Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני עובר על ההודעות פה ובדרך כלל לא מגיב אבל תמיד אני אוהב לראות כלו הודעות אח איך אני אוהב את המתקינים בארץ ממש תענוג כל אחד חושב שהוא המציא מינימום את הגלגל אם אתה מדבר על הסיאט אם הבניה האדומה בבגאז' אז אני באמת שלא מבין על מה אתה כל כך מתנפח סך הכל בניה פשוטה ולא ממש להיט עולם אין מה להשוות לעבודות שראיתי של סאונדסטורם לדוגמה. מה שאתה כותב לא מוסיף לך כבוד זה סתם נראה כמו מתקין שממורמר על זה שאנשים עושים עבודות יותר טובות ממנו
אייל , אני יודע שאתה לא אוהב שמצטטים כך הודעות , אבל ההודעה הזאת ממש משעשעת ... ( ויש בה לא מעט דברים נכונים ) למרות הטון שזה נאמר...

 

ולפותח הנושא , אני ישמח לעזור וליעץ בעניין הפיבר , אבל בשביל שזה יהיה פרקטי , תשאל דברים ספציפים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

כרגע אני עדיין לא סגור לאיזה שימוש יהיה הפיבר,אם רק לגימור,או לבניית קיק פאנל,בכל מקרה אני יודע שזה לא יהיה לצורך תיבה לסאב.

קראתי כבר די הרבה חומר עיוני מהאינטרנט בנושא,אבל רציתי ללמוד מהניסיון של האנשים כאן באופן כללי.

כל מה שנכתב כאן עד לרגע הזה היה מועיל (חוץ מהעקיצות ההדדיות בין האנשים כאן...),כשיהיה לי כיוון ספציפי יותר אני אעלה אותו כאן.

כרגע היתי רוצה ללמוד מהניסיון של האנשים כאן,בדברים כמו,איזה בד לקנות (אני יודע שאלסטי) אבל איזה עובי?כמה שיותר דק? גרביון-דק מדי? על בסיס פוליאסטר? בונגע לדבק,קניתי פוליאסטר 55 ,הוא מתאים לעבודה עם פיבר?

איך אני אוכל למנוע סדקים/קמטים? טיפים כלליים.

תודה לכל המגיבים.

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

פורסם

העובי של הבד לא משנה . מה שנח לך לעבוד איתו יתאים . הוא בסך הכל אמור לתת צורה וגם בד דק יתאים.

כמובן שאת העבודה תעשה עם דבק פוליאסטר - שים לב שהפוליאסטר מורכב משלושה רכיבים - בסיס , מאיץ ומקשה. המקשה תמיד יבוא בנפרד . המאיץ יכול להגיע מעורבב בבסיס או להגיע לחוד. שים לב במה מדובר.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

בקשר לסדקים.... לא יהיו לך סדקים אם תבנה כמו שצריך.... הבעיה הגדולה היא בבניה לסאבים מכיוון שלהם יש וויברציות אגרסיביות.... במקרים כאלה צריך לבנות מעטפת מאוד חזקה...

 

 

לגבי קמטים אתה תוכל לראות עוד לפני מריחת הפוליאסטר.... אם על הבד שנמתח יש כפלים גם בפיבר יהיו כפלים.... הפתרון הוא מתיחה יתר טובה..., אם זה לא מצליחת תמיד ניתן לפנות למוצרי פיניש שונים ולמרוח על הפיבר...

×
×
  • תוכן חדש...