Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 4 שנים עם סיטרואן קקטוס 2016. (הוחלפה הרצועה)


yulianx

פוסטים מומלצים

אני מניח שאם הרכב היה עושה את הממוצע השנתי של כ 17K לשנה המצב היה חמור הרבה יותר , 5K בשנה ולמרות זאת יש תחילה של התפוררות בקצוות זה בעייתי מאוד.

קח בחשבון שאם לפתע הנסועה השנתית תקפוץ אולי כדאי יהיה לשקול החלפת טיימינג כל 3 שנים. 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה גורם לי לחשוב שלזמן יש יותר השפעה מאשר ק״מ. כי עדיין יש חלק מסוים שנשאר טבול בשמן.

 

עידכון לגבי ביטוח מקיף וחובה 3500 כ 250 פחות משנה שעברה.

אגב טקסטורת הרצועה החדשה שונה, דווקא היא  נראית פחות חלקה מאשר הרצועה בריקול.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמח לשמוע שהרכב ממשיך לשרת אותך נאמנה, יש לרכב הזה קסם מיוחד.

יחד עם זאת, הרצועה היא הצרה הזולה של המנוע הזה - החלפה יחסית זולה ואם מקפידים על אחזקה סדירה, גם קל להימנע מנזק. הצרה היקרה והמפתיעה היא צריכת השמן - שמופיע די בהפתע בלי הרבה אפשרות למנוע אותה. להבנתי מדובר בכשל בטבעות האטימה. העלות של תקלה זו היא שיפוץ מנוע בעלות גבוהה פי כמה וכמה מהחלפת הטיימניג.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן קראתי על זה, ממה שאני רואה עיקר הבעיות הם מהרצועה. לגבי השמן מידי פעם אני בודק את המפלס, בנתיים בסדר.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה על החיטוט, אבל איפה מונח לו הטעם באחזקת רכב, ענין לא זול גם כשאין בעיות, על סף הקטסטרופה כשיש , כשהקילומטראז' החודשי הממוצע הוא סביב 200 ק"מ. המחיר לקילומטר הופך להיות כמעט שערורייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 21 דקות, elera כתב:

לא יקר 2,900₪ להחלפת רצועה?

 

החלפת רצועה עלתה בסוף 2300 שקל.

מחיר טוב מאוד.

לפני 5 דקות, רועי5 כתב:

סליחה על החיטוט, אבל איפה מונח לו הטעם באחזקת רכב, ענין לא זול גם כשאין בעיות, על סף הקטסטרופה כשיש , כשהקילומטראז' החודשי הממוצע הוא סביב 200 ק"מ. המחיר לקילומטר הופך להיות כמעט שערורייה.

זה פשוט נח שיש רכב.

  • אהבתי 2

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מדמיין או שהרכב למכירה במארקט פלייס?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי מחשבה למכור, אז כן כניראה המודעה עדיין שם.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זה חשוב אבל לא ברור אם הנסועה השנתית היא 5000 או 2500

 

בכל מקרה העובדה שהרצועה הבעייית הראתה בלאחי משמעותי מטרידה מאוד.

 

מי שלא יקפיד מאוד עם החזוקה יאכל אותה בגדול

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנה האחרונה נסעתי 2.5 אלף לפני אזור ה 4 אלף. אני נוסע מעט מאוד, ב 4 שנים נסעתי 20 אלף וזה עוד כי לקחתי את הרכב יום יום כשהייתה קורונה.

אכן החלפת הרצועה לפי יצרן כול 6 שנים או 105 אלף לדעתי בעייתית, אמנם יש אנשים שמחליפים לפי זה כי רוב האנשים לא גולשים בפורום והכול בסדר, אבל כמו שראינו יש גם מקרים שלא בסדר, וזה יכול לגרום נזק למנוע.

 

מה שכן, לפי מה שבדקתי הרצועה שהייתה אצלי במקט שונה ממה שיש עכשיו והיא נראית שונה. או שאצלי היה דור 2 או שעכשיו יש רצועה שונה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרושם שאני מקבל זה שהשמן הוא המפתח לאריחות הימים של מנועי THP לא משנה רצועה או שרשרת אבל הרצועה רגישה בהרבה. 

 

הייתי מחליף שמן אחת לחצי שנה בעצמי רק בכדי לוודא שהוא נשאר כמה שיותר נקי ועם תוספים רעננים בכדי שישפיע כמה שפחות על הרצועה - וגם פעם בשבוע שבועיים מודד את העובי של הרצועה עם המדיד המיוחד לזה לוודא שלא התרחבה. 

 

מעבר לזה יש גם את הצרות האחרות של המנועים האלה ואם אחרי או באזור 150 אלף קילומטרים צריכת השמן לא תהיה סימפטית - זה כבר לשפץ מנוע בידיעה גם שמשאבת דלק לחץ גבוה וגם ממיר קטליתי וגם מכסה שסתומים בסימן שאלה עם הקונצרן הזה ועל זה להוסיף שכל 4 שנים יש הוצאה ברורה על הטיימינג - פוטנציאל מאוד גמיש של נזק כלכלי. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמן אכן מאוד חשוב בפיורטק, לגבי 150 אלף, פה כבר לא אוכל לתת מהנסיון שלי כי זה יקח לי בערך 20 שנה להגיע לזה.😅

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי קקטוס דיזל 2016 מההתחלה, יש לי 263000 ק"מ מערכת הפליטה של הדיזל מורכבת ויקרה ומיכל האוראה של פג'ו סיטרואן בעייתי ויקר מאוד,אצלי החזיק 260000 ק"מ שזה ממש ניסי. החברה ביוזמתה החליפו לי את רצועת הטיימינג פעמיים האחרונה ב260אלף ביוזמת מוסך שרותי רכב רמלה שהם פשוט מצויינים בכל החלפה החלפתי על חשבוני למניעה גם את משאבת המים. כעת חוץ מנזילה קטנה מרדיאטור העיבוי של המזגן לא היו כל תקלות נוספות המנוע לא אוכל שמן לא מעבד נוזל קירור 

המכונית כמו חדשה נוחה וחזקה.

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...