חלפים יקרים מאוד + פוטנציאל לתקלות לא נגמרות,

מעניין למה הם מסכימים.

  • אהבתי 2

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתכוון כמובן לטויוטה משומשת משנתון מקביל כמו הרכב של פות״ש כי על חדשה ברור שלא שווה לשלם סכום כזה לתוספת אחריות. כן מסכים איתך זה ממש הזוי ולא ברור בעיני, גם אם הם בטוחים שהרכב תוחזק טוב זאת עדיין אודי (ולא טויוטה) שהולכת לבעלים חדשים שמי יודע איך יתנהג איתה ואיך רכב פחות אמין בבסיסו עם מכלולים לא חדשים יעמוד בזה אם הבעלים למשל לא הכי פדנט ולא נוהג הכי רגוע. מרגיש כמו סיכון גדול מדי שלוקחים על עצמם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Doron_Z כתב:

אתה מתכוון כמובן לטויוטה משומשת משנתון מקביל כמו הרכב של פות״ש כי על חדשה ברור שלא שווה לשלם סכום כזה לתוספת אחריות. כן מסכים איתך זה ממש הזוי ולא ברור בעיני, גם אם הם בטוחים שהרכב תוחזק טוב זאת עדיין אודי (ולא טויוטה) שהולכת לבעלים חדשים שמי יודע איך יתנהג איתה ואיך רכב פחות אמין בבסיסו עם מכלולים לא חדשים יעמוד בזה אם הבעלים למשל לא הכי פדנט ולא נוהג הכי רגוע. מרגיש כמו סיכון גדול מדי שלוקחים על עצמם.

אני מאמין שמלבד עלות האחריות באאודי, המחיר של התיקונים העתידיים שלכאורה הביטוח משלם גלום גם במחיר הרכב בעצמו.

דבר נוסף, בישראל אולי הדבר הזה לא יכול לעבוד כי 'שילמתי לאאודי על ביטוח ועוד לא ניצלתי את זה בא נקרע ת'רכב ונתעלל בו כדי להרוויח משהו ממה ששילמתי'.

עריכה אחרונה על ידי המגיב
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, GREEN. כתב:

אני לא מצליח להבין את ההגיון של האחריות, למה הם מוכנים לתת אחריות בכזה מחיר.

אני הייתי מסכים לשלם בארץ 3000$ לאחריות ל5 שנים אפילו על טויוטה.

ופה מדובר על רכב עם חלפים יקרים מאוד + פוטנציאל לתקלות לא נגמרות,

מעניין למה הם מסכימים.

לפני 11 שעות, Doron_Z כתב:

כן מסכים איתך זה ממש הזוי ולא ברור בעיני, גם אם הם בטוחים שהרכב תוחזק טוב זאת עדיין אודי (ולא טויוטה) שהולכת לבעלים חדשים שמי יודע איך יתנהג איתה ואיך רכב פחות אמין בבסיסו עם מכלולים לא חדשים יעמוד בזה אם הבעלים למשל לא הכי פדנט ולא נוהג הכי רגוע. מרגיש כמו סיכון גדול מדי שלוקחים על עצמם.

התשובה היא שאתם כישראלים מחווטים וחושבים רק לטווח קצר. מתעסקים בגרמים.

האמריקאים הם לא ישראלים ולא מחווטים כישראלים, והם יודעים (ופועלים) לחשוב לטווח הארוך. הולכים על הקילוגרמים.

שם ב- US&A תרבות הלקוח "צריך להיות מרוצה" וה"לקוח תמיד צודק" היא אומנות.

שם ב- US&A הנאמנות של הלקוח למותג ושל כל מי שהוא משבח בפניו את היצרן/דילר וזורק מילה טובה (משפחה, חברים, עמיתים לעבודה וכו') היא ערך עליון ושווה כל דולר שהם אולי (אולי!) יפסידו באחריות המורחבת והמפנקת כי שם המרדף אחרי הלקוח שיקנה דווקא את המוצר שלך על פני המתחרה (או החברים שלו, או המשפחה שלו, או העמיתים שלו לעבודה שיקנו את המוצר שלך) - זה מרדף ברמה שהצרכן הישראלי העלוב, הטמבל וחסר עמוד השדרה שכל הזמן מפחד לצאת פראייר לא מכיר.

