Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבט בין הרכבים הללו. 

 

לגבי ההונגצ'י אני חושב על הדגם הבסיסי במחיר של 230,000 ₪.

 

לגבי האקספנג אני חושב על דגם הטווח הארוך במחיר של 228,000 ₪.

 

לגבי הטסלה אני חושב על הדגם הבסיסי במחיר של 247,000 ₪.

 

הרכב ישמש משפחה בת 4 נפשות, לא נוסעים הרבה בערך 12 אלף ק"מ בשנה, לא מחפש ביצועים מיוחדים, מחפש מרווח פנים גדול, אבזור, נוחות.

 

אני בעיקר מתלבט בין שני הרכבים הראשונים, לא בא לי להוסיף את תוספת הכסף למודל y, אלא אם כן זה מאד כדאי לדעתכם.

 

 

 

 

פורסם

ראיתי את ההונגצ'י ואת האקספנג, שני הרכבים הרשימו אותי מאד והתמורה למחיר מדהימה בעיניי, ממש מתלבט בין שני הרכבים האלה.

 

אבל לא הצלחתי למצוא איפה יש סוכנויות שאפשר לראות את הטסלה?

פורסם

טסלה אפשר לראות בקניון סינמה סיטי בראשון לציון. על פניו, ההונגצ'י מציעה חבילה עדיפה על האקספנג. היא בגודל של ה G9 במחיר של הG6. הטסלה נראית פחות מחניפה

פורסם

אני צופה שהשנה טסלה תוריד את המחירים שוב אחרת היא תישאר מאחור....

אבל לך תדע מתי ואם.

ההונגצ'י נראית מעולה האמת

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

באקספנג G6 האחריות על הרכב היא 7 שנים או 160,000 ק"מ. 

ב-ID4 האחריות על הרכב היא 3 שנים או 100,000 ק"מ. 

לבחירתך... 

 

אני רק שואל, אם אתה נוסע רק כ-12,000 ק"מ בשנה, למה לך הטווח הגדול של האקספנג? 

אני כבר שנתיים עם atto 3, נוסע כ-35,000 ק"מ בשנה ומעולם לא נתקעתי עם חוסר בטריה. 

למה לך להוסיף עוד 25 אל"ש בשביל טווח שאתה לא משתמש בו? 

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם (נערך)
בתאריך 28.1.2025 בשעה 16:52, guy.a כתב:

היא בגודל של ה G9 במחיר של הG6

 

לא חשבתי על זה, האקספנג g9 נראתה לי יותר גדולה מההונגצ'י. אבל ה- g9 יותר מפוארת בפנים מההונגצ'י, למרות שפער המחיר ביניהם ענק ולא מצדיק זאת.

 

לפני 12 שעות, guy.a כתב:

ובינתיים פולקסווגן ID4 הורידה מחיר ל 199

 

תודה על ההמלצה, היום בדקתי אותה אבל התאכזבתי זאת גירסה ישנה ולא מאובזרת.

 

לפני 5 שעות, לב טוב כתב:

באקספנג G6 האחריות על הרכב היא 7 שנים או 160,000 ק"מ. 

ב-ID4 האחריות על הרכב היא 3 שנים או 100,000 ק"מ. 

לבחירתך... 

 

אני רק שואל, אם אתה נוסע רק כ-12,000 ק"מ בשנה, למה לך הטווח הגדול של האקספנג? 

 

האחריות זה באמת בונוס חשוב. לגבי הטווח חשבתי להוציא על ההונגצ'י 230,000 ₪ אז אמרתי כבר נלך על אקספנג g6 באותו המחיר וגם כדי להרגיש יותר בטחון בנסיעות ארוכות (למרות שכנראה שיהיו לי מעט נסיעות ארוכות אם בכלל).

 

הגירסה הבסיסית של ה-  g6 נמכרת רק ב- 202,000 ₪ שזה באמת מחיר טוב, אבל לא יודע הטווח הנמוך מכניס לי איזה לחץ בכל זאת, הוא נמוך יותר מהטווח של ההונגצ'י הבסיסית.

 

בתאריך 28.1.2025 בשעה 16:52, guy.a כתב:

טסלה אפשר לראות בקניון סינמה סיטי בראשון לציון.

 

ראשל"צ רחוקה לי מאד, רציתי לראות את הטסלה ליתר בטחון, אבל המחיר של הטסלה מאד יקר, נראה לי שאוותר עליה.

 

בינתיים אני עדיין בהתלבטות בין ההונגצ'י לאקספנג. 

 

אקפוץ לסוכנויות לבדוק את הרכבים שוב כדי להחליט סופית.

 

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
פורסם

שמע, יש פה עוד שאלות.

אחריות - מה היא שווה אם אין חלפים?

מה האותיות הקטנות , האם יש אחריות רגילה ואז אחריות חלקית?

הרגולטור והשרה לא באמת עובדים פה בארץ.

סינים לא בטוח שיהיו חלפים*.

טסלה היחידה שבאמת חוסכים כסף בטיפולים. השאר יחלבו אותך על כל מיני החלפת אבקות חשמל.

 

*הבעיה שהעסק עם החלפים נהיה בעייתי. גם בקוריאניות ממה שאומרים, גם באירופאיות.

פורסם
לפני 23 שעות, guy.a כתב:

ובינתיים פולקסווגן ID4 הורידה מחיר ל 199. זולה יותר מרוב הסיניות. ואתה מקבל בטרייה גדולה. לדעתי כדאי לבדוק

 

כדאי לשים לב שזה רכבים שהם יד ראשונה 0 ק"מ, ואכן ניתן לראות שגם מדובר בדגם הישן עם 204 כ"ס (ה-id5 כבר נמכרת עם הסוללה החדשה ועולה 260 אלף).

 

גם את היחידות האחרונות של הטיגואן אולספייס עד לפני חצי שנה מכרו במבצע

 

מנחש שמתי שתגיע ה-id4 עם הסוללה העדכנית המחיר יתעדכן שוב כלפי מעלה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

האספנג g6 וההונגצ'י ehs7 שניהם רכבים מעולים שיתנו לך תמורה מדהימה לכסף.

את הטסלה y הייתי מוציא מהרשימה, רכב מיושן, מתרסק במהמורות, איכות חומרים וגימורים פחות טובים, פחות נוח ומחיר יותר יקר.

להונגצ'י טווח סוללה ותא מטען קטן יותר ביחס לאקספנג g6 שגם יעלה לך קצת פחות. ובעיני המראה של ה g6 יותר יפה. 

ה g6  הייתה הבחירה שלי אחרי סקר שוק מאוד גדול שעשיתי.

אתה מוזמן לדבר איתי אם יש לך שאלות נוספות.

בהצלחה.

פורסם
לפני 11 דקות, llaavvii כתב:

ועכשיו גם הטויוטה הצטרפה לחגיגה עם רכבים באופצית 0 קלומטר יד שניה ב 179990 ש"ח.

 

https://wheel.co.il/פורצת-את-גבולות-המחיר-טויוטה-bz4x-חשמלית-4x4/

 

 

 

 

כן, קראתי על זה כי אני מחפש רכב חשמלי לאשתי. מדובר על ארבע על ארבע שזה יתרון גדול והמתלים הם של סובארו אז הרכב אמור להיות נוח בכביש וגם בשטח. החסרונות, אבזור דל יחסית לסיניות ומערכת המולטימדיה שאינה עומדת בסטנדרטים של 2025

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...