Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

יש לי רכב קליאו B שנת 2001,

המד קמ"ש לפעמים עובד ולפעמים לא, וגם במידה והתחיל לעבוד, באמצע נסיעה מפסיק לעבוד.

אשמח לדעת אם מישהו יכול לכוון אותי מה הבעיה והאם אולי צריך להחליף את חיישן פשוט, במידה וכן, אם אפשר לכוון אותי איפה נמצא החיישן הזה.

(מצו"ב תמונה של  המנוע)

בברכה,

photo_2024-02-26_13-37-32.jpg

עריכה אחרונה על ידי ANGUI456
פורסם

קרה לי ב307 מד המהירות היה עובד לסירוגין ומדי פעם נתקע באמצע וממשיך מהאמצע כך שמדי פעם הייתי רואה מהירות 170 בעיר :)

בכל מקרה יחד איתו התברר שגם מונה הק"מ הפסיק להתקדם.

הבעיה הייתה בלוח המחוונים והחלפה(או תיקון - לא זוכר) שלו סגר את העניין

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 26.2.2024 בשעה 16:31, חולגי כתב:

יש נורית תקלות נוספת שנדלקת אולי ? (נורית של הABS)

נכון גם הנורית של ה-ABS דולקת לסירוגין.

בתאריך 26.2.2024 בשעה 14:32, Camaro 92 כתב:

רק המד מהירות לא עובד או גם המד קילומטר הפסיק לספור/להסתובב?

גם נכון ברגע שהמד קמ"ש מפסיק לעבוד הקילומטרים לא נספרים

פורסם

ישנם רכבים (אאל"ט היותר ישנים, כשלך) שמודול ABS "אחראי" גם על קריאת נתוני המהירות ואם יש בו תקלה (או אולי באחד החיישנים שלו - מגע רופף וכדומה - אתה מתאר תקלה לסרוגין) - אזי יש מצב שקריאת המהירות תופסק וגם לא ייספרו הק"מ.

בכל מקרה - עדיף ורצוי לגשת למוסך שיש לו ציוד דיאגנוסטי מתאים לרכבך .

 

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...