שם ב- US&A שברירי % בנתח השוק אל מול המתחרים שווה הרבה מאוד כסף, מעלה או מוריד את המניה ומרחיק או מקרב משקיעים, מחלק או לא מחלק דיבידנדים, מעניש או שלא מעניש את היצרן/מותג, משנה הרבה מהלכים של השקעות צופות פני עתיד, שווה הרבה מאוד דברים שאין לנו נגיעה אליהם ושנמתחים על פני עשרות שנים הלאה לטווח הרחוק (וגם הקרוב)... שוק הרכב החדש והמשומש שם הרבה יותר מפותח, הרבה יותר גדול.

שם ב- US&A אנשים יודעים להעריך אחריות מורחבת, ואם הם רכשו אחריות מורחבת זה לא אומר שהם ישברו את הרכב Daily שלהם או יזניחו אותו בהכרח... פה בישראל זה כמעט צפוי שיקרה.
שם ב- US&A יצרן/דילר שמתעמר בלקוחות שלו ולא מוכן לממש אחריות מורחבת שרכשו ממנו או מתעסק עם מיקו, יסבול מהשפעות ותוצאות מרחיקות לכת כולל תרבות תביעות נורא מפותחת ומבוססת שתגרום לו לבלות בבתי משפט כאילו היה ביום כיף בלונה-גל ותשרוף אותו לגמרי באיזור שהוא פועל בו.

שם ב- US&A כשאתה בונה מוניטין, ומצליח, המוניטין הוא ערך שווה כסף בפני עצמו שאתה יכול לסחור בו ממש ולעשות ממנו כסף.

במה זה שונה מהחזרות חינם לגמרי באמאזון שעליהם ידוע שהיא מפסידה כסף?

או ברכישת מוצר ב- BestBuy ואז שימוש בו והאפשרות להחזיר אותו כמו שהוא אחרי שאתה לא מרוצה וכל כספך בחזרה?

דברים כאלו לא קיימים וגם לא יהיו קיימים בארץ הקודש.

אתם ישראלים. זה למה אתם לא מבינים. גם אל תנסו להבין. אתם מחווטים כישראלים ואתם פשוט תהיו בטוחים שהם מפסידים על האחריות הזו בוודאות גמורה ומכופלת (מה שאולי נכון מאוד במספרים קטנים ואולי בכלל לא נכון במספרים גדולים), ואיך הם מוכנים להפסיד בכלל בשביל איזה ארחי פרחי שקנה מהם רכב משומש שעלול חלילה להתקלקל והם יצטרכו לתקן לו...

אני לא שונה מכם. גם לי זה "צורם" שיש כזה דבר בכלל שמוכנים אולי להפסיד ללקוח.

אם הייתה כזאת אחריות מורחבת בישראל, נדמה לי שכולנו היינו עושים כמו עדר ואז נוהגים כמו חולירות ומזניחים כאחרוני חסרי המודעות כי היצרן משלם.

עריכה אחרונה על ידי DAHUJI
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר להזניח רכב באחריות מורחבת כי אני מניח שכחלק מתנאי האחריות אתה צריך לטפל ברכב לפי הספר, וזה כנראה יהיה אצל אותו דילר כי אתה לא תיסע 200 מייל לדילר אחר בשביל להחליף שמן ופילטר.
זה לא עניין של ישראלים או מחווטים, זה פשוט ביזנס.
הדילר, שאני מאמין שגם מחזיק מוסך הסתכל על העסקה הכוללת. הוא מכר רכב של 200K למישהו עם טרייד. על זה כבר עשה רווח. עכשיו צריך לגלגל את הרכב שקיבל הלאה. גם אם אחרי 5 שנים הוא לא ירוויח כלום מהרכב המשומש שמכר, אחרי טיפולים ואחרי מימושי אחריות זה היה שווה לו.
ולא נכנסתי עדיין לכל מה שרשמת, על חשיבה לטווח הארוך ושימור לקוחות.

מאמין שגם בארץ, אם תקנה מרצדס ב700K שקלים מטרייד אין של מרצדס יהיה לך כושר מיקוח גדול ותוכל לדרוש אחריות מורחבת וכו'. כנראה לא תקבל את מה שהוא קיבל, אבל יותר מטרייד על יונדאי.
אלו פשוט מספרים אחרים ויש שם מרווחים אחרים לתת כל מני הטבות ללקוחות, העיקר לגלגל ולמכור.

וכן אני מסכים שיש לנו הרבה מה ללמוד על שירות מהאמריקאים, אין ספק שאנחנו מרחק שנות אור משם...

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, DAHUJI כתב:

התשובה היא שאתם כישראלים מחווטים וחושבים רק לטווח קצר. מתעסקים בגרמים.

