Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה רק אני או שהצורה של ה-R8 ממש דומה לויירון?

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וזה בעיניי עצוב,כנראה שהייחודיות נעלמה מן עולם הסופרקארס.

 

אני יודע שלמבומישתמשים בחלקי של הקונצרן,וזו הסיבה שהייתי מעדיף איזה למבו יותר ישנה מאשר מורצי' דנדשה,אבל היי כל אחד והטעם שלו.

בקשר לבוגאטי,הייתי רוצה שב-VAG היו מתקינים לה הנעה אחורית כמו שבוגאטי צריכה להיות מאשר הנעה כפולה ממדפי היצרון,ורק שתדעו לכם שהווירון אחד הרכבים האהובים עליי,אבל לא האהוב עליי ביותר.

my sweet home

www.sharks.co.il

פורסם

צהריים טובים!

 

 

Gumpert APOLO

V8 4.2 ליטר עם שני מגדשי טורבו.

650 כ"ס.

82.3 מומנט ב 5,000 סל"ד.

 

0-100 תוך 3 שניות.

ומהירות מקסימלית של 370 קמ"ש.

 

 

 

-לאון חבקין-

5670_2_17-11-2005-15-23-56.jpg

5670_4_17-11-2005-15-23-56.jpg

5670_6_17-11-2005-15-23-56.jpg

5670_8_17-11-2005-15-23-56.jpg

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

מוזר אני קראתי בכתבה על אוירודינמיקה(של ערן דובדבני באחד מגיליונות 'אוטו'),על כך שמופעל מומנט על הרכב(מארבעת הכוחות המופעלים על הרכב בקו ישר בלבד!),ורוב הפעמים נתון מומנט גבוהה(שגורם להיתנגדות גבוהה מצד הרכב)הוא זה שקובע את המהירות הסופית של הרכב.

 

יכול להיות שאני טועה אני אבדוק זאת שוב.

my sweet home

www.sharks.co.il

פורסם

בוקר טוב,

 

 

Bmw M3 Coupe.

תוצג לקראת 07.

 

מנוע:

4.4 V8, המספק 425 כ"ס.

 

 

 

Bmw M1 Coupe.

תוצג לקראת 07.

 

מנוע:

3.2, המספק 350 כ"ס.

m1 1.jpg

m1 2.jpg

m3 1.jpg

m3 2.jpg

m3 3.jpg

m3 4.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
קצת קשה לי להאמין שכריס באנגל יתעלה על אחד העיצובים היותר מושכים בעולם הרכב של ה-M3 הנוכחית.

ממש קשה לי להאמין.

 

על אף כל הביקורות עליו, אין ספק שיש לו יכולת ושהוא בהחלט מסוגל להתעלות

על הM3 הנוכחית...השאלה היא האם הוא ירצה להתעלות באופן שבו אנחנו רוצים או

באופן שהוא ירצה (אתה רוצה לנחש? :wink:).

 

למען האמת אני דווקא אופטימי בנוגע לM3. אני מאמין שהיא תהיה יחסית שמרנית כמו

ה-3 החדשה ושהוא לא יתפרע...יותר מידי :-P.

פורסם
טוב שהאחוריים שלה לא מזכירות את הפסאט:roll:

 

דווקא לי לא נראה שזה מזכיר..

 

 

ובקשר לBMW, באמת יפה, נשאר רק לחכות לM3 קבריולט..

ולקוות שיש לי מספיק מזומנים (5,000 שקל מספיק לא?) :lol:

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
דווקא לי לא נראה שזה מזכיר..

 

 

 

-לאון חבקין-

דווקא לי כן, בקטנה..

 

אגב, לא אמרו שיקראו לקופה של ה1, ה2.?

 

ונחמד לראות כאלה, תמיד אהבתי את הדברים הקטנים יותר..

 

הM3 קופה? עוד שקר מבית ב.מ.וו? אמרו שהיא תהיה 4 דלתות..

 

אור.

פורסם

ה-M3 לא פחות ממדהימה! פשוט יפהפייה.

ממשיכה את המסורת של מראה נהדר של ה-M בשני הדורות האחרונים,

אני מסכים שמאחור היא מזכירה קצת את הפאסאט, אבל זה עדיין לא מפריע ליופי המדהים שלה!

כל הכבוד לכריס!

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם
על אף כל הביקורות עליו, אין ספק שיש לו יכולת ושהוא בהחלט מסוגל להתעלות

על הM3 הנוכחית...השאלה היא האם הוא ירצה להתעלות באופן שבו אנחנו רוצים או

באופן שהוא ירצה (אתה רוצה לנחש? :wink:).

 

למען האמת אני דווקא אופטימי בנוגע לM3. אני מאמין שהיא תהיה יחסית שמרנית כמו

ה-3 החדשה ושהוא לא יתפרע...יותר מידי :-P.

למען האמת אין לי דבר נגדו,אהבתי את ה-7 שהוא עיצב(דור קודם אהבתי יותר מהחדשה),סדרה 6(איך לא?)ואת ה-1 וה-3 דיי חיבבתי(ד"א הוא עיצב את ה-5?אני לא בטוח כל כך.),בסך הכל אין לי שוום דבר נגד העיצובים שלו,להפך אבל שאני רואה את העיצובם האלו אני לא נעשה שמח במיוחד.

 

נחיה וניראה איך תיראה ה-M3 הבאה.

my sweet home

www.sharks.co.il


×
×
  • תוכן חדש...