Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לינק & קו 02 - עומדת לשבור את הדומיננטיות של BYD


discoTD5

פוסטים מומלצים

לפני 45 דקות, mottis כתב:

ברור שהייתי בוחר באוקטביה, הפרש של 700 שח בשווי שימוש הוא כ-250 ₪ בנטו.

 

ההפרש הוא מעל 900 שח ברוטו, שהם כ 450 ש"ח נטו.

ההפרש הוא גם כמעט פי שתיים בהספק מ 150 כ"ס ל 272 כ"ס, ועוד כ 10 קג"מ בונוס.

לאחר מעל שנתיים עם רכב חשמלי - גם אין חרדת טווח. 

לדעתי הלינק לוקחת בהליכה. 

  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הלינק 15000 שח פחות מהזיקר Xת נראה לי שזיקר יצרכו לחשב מסלול מחדש מבחינת המחיר. הלינק נראית אחלה אופציה. מקווה שזה ימשוך את המחירים כלפי מטה למרות העלאת המס בינואר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיסקו הגזמת, לדעתי יש לך התלהבות ראשונית שתחלוף לאחר בדיקה מדוקדקת יותר, גם לי זה קורה...

 

האוקטביה עדיפה לדעתי על הלינק בכל פרמטר חוץ מההבדל ביחידות ההנעה והנובע ממנו (כוח, שקט וחסכון) ואני מניח שגם בפרמטרים הנוגעים לנסיעה עצמה כמו נוחות והתנהגות כביש למרות שלא נסעתי בלינק אבל אם מסתכלים על הזיקר x...

 

בכל אופן עברתי אתמול בסוכנות הונדה - לינק, מה להגיד לכם הלינק נראית בחוץ ובעיקר בפנים כמו חללית אנטרפייז לעומת ההונדה ג'ז והגיפון החדש של הונדה ששכחתי את שמו שנראים כמו עגלות עם חמורים.

 

אבל שמגרדים את המעטפת הנוצצת מתגלים דברים מהותיים יותר. בדיוק כשהייתי בסוכנות היה בה עיתונאי רכב ידוע שלא אציין את שמו שדיבר עם נציגי הונדה ושמעתי קטע קטן מהשיחה.

 

ומה הם אמרו לו, שאת הלינק הרבה יותר קל למכור בגלל ההבדלים שכתבתי והם רואים את כמות האנשים הגדולה שמגיעה ומזמינה, אבל כשבוחנים את הרכבים ממש, רואים שהריצפה בלינק גבוהה הרבה יותר מדגמי הונדה (בגלל הסוללה) ועיתונאי הרכב אישר שהריצפה מאד גבוהה והם אמרו שהמגזר הרוסי אוהב את דגמי הונדה ושם לב לדברים האלה.

 

דווקא בקטע השיחה הקטן ששמעתי דיברו על נושא הריצפה הגבוהה, כלומר אני לא המשוגע היחיד ששם לב לדברים האלה.

 

יש כאלה שמגחכים על זה שאני פוסל רכבים על דברים איזוטריים כביכול (העדר אוטו הולד בעיקר אבל גם רכב עם מתלה אחורי של קורת מתח אפסול), אז כן אני פוסל גם רכב עם ריצפה גבוהה כזאת ובנוסף אני פוסל גם רכב עם מושבי עור סינטטי ללא איוורור מושבים גם מקדימה וגם מאחורה כי איכפת לי גם מהילדות שלי שיושבות מאחור (מאחורה זה קיים רק ברכבים יקרים יחסית בינתיים, אבל מה הכי טוב אם לא מושבי בד?).

 

אז בשורה התחתונה בפנים הלינק היא זיקר x באי אילו שינויים. לדעתי היא לא מספיק מרווחת מאחור, ריצפת הרכב גבוהה מדי, תא המטען קטן מדי, הריפוד דמוי עור מחמם מדי והנדסת האנוש הטסלאית לקויה מדי. 

 

נכנסתי לדגמי הונדה ומייד אנחת רווחה, יושבים גבוה יחסית לריצפה, הנדסת אנוש קלאסית ומושבי בד טובים ומוכרים. אבל אוירה של שנות התשעים. 

