Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

בזמן האחרון , יש רעש של רצועה חורקת בתחילת נסיעה.

נכנסתי למוסך והידקו את הסגירה, הרצועה תקינה.

 

הרעש פחת, אך מדי פעם קיים.

בעצת חבר, המליץ להניע את האוטו ולהמתין כדקה עד שהאוטו יתחמם ואז לנסוע ובנוסף, לא להדליק מיזוג בתחילת הנסיעה.

על פניו, נראה שיש שיפור.

 

מה הפיתרון? לא תמיד יש זמן להמתין לחימןם הרכב.

 

תודה לעונים

פורסם

רצועה זה רכיב זול יחסית. אם לא הוחלפה רצועה מעל 120000 ק"מ, שווה להחליף אותה. על הדרך לבדוק את הפולי עליו מולבשת הרצועה. 

כדאי גם לבדוק האם הרעש אכן מהרצועה שנבדקה, אם אני לא טועה ישנן שתי רצועות אצלך. 

בנוסף כדאי לבדוק את האטם שבין האגזוז לסעפת, אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל גם משם יכול לצאת רעש של חריקה. 

פורסם (נערך)

אם המתיחה שיפרה. אז דעתי צריך להחליף רצועות. ברכב יש שתיי רצועות.

עוד דבר. באלטו יש מגן תחתון. שמונע ממים להגיע לרצועות. יכול להיות שהחליפו פעם. ולא החזירו.

 

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 5 שעות, sabres כתב:

בעצת חבר, המליץ להניע את האוטו ולהמתין כדקה עד שהאוטו יתחמם ואז לנסוע ובנוסף, לא להדליק מיזוג בתחילת הנסיעה.

על פניו, נראה שיש שיפור.

 

ברור שיש "שיפור", כי כשהרכב מגיע לטמפ' עבודה, ועובר את ה20-30 קמ"ש, הרעש עובר.

וכשמפעילים את מדחס המזגן, מופעל עומס על הרצועה, אז בוא לא נפעיל עליה עומס, ואז יהיה שקט...

 

זו לא בדיוק עצה, זה פלסטר, ועדיף לך לטפל מהר בבעיה- לבדוק את מצב הרצועה, המתיחה, האלטרנטור, או האם אין משהו שמטפטף עליה הרצועה ומלכלך אותה.

 

בהצלחה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...