Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
פורסם

אני ממזמן שמתי את עיני על מוצר אחר בקטגוריה.

יום יבוא וגם ארכוש אותו... 

בחיפושי אחרי משהו במחיר יותר קל לכיס, נתקלתי בהמון (המון!!!!) תיאורים שהביאו לי את הסעיף. 

בחלק מהמקרים אין לך מהירות רוח אלא או סל"ד או ספיקת אוויר או נתון מוזר אחר. מצאתי את עצמי נכנס לטבלאות המרת מידות, ואת המידות החדשות לטבלת המרה למידות מטריות... 

נקודה חשובה למחשבה, הגנרים בעלי מתהדרים בנתונים שהקשר בינם לבין המציאות רופף למדי, כמו הלומן בפנסים שנמכרים שם או קיבולת הסוללות למכשירים השונים. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

Muzic4Ever,

איזה מוצרים שלהם יש לך?

לפי מה שאני רואה באתר שלהם הם מתמחים בפנסים

לפני 2 דקות, ברווז כתב:

אני ממזמן שמתי את עיני על מוצר אחר בקטגוריה.

יום יבוא וגם ארכוש אותו... 

בחיפושי אחרי משהו במחיר יותר קל לכיס, נתקלתי בהמון (המון!!!!) תיאורים שהביאו לי את הסעיף. 

בחלק מהמקרים אין לך מהירות רוח אלא או סל"ד או ספיקת אוויר או נתון מוזר אחר. מצאתי את עצמי נכנס לטבלאות המרת מידות, ואת המידות החדשות לטבלת המרה למידות מטריות... 

נקודה חשובה למחשבה, הגנרים בעלי מתהדרים בנתונים שהקשר בינם לבין המציאות רופף למדי, כמו הלומן בפנסים שנמכרים שם או קיבולת הסוללות למכשירים השונים. 

לפי התגובות של הקונים, הגנרים בעלי מודפסים במדפסות תלת מימד באיכות ירודה ומתפרקים/מתפגרים אחרי כמה חודשים

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם

יש לי פנסים (ראש, כיס,יד, מחזיק מפתחות), סוללות ניידות, תאי ליתיום, מטעני USB, כבלים ואולי עוד דברים שאני לא זוכר.

  • מעניין 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

לי יש את הדגם הזה:  https://a.aliexpress.com/_olSRpNn

(האופציה היותר יקרה, שבתמונה מופיע עם קופסא ו13000RPM)

עלה לי 100 שקל, לא משתמש בו הרבה, בעיקר לניקוי המחשב וכו' מידי פעם אבל בנתיים עושה את העבודה יפה מאוד, שימושי גם למנגל.

כמו שהמליצו לך למעלה, כנראה שהנייטקור יהיה יותר איכותי אבל המחיר בהתאם.

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...