 

הדברים הטובים בלינק הם כאמור שהיא מרגישה סמי פרימיום, מאובזרת, בעלת ביצועים טובים ונראית מצויין בחוץ ובפנים ונמכרת במחיר אטרקטיבי ויש מי שזה יתאים לו ולא ישים לב לחסרונות האלה כמו שהרבה רוכשי רכבים חשמליים לא שמים לב לדברים האלה.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, הלינק 02 מצטיינת ברושם הראשוני וברשימת אבזור ארוכה.

בחיים, התפעול והשימושיות כבר פחות מרשימים...

 

אני מכיר את זה בקטן: לפני קצת יותר משנה, כשהזמנתי את האטקה בליסינג מהעבודה - ראיתי שלרשימת אבזור דגם הסטייל הבסיסי נוסף לוח מחוונים דיגיטלי ושמחתי מאוד על כך.

בהתחלה, שיחקתי קצת עם 3 התצוגות, אך אחרי כמה ימים - ההתקבעתי לתצוגה אחת ומאז לא שיניתי תצוגה.

במבט לאחור הייתי מעדיף לוח מחוונים אנלוגי וברור בלי גימיקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, green כתב:

 

נכנסתי לדגמי הונדה ומייד אנחת רווחה, יושבים גבוה יחסית לריצפה, הנדסת אנוש קלאסית ומושבי בד טובים ומוכרים. אבל אוירה של שנות התשעים. 

 

הונדה יצרן רכבים נפלא.

אבל כשהסיוויק הכי בסיסית מתחילה הרבה צפונה מ-200,000 היא קצת לא קיימת לטעמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, Nico62 כתב:

הונדה יצרן רכבים נפלא.

אבל כשהסיוויק הכי בסיסית מתחילה הרבה צפונה מ-200,000 היא קצת לא קיימת לטעמי.

הסיביק מתחילה ב 220 , ה HRV ב 205 , האם הסיביק שווה את הפער של כ 40-50 א"ש כתלות בדגם ?

שכל אחד יעשה את החשבון שלו , אני לא רואה את היתרון המוחץ של הסיביק אשר שווה את ההפרש.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול קפצתי לאולם התצוגה בראשלצ במטרה להחליף את הגילי 2023 של הוריי, הרכב על הנייר מאוד מרשים, רשימת האבזור ארוכה, המחיר טוב, הרכב נראה מצויין, האמת שהייתי ממש בכיוון לפתוח הזמנה. 

כמה דברים הפריעו לי אין שילוב של לבן חיצוני עם פנים בהיר (קטנוני אבל חשוב לנו), הריצפה של הרכב גבוהה מדיי- משהו בתנוחת הישיבה לא הסתדר לי, פתחי המזגן קטנים ויושבים נמוך מדיי, ריפוד העור לא מרגיש איכותי, בסוף כשהתניתי את פתיחת ההזמנה בנסיעת מבחן אמרו לי "אין רכבים אולי שבוע הבא יהיו".. לא השתכנעתי, עם כל הכבוד אני לא מוציא 180 אלף בלי לדעת על מה וזה במיוחד כשהנציג מכירות ניסה לשכנע אותי שכדאי לי לקנות כי יש 272 כ"ס בזמן שאני מסביר לו שחשובה לי נוחות הנסיעה.

20241204_134903.jpg

  • אהבתי 3

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / הונדה סיוויק האצ'בק 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיום בקטגוריה הזאת יש רק נוכחות סינית.

ולפי דעתי מה שבאמת ישבור את הקטגוריה זה הכניסה העתידית של קיה EV3 וסקודה אלרוק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 6.12.2024 בשעה 19:16, itsik170 כתב:

כיום בקטגוריה הזאת יש רק נוכחות סינית.

ולפי דעתי מה שבאמת ישבור את הקטגוריה זה הכניסה העתידית של קיה EV3 וסקודה אלרוק.

השאלה היחידה הוא התמחור של שני אילו , קיה מתמחרת גבוהה כיוון שהיא מיעדת את הרכבים שלה בעיקר לליסינג , סקודה כפי שהוכיחה עם האוקטביה יודעת להיות תחרותית , נחיה ונראה .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את שבוע שעבר ביליתי בשנזן, סין.

רכבי BYD רואים בכל פינה (ולא רק פרייבטים), לגבי Link n co המצב מאד שונה - וכמעט ולא ראיתי כאלה נוסעות.

 

נדמה שגם בסין לא ממש עפים על המותג הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, CX25GTI כתב:

השאלה היחידה הוא התמחור של שני אילו , קיה מתמחרת גבוהה כיוון שהיא מיעדת את הרכבים שלה בעיקר לליסינג , סקודה כפי שהוכיחה עם האוקטביה יודעת להיות תחרותית , נחיה ונראה .

