Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ומה עם אלה שאין להם כסף גם ל-SL "פשוטה"? :roll:

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

129 שקלים חדשים ויש לך SLR 1:18.

 

אבל זה לא העניין. העניין הוא שהיא נראית דווקא ממש חמודה. אפשר לומר שהיא יפה יותר מה SL. באמת SLR קטנה יותר :)

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם

The Schuppan Porsche 962 CR is a converted Le Mans racer from the race-winning team of Modena Wycombe.

 

With 0-60mph dismissed in less than three seconds, the 962 CR has lost little of its Le Mans-winning performance, even though the car meets the latest emissions regulations.

 

The car is on show at the MPH'05 Show, running from November 18 to 20 at London's Earls Court, and potential buyers will need to stump up around £1.3 million to drive off in it.

large.jpg

אייל

פורסם

התמונות של סדרה 7 נראה כאילו שילמו לילד 5$ ואמרו לו שחק בפוטושופ עם בימר קיימת ושלח תוצאות.

 

מה זה השטויות האלה? שיצאו כבר מהמסגרת ויראו לעולם דיזיין חדש!

פורסם

הפרונט של הסדרה 7 ממש מכוער :???:

 

וה-X5 הזו לא כל כך חדשה

היא כבר הרעידה לי את עור התוף בתערוכת פרנקפורט השנה, יחד עם רנו מגאן "משודרגת" מאותו בית היוצר :wink:

a1.jpg

a2.jpg

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם
התמונות של סדרה 7 נראה כאילו שילמו לילד 5$ ואמרו לו שחק בפוטושופ עם בימר קיימת ושלח תוצאות.

 

מה זה השטויות האלה? שיצאו כבר מהמסגרת ויראו לעולם דיזיין חדש!

הפרונט של הסדרה 7 ממש מכוער :???:

 

אני חולק על דעתכם!!

 

ה7 פשוט מהממת!!!

אני אישיתי הייתי קונה אותה (אם היו לי האמצעים.. ).

 

 

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

מאז שכריס באנגל התחיל להתחרפן בשנים האחרונות עם העיצובים של BMW - הוא פשוט הורס.

תסכימו או לא, אבל:

http://www.ambassadorautosales.com/7651%202001%20BMW%20740i%20FRONT.jpg

זאת אולי ה-BMW הכי BMW-ית שיוצרה. מאז שהחליפו את העיצוב הזה - הכל התקלקל.

אז כן ה-7 החדשה עדיין בהמתית כמו שהיא אמורה להיות, אבל היא הפכה למכונית סמל סטטוס של סוחרי סמים שוקנים אותה בצבע לבן, העיצוב שמשדר מתינות, עדינות, ובו בעת קלאסה, ורמה גבוהה, הפך לעיצוב שמשדר "יש לי כסף! בכמויות!", גרנדיוזי, אפשר להגיד אמריקאי, אגרסיבי, פרובוקטיבי, בהמתי, וממש לא עדין.

או בקיצור, ה-7 התהפכה לגמרי, כל מה שהעיצוב שלה סימל, כל מה שהעיצוב שלה שידר, הכל התקלקל.

 

בברכה,

אלעד


×
×
  • תוכן חדש...