Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 12.7.2024 בשעה 11:03, DareDevil כתב:

הכל צריך להיות פה מיוחד במקום ללכת על סטנדרט מקובל בעולם או מארהב או אירופה או אוסטרליה. 

 

 

להוציא מדינות האיחוד שכפופות להסכם בולוניה, אין "סטנדרט בינלאומי" ובכל מקום יש את השגעונות שלו. מניסיון. בכל אופן, אין בעיה להתקבל עם תארים אקדמיים ישראליים לכל מקום בעולם (ששווה להגיע אליו).

לגבי לימודי טכנאי/הנדסאי, אלה לא נכנסים תחת הגדרה של לימודים אקדמיים אלא vocational education, וזה ממש לא המצאה ישראלית. הרושם שלי הוא שבתחום הזה השונות *עצומה* בין מדינות שונות ביחס להיקף התוכניות ומיקומן בציר הזמן ביחס ללימודי התיכון.

 

לפני 6 שעות, ברווז כתב:

מה שאמרו לנו בלימודים זה שהתעודה (הנדסאי) תופסת גם בחו"ל. 

 


השאלה איך מגדירים "תופס". יש איך תופס מגייס שרואה בקו"ח שאתה בוגר הנדסאי מאורט בראודה, נניח, ויש איך תופסות רשויות ממשלתיות שדורשות אקרדיטציה לטובת אשרות הגירה או מקצועות מרושיינים. שני דברים שונים לגמרי. זה עוד לפני שאמרנו שאין דבר כזה "חו"ל", יש 190+ מדינות (שלרובן אנחנו לא ממש רוצים להגיע) כשבגדול יש לכל אחת את השגעונות שלה.


 

  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

×
×
  • תוכן חדש...