האמריקאים הם לא ישראלים ולא מחווטים כישראלים, והם יודעים (ופועלים) לחשוב לטווח הארוך. הולכים על הקילוגרמים.

שם ב- US&A תרבות הלקוח "צריך להיות מרוצה" וה"לקוח תמיד צודק" היא אומנות.

שם ב- US&A הנאמנות של הלקוח למותג ושל כל מי שהוא משבח בפניו את היצרן/דילר וזורק מילה טובה (משפחה, חברים, עמיתים לעבודה וכו') היא ערך עליון ושווה כל דולר שהם אולי (אולי!) יפסידו באחריות המורחבת והמפנקת כי שם המרדף אחרי הלקוח שיקנה דווקא את המוצר שלך על פני המתחרה (או החברים שלו, או המשפחה שלו, או העמיתים שלו לעבודה שיקנו את המוצר שלך) - זה מרדף ברמה שהצרכן הישראלי העלוב, הטמבל וחסר עמוד השדרה שכל הזמן מפחד לצאת פראייר לא מכיר.

שם ב- US&A שברירי % בנתח השוק אל מול המתחרים שווה הרבה מאוד כסף, מעלה או מוריד את המניה ומרחיק או מקרב משקיעים, מחלק או לא מחלק דיבידנדים, מעניש או שלא מעניש את היצרן/מותג, משנה הרבה מהלכים של השקעות צופות פני עתיד, שווה הרבה מאוד דברים שאין לנו נגיעה אליהם ושנמתחים על פני עשרות שנים הלאה לטווח הרחוק (וגם הקרוב)... שוק הרכב החדש והמשומש שם הרבה יותר מפותח, הרבה יותר גדול.

שם ב- US&A אנשים יודעים להעריך אחריות מורחבת, ואם הם רכשו אחריות מורחבת זה לא אומר שהם ישברו את הרכב Daily שלהם או יזניחו אותו בהכרח... פה בישראל זה כמעט צפוי שיקרה.
שם ב- US&A יצרן/דילר שמתעמר בלקוחות שלו ולא מוכן לממש אחריות מורחבת שרכשו ממנו או מתעסק עם מיקו, יסבול מהשפעות ותוצאות מרחיקות לכת כולל תרבות תביעות נורא מפותחת ומבוססת שתגרום לו לבלות בבתי משפט כאילו היה ביום כיף בלונה-גל ותשרוף אותו לגמרי באיזור שהוא פועל בו.

שם ב- US&A כשאתה בונה מוניטין, ומצליח, המוניטין הוא ערך שווה כסף בפני עצמו שאתה יכול לסחור בו ממש ולעשות ממנו כסף.

במה זה שונה מהחזרות חינם לגמרי באמאזון שעליהם ידוע שהיא מפסידה כסף?

או ברכישת מוצר ב- BestBuy ואז שימוש בו והאפשרות להחזיר אותו כמו שהוא אחרי שאתה לא מרוצה וכל כספך בחזרה?

דברים כאלו לא קיימים וגם לא יהיו קיימים בארץ הקודש.

אתם ישראלים. זה למה אתם לא מבינים. גם אל תנסו להבין. אתם מחווטים כישראלים ואתם פשוט תהיו בטוחים שהם מפסידים על האחריות הזו בוודאות גמורה ומכופלת (מה שאולי נכון מאוד במספרים קטנים ואולי בכלל לא נכון במספרים גדולים), ואיך הם מוכנים להפסיד בכלל בשביל איזה ארחי פרחי שקנה מהם רכב משומש שעלול חלילה להתקלקל והם יצטרכו לתקן לו...

אני לא שונה מכם. גם לי זה "צורם" שיש כזה דבר בכלל שמוכנים אולי להפסיד ללקוח.

אם הייתה כזאת אחריות מורחבת בישראל, נדמה לי שכולנו היינו עושים כמו עדר ואז נוהגים כמו חולירות ומזניחים כאחרוני חסרי המודעות כי היצרן משלם.

אם היו עושים את זה בארץ ללקוחות של לקסוס, DS, או הסדרות של AUDI בלי האותיות S או R  זה היה עובד מצויין. יש בישראל קהל בסגמנט מצומצם שהיה מעריך ומוכן לשלם.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, farkash7 כתב:

מאמין שגם בארץ, אם תקנה מרצדס ב700K שקלים מטרייד אין של מרצדס יהיה לך כושר מיקוח גדול ותוכל לדרוש אחריות מורחבת וכו'.


