Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שסתומי יניקה של אחד הכניסות נקייה מידי לעומת הכניסות האחרות


Alberrto

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,
הייתה לי נזליה בצינור מגשר שיושב על המנוע והיה צורך להוריד את כל הסעפת כדי להגיע עליו, אחרי שהורדה שמתי לב כי באחת הכניסות של שסתומי הכניסה אין לכלוך כלל לאומת כל שאר הכינוסות שהכל נראה די אחיד.
מה יכול לגרום לכך ?
להערכתי חשבתי שמדובר במזרק דלק תקול שמויצא יותר מידי דלק בצלינדר 4 ?
(הוצאתי את כולם וניקתי אותם בלחץ עם תרסיס לניקוי קרברטור ,הכל נראה די בסדר ולא הייתי אומר שיש הבדל בריסוס בין האינג'קטורים , לפחות לא משהו ניתן להבחין בעין)
 

מצרף תמונות :
(הכניסה של צלינדר 4 - נקייה לעומת הכניסות האחרות)

20240227_144004.jpg

20240227_144012.jpg

20240227_144025.jpg

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות?
אולי האטומים של שסתומי הכנסה 1,2,3 דולפים שמן ובכלל זה הכל שחור ב1,2,3 ?

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלו המזרקים הטבולים בתוך חליל עם גומיה רחבה וגומיה צרה ?

אם כן, תיזהר מלנקות אותם באופן חובבני, כבר אכלתי מהם לקרדה פעם אחת.

עדיף להזריק חומר ניקוי ישירות לחלילים מאשר להתעסק עם ניקוי חיצוני.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, איציק נ. כתב:

אלו המזרקים הטבולים בתוך חליל עם גומיה רחבה וגומיה צרה ?

אם כן, תיזהר מלנקות אותם באופן חובבני, כבר אכלתי מהם לקרדה פעם אחת.

עדיף להזריק חומר ניקוי ישירות לחלילים מאשר להתעסק עם ניקוי חיצוני.

Топливная форсунка Subaru 16600aa230 – фото, отзывы, характеристики в  интернет-магазине ROZETKA от продавца: Profi UA | Купить в Украине: Киеве,  Харькове, Днепре, Одессе, Запорожье, Львове
כן זה הסוג עם 2 אטמים, היה לי סט שלם לחידוש של המזרקים עם כל הגומיות ואפילו הפילטר הקטן בכניסה החלפתי הכל על הדרך.
יש לי גם אמבטית אולטרסאונד קטנה מילאתי אותה עם אלכהול 99% והבאתי להם כמה דק.

מישהו אולי מכיר מכון שעושה שיפוצים או בדיקות למזרקים באזור המרכז, לבדיקה על סטאנד שיבדקו אם יוצא נוזל בכמות שווה בכולם , ומה היה סדר גודל של בדיקה כזו ?

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב שהחלפת.
ניקוי אולטראסוני נחשב למצויין אבל במזרקים האלו צריך להזהר שלא יכנס ליכלוך פנימה אחרת זאת בעיה.

נראה לי שעשית מספיק במסגרת האילוצים. במידה וחל שינוי לטובה אתה תרגיש אותו היטב בסלד נמוך ואפילו גם קצת בצריכת דלק טובה יותר (חסכונית יותר).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, איציק נ. כתב:

טוב שהחלפת.
ניקוי אולטראסוני נחשב למצויין אבל במזרקים האלו צריך להזהר שלא יכנס ליכלוך פנימה אחרת זאת בעיה.

נראה לי שעשית מספיק במסגרת האילוצים. במידה וחל שינוי לטובה אתה תרגיש אותו היטב בסלד נמוך ואפילו גם קצת בצריכת דלק טובה יותר (חסכונית יותר).

 

איציק


נקווה לטובה,
תכננתי לנקות את האינג'קטורים ממזן בגלל זה היה לי את כל האטמים 
חשדתי שהיה אינג'קטור שדלף כי היה ריח של דלק מהאגזוז והצריכה היתה יחסית גבוהה לפי מה שאנשים רושמים בפורומים 
לפחות עכשיו היתה הזדמנות לעשות זאת על הדרך

הייתי רוצה לעשות להם בדיקה באיזה מכון שיבדקו אותם על סטאנד, מעניין כמה כל הסיפור הזה עולה
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, Alberrto כתב:

יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות?
אולי האטומים של שסתומי הכנסה 1,2,3 דולפים שמן ובכלל זה הכל שחור ב1,2,3 ?

לא נראה.

נראה שזה מגיע מלמעלה.

נשם ה PCV לאיזה אזור בסעפת מחובר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, tribel כתב:

לא נראה.

נראה שזה מגיע מלמעלה.

נשם ה PCV לאיזה אזור בסעפת מחובר?


הוא נמצא בצד השמאלי של הסעפת ליד צלינדר 3,1 , החלפתי אותו לחדש מקורי לפני כחצי שנה כחלק מטיפול על הדרך 
הישן היה קצת מלוכלך אבל נראה שהוא תפקד, מה שכן יש בסעפת קצת שמן כמו לחות כזו על הדפנות


צד שמאל זה 1,3  וצד ימין זה 2,4
כעקרון אני לא מומחה ואני שואל אם יש סיבה לדאגה כי זה לא נראה מצב תקין


מצרף כמה תמונות מקרוב :

   WEn1O7G.png                                         I7kZSto.png     

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רכב ישן. יש דברים שאם הם עדיין עובדים - תלמד לעצום עיניים.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, frowner כתב:

יש מצב שנפרץ אטם? אני זוכר במעומעם שזה קורה כשנכנס נוזל קירור לאחד מהצילינדרים

אילו וזה היה נכון הרכב היה מאבד נוזל קירור ובנוסף לא נראה לי שמים היו מנקים את השסתומים כי אין שם בעירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...