 

תמחור גבוה מדי של הקיה יגרום לה להגיע בהנחות גדולות ל-0 ק"מ בדיוק כמו ה-EV6 (שבמחירון יותר יקרה מהגרסאות של איוניק 5) והנירו פלוס.

 

אני יוצא מנקודת הנחה שסרס 5, סקייוול ואספנג G6 מתומחרות באותו סביבת מחיר כמו של איוניק 5, אניאק ומודל Y.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, itsik170 כתב:

אני יוצא מנקודת הנחה שסרס 5, סקייוול ואספנג G6 מתומחרות באותו סביבת מחיר כמו של איוניק 5, אניאק ומודל Y.

איך המכוניות האלה יושבות יחד באותו משפט? 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז היינו היום באולמות של לינק וליפמוטור

לינק.

 

הרכב נראה מעולה.

 

הרצפה גבוהה יחסית והמושבים מקדימה מרגישים ונראים נהדר.יש המון אבזור והרכב די מחניף.מרגיש פרמיום לגמרי.

ברמת הגימור הגבוהה התאורה הפנימית פשוט יפיפיה.

מאחור המצב קצת בעייתי למי שיש ילדים ותחושה שהרכב סוגר עלייך.(כמו CHR של טויוטה)

תא המטען די קטן.

למרות שהוא התחתון מגדיל אותו משמעותית.

אנשי המכירות לא שירותיים בעליל ונראה שיש להם להיט ביד אז הם לא מתאמצים בכלל,שביקשנו כמה דברים,הוא די נפנף אותנו ואמר תסתכלו בקטלוג.

 

ליפמוטור.

 

הרכב נראה די בסדר סך הכל לא משהו שיסובב ראשים.

איכות החומרים מרגישה פשוטה לעומת הלינק והמושבים נוחים אבל מרגישים זולים.

אבל המרווח הפנימי פשוט נהדר,תנוחת ישיבה גבוהה למי שאוהב.

המון מקום לנוסע ולנוסעים מאחור.

מיקום המיזוג הוא באמצע.

במשענת האמצעית מאחור אין מקום לכסות,למי שזה חשוב.

תא המטען גדול אבל מגיע ללא כיסוי (יש מגרעות בצד בשביל הכיסוי אבל אין אותו משום מה).

 

הצטרפתי לנסיעת מבחן קצרה והרכב חזק אבל לא עוקר הרים והוא נוח מאוד.

מצלמת ה360 באיכות די ירודה.

המערכות עדיין לא אפויות לגמרי מה שאמור להסתדר בעדכונים.

רמת הגימור הנמוכה לא מחסירה דברים מהותיים למעט חימום ואוורור של המושבים הקדמיים ופתיחת תא מטען חשמלית לא כח זה משהו כל כך מהותי אבל המגרעת לפתיחה צרה בקטע הזוי.

אנשי המכירות פה היו ממש נחמדים אבל לא שולטים בחומר (אין עוד רכב חשמלי עם הנעה אחורית במחיר הזה/אין היום רכבים עם אנדרואיד אוטו מהמפעל🤦 ועוד קצת פנינים) אבל נתנו הרגשה נחמדה והיו שירותיים.

בקיצור:

לזוג הלינק נראה פצצה של רכב.

למשפחה הc10 לוקח בענק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.12.2024 בשעה 10:32, green כתב:

אבל שמגרדים את המעטפת הנוצצת מתגלים דברים מהותיים יותר. בדיוק כשהייתי בסוכנות היה בה עיתונאי רכב ידוע שלא אציין את שמו שדיבר עם נציגי הונדה ושמעתי קטע קטן מהשיחה.

 

ומה הם אמרו לו, שאת הלינק הרבה יותר קל למכור בגלל ההבדלים שכתבתי והם רואים את כמות האנשים הגדולה שמגיעה ומזמינה, אבל כשבוחנים את הרכבים ממש, רואים שהריצפה בלינק גבוהה הרבה יותר מדגמי הונדה (בגלל הסוללה) ועיתונאי הרכב אישר שהריצפה מאד גבוהה והם אמרו שהמגזר הרוסי אוהב את דגמי הונדה ושם לב לדברים האלה.

 

 חיפה?

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...