נניח וקניתי רכב מטרייד אין בישראל והצלחתי לקבל אחריות מורחבת. אפשר לשאול מה זה אומר בפועל אחריות מורחבת?

- נניח והמנוע התחיל לאכול שמן בצורה מופרזת. האם יסכימו שזו תקלה או יגידו לי שזה צריכה תקינה?
- נניח ופתאום יש רעש בהחלפת הילוכים נמוכים. האם יחליפו מצמדים או שיגידו לי שאפשר למשוך עם זה עוד מלא זמן?
- נניח והמדחס של המזגן רועש (אבל המיזוג עובד). האם יחליפו לי מדחס או שיגידו לי שלא נורא תמשוך?

וואלה אני מבין בגדול מה זה אומר אחריות מורחבת בארה"ב אבל לא יודע מה זה אומר בשבילי בפועל בישראל..
 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.5.2025 בשעה 09:17, DAHUJI כתב:

אתם ישראלים. זה למה אתם לא מבינים

מסכים איתך עם מה שכתבת. 

שכחת לכתוב שכאן יש ישראבלוף.

 

וסיפור מיום חמישי..

 

הצעת מחיר להחלפת טיימינג בסקודה פאביה 2017 שבקושי נוסעת.. 8000 ש"ח. 

 

לאחר שתי דקות... המחיר ירד ל 6000. 

 

  • מבאס 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.5.2025 בשעה 18:47, המגיב כתב:

אני מאמין שמלבד עלות האחריות באאודי, המחיר של התיקונים העתידיים שלכאורה הביטוח משלם גלום גם במחיר הרכב בעצמו.

דבר נוסף, בישראל אולי הדבר הזה לא יכול לעבוד כי 'שילמתי לאאודי על ביטוח ועוד לא ניצלתי את זה בא נקרע ת'רכב ונתעלל בו כדי להרוויח משהו ממה ששילמתי'.

 

האמת שהאחריות המורחבת בכלל לא הוצעה לי, הרכב עלב $28K והגיע עם אחריות רגילה מהדילר, 90 יום או 3K מייל.

אחרי ששאלתי וביררו איתי מה ההצפי לנסועה שנתית שלי זה מה שהציעו, גם אני הופתעתי מהמחיר.

 

בתאריך 23.5.2025 בשעה 02:42, farkash7 כתב:

אי אפשר להזניח רכב באחריות מורחבת כי אני מניח שכחלק מתנאי האחריות אתה צריך לטפל ברכב לפי הספר, וזה כנראה יהיה אצל אותו דילר כי אתה לא תיסע 200 מייל לדילר אחר בשביל להחליף שמן ופילטר.
זה לא עניין של ישראלים או מחווטים, זה פשוט ביזנס.
הדילר, שאני מאמין שגם מחזיק מוסך הסתכל על העסקה הכוללת. הוא מכר רכב של 200K למישהו עם טרייד. על זה כבר עשה רווח. עכשיו צריך לגלגל את הרכב שקיבל הלאה. גם אם אחרי 5 שנים הוא לא ירוויח כלום מהרכב המשומש שמכר, אחרי טיפולים ואחרי מימושי אחריות זה היה שווה לו.
ולא נכנסתי עדיין לכל מה שרשמת, על חשיבה לטווח הארוך ושימור לקוחות.

מאמין שגם בארץ, אם תקנה מרצדס ב700K שקלים מטרייד אין של מרצדס יהיה לך כושר מיקוח גדול ותוכל לדרוש אחריות מורחבת וכו'. כנראה לא תקבל את מה שהוא קיבל, אבל יותר מטרייד על יונדאי.
אלו פשוט מספרים אחרים ויש שם מרווחים אחרים לתת כל מני הטבות ללקוחות, העיקר לגלגל ולמכור.

וכן אני מסכים שיש לנו הרבה מה ללמוד על שירות מהאמריקאים, אין ספק שאנחנו מרחק שנות אור משם...

 

אין לי הכרח לטפל אצל הדילר, יכול ללכת לכל מוסך או רשת סטייל Jiffy Lubeאו אפילו וולמארט.

האמת שגם לא עשיתי טרייד אין, באתי, ראיתי, קניתי.

אבל בגלל שהדילר הזה נמצא 2 דקות מהמשרד של אשתי, רוב הסיכויים שנטפל ב A5 ובS6 שם, קצת יותר יקר אבל מאוד נוח..

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...