Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בודק הצעות מחיר לתשתית אינטרנט.כל ההצעות כמעט זהות. איך נותנים לזה לקרות.למה אין תחרות?

עריכה אחרונה על ידי שלומיש
פורסם

תשתית?

יקר מאד להקים ולתפעל.

מלכתחילה אין הרבה שחקנים בתחום התשתיות.

 

למה אין תחרות בתשתית החשמל או המים?

אותו דבר.

 

גם במדינות אחרות שיש בהן תחרות יחסית גדולה בשוק הכללי, התשתיות עצמן מחוץ לתחרות בדר"כ, ובהרבה מקרים עדיין מונופול.

יש לך רעיון להקים תשתית במחיר עדיף אתה מוזמן לנסות.

פורסם

דוקא יש תחרות, מאז שמוכרים את השוק-הסיטונאי.

יש כ-10 חברות שמתחרות. אם המחירים דומים, כנראה שאלה המחירים האמיתיים.

(והם קצת יותר גבוהים ממה שהיה מקובל לפני כ-5 שנים, נכון)

פורסם (נערך)

בשוק הסיטונאי אין תחרות על התשתית התחרות היא באספקה.

זה די דומה למצב בחשמל שבו יש "תחרות" בין קרטלי הסלולרי והגז, כשבסוףך כל האספקה היא דרך חח"י בכל מקרה.

 

עריכה אחרונה על ידי borsood

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 58 דקות, שלומיש כתב:

בודק הצעות מחיר לתשתית אינטרנט.כל ההצעות כמעט זהות. איך נותנים לזה לקרות.למה אין תחרות?

תשווה למחירים בעולם.

לפי מה שהולך המחירים בארץ זולים וזה אומר שהתחרות הביאה אותם קרוב למינימום.

  • אהבתי 7

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בתאריך 25.9.2024 בשעה 11:37, שלומיש כתב:

בודק הצעות מחיר לתשתית אינטרנט.כל ההצעות כמעט זהות. איך נותנים לזה לקרות.למה אין תחרות?

 

מחיר זהה זה מהמאפיינים של שוק משוכלל.

אתה מכיר מדינה עם מחירי אינטרנט זולים יותר?

בתאריך 25.9.2024 בשעה 12:14, דג כתב:

תשתית?

יקר מאד להקים ולתפעל.

 

התחרות בתחום האינטרנט היא על התשתית הקיימת.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 25.9.2024 בשעה 12:17, אלעדית כתב:

דוקא יש תחרות, מאז שמוכרים את השוק-הסיטונאי.

יש כ-10 חברות שמתחרות. אם המחירים דומים, כנראה שאלה המחירים האמיתיים.

(והם קצת יותר גבוהים ממה שהיה מקובל לפני כ-5 שנים, נכון)

ההפרשים קיימים, אם כי לא גדולים.

ההשוואה ללפני 5 שנים לא נכונה, אתה מקבל שירות אחר (סיבים לעומת נחושת), מהירות אחרת (1,000/100 לעומת 500/10 או משהו דומה), הרבה יותר יציב, ולפחות אני משלם כמה שקלים פחות כל חודש בהשוואה ללפני כמה חודשים, כשעברתי לסיבים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, falou כתב:

התחרות בתחום האינטרנט היא על התשתית הקיימת.

נכון.

לכן...

בתאריך 25.9.2024 בשעה 10:37, שלומיש כתב:

בודק הצעות מחיר לתשתית אינטרנט.כל ההצעות כמעט זהות.

 

×
×
  • תוכן חדש...