Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עבודה עם פיברגלס-לינקים ועצות???


co_udi
שימו לב! השרשור הזה בן 6900 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני אודה לכל מי שיש לו ידע / ניסיון בנושא,אם הוא יוכל להעלות כאן,שלבים/תהליכי בנייה,גימור צביעה,חוזק,טיפים,והכי חשוב לינקים לאתרי לימוד בנושא.

כל מה שיש לכם על פיבר תשפכו כאן...

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה טיפים.

 

- כנה בכמויות גדולות לא משנה מה גודל העבודה יוצא הרבה יותר משתלם.

- אם אתה בונה קיק פאנל.. לאחר התבנית תדביק פסי עץ בשביל מתיחת הבד.

-תעשה את כול העבודה שתחזיק כמה שיותר מהר.

-אם אתה מקבע בעזרת ברגים, תשים שיבות גדולות בכדי שלא ינקב את הפיבר.

-לסאבים רצוי להכניס לתוך התיבה צמר שמיכה או כול דבר אחר.

-כאשר שמים כמה שכבות של נייר הזכוכית... כדאי להשים את כול השכבות יחדיו ולא לחכות שיתיבש זה מונע סדקים.

 

 

כנס לקישורי אודיו למלעה... ולאחר מכן בתאוירה ומדריכים.. כנס למדריך העברי שם תמצא את כול מה שתרצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מלבד הטיפ הראשון שיכול להיות נכון במקרים מסויימים (ובהרבה לא כי אם הוא רוצה עבודה קטנה אין טעם לקנות כמויות) שאר הטיפים לא נכונים או לא מובנים. FTP, עשית פעם בניה בפיבר?

 

הנה שרשור מועיל:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=22552&page=1&pp=15

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או קיי אני יכול לעזור לך בפיבר תגיד לי מה תחלס אתה רוצה לבנות ואני אנסה להזרים לך מקסימום מידע.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת רואה שלא כתבתי כמה דברים מובן אז הינה שנית:

 

-רצוי לקנות כמויות יותר גדולות מליטר פוליאסטר גם לעבודות קטנות... במיוחד למתחילים מכיוון שלפעמים יש טעויות, וחשוב לזכור שגם לעבודות קטנות יש צורך בכמותת נכבדת בשביל חוזק המבנה.

 

-בדרך כלל מדביקים מספר שכבות של נייר זכוכית(לא מה שאתם חושבים אלא מעיין נייר שמורכב מסיבי זכוכית), רצוי לעשות את כול השכבות יחדיו, בדרך כלל כ4, 5 שכבות, בכדי ליצור סדקים כאשר עובדים על אלמנטים בעלי רתיעה חזקה, לדוגמא סאבים.

 

-בקשר לחומרי פיניש לצביעה, כעיקרון אין צורך אם עבודת הפיבר טובה, ז"א אין קפלים או משתחים לא חלקים(אחרי שיוף כמובן).

 

-מיגון האוטו הוא הכי חשוב, הפוליאסטר זה חומר עקשן וקשה שאם הוא מתקשה על משטח כמו שטיח קשה מאוד להוריד אותו.

 

-כאשר מותחים את הבד לצורך מעטפת הפיבר(במקרה של בניית קיק פאנלים) רצוי להשתמש בבד נמתח בכדי לקבל תוצאות טובות.

 

הנה אתר שמסביר את התהליך טוב:

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=subjects.html מדריך עברי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר החשוב ביותר שלא הוזכר כאן הוא השימוש במסיכה , הקפד להשתמש בשעת העבודה עם החומרים במסיכה רצוי שתהיה מיועדת לעבודה מסוג זה (קיימות מסיכות מסוג 3m שמיועדות לכך תוכל למצוא אותן בחניות שמוכרות ציוד למוסכים ) יש לציין כי החומר מסרטן ומסוכן לבריאות.

חומרים לחיזוק ולעיבוד החומר תוכל להשיג גם בחנויות למוסכים בעיקר כמו טמבור glassorit) , standoxs 3m כ") , יש המון חומרים כגון bondo .sikkenns .dora-glass , ועיסות פיבר שיוכלו לסייע לך במהלך העבודה ויביאו אותך לרמת גימור גבוה יותר .

המשך עבודה מהנה , הקפד לחבוש מסיכה החומר מסוכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עופר, יוסי?

חוץ מזה היה פה עוד בחור פעם שבנה לאוטו מהתערוכה האחרונה את תא המטען וקיקים... שחכתי את השם באמת מקצועי...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאתה מזלזל ... אני עשיתי עבודות בפיבר שאנשים עוד לא ידעו מזה בכלל , אתה יכול להכנס ל AUTO SOUND ולחפש שם את ה mazda mx-3 , אני בניתי אותה ואם היית בתחרות של emma בשנה שעברה היתה שם סיאט איביזה עם בניית פיבר גם אותה אני עשיתי ואם אתה לא מאמין אתה יכול לשאול את הבחור שלך רועי והבחור הצעיר שם ששכחתי את שמו הוא יודע מי אני ... אז פעם הבאה אל תזלזל סתם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest תמיר .א.

אנשים ידעו מה זה פיבר, והשתמשו בזה כבר הרבה מאוד שנים לבניות של "שיפורים לרכב".

ותאמין לי עוד לפני שידעת מה זה פיבר.

 

אבל בשנה שנתיים האחרונות רק התחילו ליישם את זה יותר לרכב.

 

תמיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מוזמן לבדוק את העניין אם אתה לא מאמין ... תוכל לבוא אלי לחנות ולוודא את זה בעצמך , תוכל גם לשאול את החברה שלך sf את אודי מאוטופרט , את רואי שהביא בעבר את planet audio את שמעון מסאונד סטרום ואת מי שתרצה .. פעם הבאה אל תזלזל באנשים שאתה לא מכיר ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עובר על ההודעות פה ובדרך כלל לא מגיב אבל תמיד אני אוהב לראות כלו הודעות אח איך אני אוהב את המתקינים בארץ ממש תענוג כל אחד חושב שהוא המציא מינימום את הגלגל אם אתה מדבר על הסיאט אם הבניה האדומה בבגאז' אז אני באמת שלא מבין על מה אתה כל כך מתנפח סך הכל בניה פשוטה ולא ממש להיט עולם אין מה להשוות לעבודות שראיתי של סאונדסטורם לדוגמה. מה שאתה כותב לא מוסיף לך כבוד זה סתם נראה כמו מתקין שממורמר על זה שאנשים עושים עבודות יותר טובות ממנו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6900 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...