Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות - קארטינג פתח תקווה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רוני, כמה הקפות הספקת לעשות בכל מקצה ?

 

שמוליק

 

עשינו מירוץ (היינו כ-15 איש). בהתחלה 15 הקפות ללימוד המסלול ולקביעת זמנים לחצי גמר, אח"כ חצי גמר א' וב' בתצורת מירוץ (15 הקפות) כאשר 3 הראשונים מכל מקצה עולים לגמר, אח"כ גמר ב' של כל המפסידים כאשר הראשון עולה לגמר א', ובסוף גמר א' לפי הזמנים (הכי מהיר הוא הראשון וכן הלאה) שבו 18 הקפות. לא יודע בנוגע למחירים, רק יודע שנתתי לשביטל את המקום השני מתוך כבוד (מפני שיבה תקום, או במקרה הזה מפני שיבה תחליק :lol: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אנחנו (חברי מועדון מאזדה) עשינו בממוצע 22 הקפות ב-10 דקות לכל אחד. אני עשיתי 24 הקפות וזמן ההקפה הכי מהיר היה של אחד החברים והוא 21.84 שניות.

 

אין ספק שהיה נחמד שם (בפתח תקווה) ואנחנו נחזור שוב לתחרות בקרוב.

 

שווה את ה-45 שקל ! בכיף !

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
בכיף, אבל רצוי מסלול שקרוב יחסית למרכז הארץ, ככה אין תלונות (אני חושב...).
א) אשדוד לא כזאת רחוקה! בלי פקקים זה כ 20 דקות מת"א

ב) אפשרי במסלול אחר, רק תציעו

:-)

Peugeot 107 2012 :-D

פורסם
א) אשדוד לא כזאת רחוקה! בלי פקקים זה כ 20 דקות מת"א

ב) אפשרי במסלול אחר, רק תציעו

:-)

נו...

אני גר צפונה מת"א (חצי שעה מנתניה), מה גם, שלי, עם הרכב שלי ייקח בערך כפול או יותר ממה שייקח לאחרים:oops: ...

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
ואני גר בב"ש אז אשדוד מתאימה לי.

אי אפשר להתאים את המקום לכל מי שמגיע, מישהו צריך להתפשר.

 

אשדוד או רחובות מתאימים לי מצויין.

נכון, צריך להתפשר, אז בוא ננסה פ"ת, מתאים?

לפי המפה פחות או יותר באמצע...

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
נכון, צריך להתפשר, אז בוא ננסה פ"ת, מתאים?

לפי המפה פחות או יותר באמצע...

סבבה...

עכשיו לפי מה שאני רואה אנחנו רק שלושה...

יש עוד אנשים?

רוני?

מישהו...??

Peugeot 107 2012 :-D

פורסם
...ובסוף גמר א' לפי הזמנים (הכי מהיר הוא הראשון וכן הלאה)... רק יודע שנתתי לשביטל את המקום השני מתוך כבוד (מפני שיבה תקום, או במקרה הזה מפני שיבה תחליק :lol: )

אהמ... ובוא נזכר רגע מי זינק מעמדת הפול לגמר א'?

(וכפול ממך בגיל. וגם יותר זקן. שלא לדבר על יותר מבוגר. ויותר מהיר בתפעול אינטרנט...)

ואגב, רוני, שמת לב שחברי מועדון מאזדה היו מקבלים בראש מצוות האינטרנט של 'אוטו'?

 

טל

(שאם המירוץ היה נמשך עוד שתי הקפות, היה מתעלף מחוסר חמצן. ואז החבר sronis היה מצליח לעקוף. בעצם גם אז לא בטוח)

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
ויותר מהיר בתפעול אינטרנט...)

 

זהו. כאן עברת את הגבול. :evil::twisted::evil::twisted:

 

תגיד עלי מה שתרצה. תגיד שאני צעיר פעור, תגיד שאני לא יודע לכתוב, לא יודע לנהוג, לא יודע איך ללקק לעורך בשביל לנהוג על המכוניות הכי מעניינות - אבל עד כאן! אם יש משהו שאני מבין בו יותר ממך, זה תפעול של האינטרנט!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(פססט, תגיד, למה בכלל אתה מתכוון כשאתה אומר שאתה יותר מהיר בתפעול אינטרנט?)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

פ"ת מתאים לי, זה במרחק סביר ממני ולא תיהיה לי בעיה להגיע לשם.

 

אני תיכננתי בכל מקרה לנסוע לרחובות שבוע הבא עם חברים אז אם אתם רוצים אני יכול להגיע לפ"ת במקום, אלה חברים שרשומים בפורום אז אני אביא איתי עוד שניים שלוש.

מי עוד רוצה?

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

(פססט, תגיד, למה בכלל אתה מתכוון כשאתה אומר שאתה יותר מהיר בתפעול אינטרנט?)

אנא עארף... זה נשמע כמו דחקה של חנוני-אינטרנט, לא?

:beerchug:

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
אנא עארף... זה נשמע כמו דחקה של חנוני-אינטרנט, לא?

:beerchug:

 

טל

 

חנונים חנונים, אבל הכי מהירים על המסלול :twisted::lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מהי הדרך המהירה ביותר בקארטינג?

ברור לי שצריך הרבה אימונים ,אבל ככה בכלליות...

אני מדבר מבחינת סיבובים:נסיעה מהירה עזיבת גז ופנייה של ההגה?

או נסיעה מהירה לחיצה איטית על הבלמים וסיבוב הגה?

 

אם מישהו יוכל לרשום את הדרך שלו אודה לו מאד.

 

 

 

יום טוב

לירון

פורסם
מהי הדרך המהירה ביותר בקארטינג?

ברור לי שצריך הרבה אימונים ,אבל ככה בכלליות...

אני מדבר מבחינת סיבובים:נסיעה מהירה עזיבת גז ופנייה של ההגה?

או נסיעה מהירה לחיצה איטית על הבלמים וסיבוב הגה?

 

אם מישהו יוכל לרשום את הדרך שלו אודה לו מאד.

 

 

 

יום טוב

לירון

זו שאלה שקצת קשה לענות עליה, לא מעבירים סגנון נהיגה בהתכתבות, אבל בכלליות יש 2 עקרונות בסיסיים בקארטינג:

- Slow in, Fast Out [כניסה איטית לסיבוב, יציאה מהירה ממנו]

- הקרבת הפניה הראשונה לטובת השנייה [בפניית S]

 

תיישם את שני המשפטים האלה, בתוספת לקיחת קווים נכונים על המסלול [אייפקס בנקודה הנכונה]

ושיפרת את הזמנים שלך בצורה משמעותית.

 

מעבר לזה, קורס נהיגה באחד מאתרי הקארטינג, יעזור לך מאוד ללמוד את התורה הזו, מומלץ!

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
פ"ת מתאים לי, זה במרחק סביר ממני ולא תיהיה לי בעיה להגיע לשם.

 

אני תיכננתי בכל מקרה לנסוע לרחובות שבוע הבא עם חברים אז אם אתם רוצים אני יכול להגיע לפ"ת במקום, אלה חברים שרשומים בפורום אז אני אביא איתי עוד שניים שלוש.

מי עוד רוצה?

אני מעביר את הנושא לאופ טופיק, יש גבול לכל התעלקות על שרשור.

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=596422#post596422

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096


×
×
  • תוכן חדש...