Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצובישי

Eclipse Ralliart Concept

מנוע של איבו עם "קצת" שיפורים המעניקים לה 400 כ"ס.

 

 

 

 

 

-לאון חבקין-

מה זה האינטרקולר הזה? הם עושים צחוק? ממש צעצוע!
  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלד... באמת, תגובה כזאת לא הייתי מצפה לראות מכיוון מישהו שנולד בן 60 :-P (ברוח טובה).

 

אני מניח שאתה לא ממש יודע כמה אינצ'ים רבועים של אינטרקלור צריך לכל 100 כ"ס,ואתה לא יודע גם מה יעילות האינטרקולר שהם משתמשים בו,אז אין טעם לשגר הצהרות סתומות לכל כיוון.

 

ואל תשכח שאינטקולר גדול שוקל המון בנקודה שבה למשקל עודף יש את ההשפעה הכי מחורבנת,ומי שפיתח את המיזם הם ראליארט, והם טובים בלגרום לרכבים לפנות,כך שהשיקולים שלהם מעדיפים יכולת יציאה-כניסה לפנייה במקום עוד כמה כוחות סוס.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

האסקלייד נראה הרבה יותר רענן ממה שהיה לפני כן, שינוי לטובה כמובן...

פורסם

ערב טוב,

 

 

Kleemann C20K.

מנוע:

1.8 סופרצ'ארג'ר, המספק 210 כ"ס (163 כ"ס במקור) ו-30 קג"מ מומנט (24 קג"מ במקור).

Kleemann C20K 2.jpg

Kleemann C20K 3.jpg

Kleemann C20K  1.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
גררר.. צמרמורת...

 

720 כ"ס..

בטח יש גם מומנט בהתאם..

 

ושאלה קטנה, איך הצמיגים מורידים לכביש כזאת עוצמה?

 

אור.

מאתר החברה:

http://www.brabus.de/news/news50d.htm

pic86g.jpg

cool 730 hp / 537 kW at 5,100 rpm and a peak torque of 1,320 Nm, electronically limited to 1,100 Nm: Those are the performance cornerstones of the new BRABUS S V12 S Biturbo displacement engine, celebrating its world premiere at the Frankfurt Motor Show IAA 2005 in Frankfurt/Main. It is now available for all current Mercedes 600 models.

 

The BRABUS S V12 S Biturbo engine offers truly impressive performance: In the 600 models power output jumps from standard 500 hp / 368 kW at 5,000 U/rpm to 730 hp / 537 kW at just 5,100 rpm. At the same time peak torque grows from 800 Nm to 1,320 Nm from a low 2,100 rpm. Custom-calibrated mapping of the engine electronics limits peak torque to 1.100 Nm.

 

Performance of a Mercedes 600 model with BRABUS S V12 S Biturbo displacement engine is correspondingly exceptional, as in the example of an SL Roadsters powered by this engine: 0 - 100 km/h in just 4.0 seconds, 10.5 seconds to 200 km/h and 29.5 seconds to 300 km/h are top-notch figures as is the top speed which is electronically limited to 300, 320 or 350 km/h, depending on the selected final drive ratio and the speed-rating of the tires.

אייל

פורסם

Hamann Ferrari 575 Maranello

מפתיע אותי כל פעם מחדש מה אנשים מחפשים שהם משפרים רכבים כאלה

hamann-ferrari-575-maranello-4.jpg

hamann-ferrari-575-maranello-3.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מרצדס פשוט השתגעו, הם מעבירים את כל הרכבים שלהם בסדנת בראבוס.. (או כמעט את כולם)

 

והפרארי.. משעממת, חסר להם גיוון בעיצוב בזמן האחרון.

 

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
מרצדס פשוט השתגעו, הם מעבירים את כל הרכבים שלהם בסדנת בראבוס.. (או כמעט את כולם)

 

והפרארי.. משעממת, חסר להם גיוון בעיצוב בזמן האחרון.

 

 

 

 

-לאון חבקין-

 

הם תמיד היו משוגעים!!

אני כל כך שמח שאני לא היחיד שחושב כך על פרארי.

my sweet home

www.sharks.co.il

פורסם
מרצדס פשוט השתגעו, הם מעבירים את כל הרכבים שלהם בסדנת בראבוס.. (או כמעט את כולם)

 

והפרארי.. משעממת, חסר להם גיוון בעיצוב בזמן האחרון.

 

 

 

 

-לאון חבקין-

בראבוס היא סדנה חיצונית שבעלי מרצדס מביאים להם את הרכבים, או שהם קונים בעצמם את הרכבים ומשפרים אותם.

 

גם אצל ABT ניתן לשפר את כל רכבי VAG תתפלא אבל גם יש ABT לפולקסוואגן לופו

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לוטוסאליז, תודה על הפירוט.

 

אגב המומנט (1100N\M) הם בערך 110 קג"מ.!!

 

ולדעתי, התחת של ה575, ובכלל של פרארי, הם מהיפים שיש..

 

תתפלא אבל גם יש ABT לפולקסוואגן לופו

!!

 

יש פרטים?

 

אור.


×
×
  • תוכן חדש...