Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 15 שעות, adipinhasi כתב:

מקפיץ כדי לעדכן שהתחדשנו, הילד ואני, ב208 GTI 2015 משופרת קלות (סטייג' 1) יד 5 שמורה (אני יודע, נשמע סתירה במהות, אבל בחיי שזה המצב) עם 74000ק"מ. 

לא מתים על השיפור (תכנה, דאונפייפ,אינטרקולר) בעיקר בגלל עודף זיהום האויר (ריח די חזק של אגזוז ליד האוטו) אבל כבר 3ח מחפשים ולא מצאנו סטוק שמורה.

ננסה לבדוק ביטול השיפור, למרות שהדוד+ממיר לא בנמצא.

זקוקה גם לגומיות שסתומים, אצל גבע או במוסך ליד הבית.

תודה לכולם על הפידבקים. עזר מאוד בהחלטה

 

תתחדש!
קנית את הרכב שלי בעבר (ניסים קנה אותה ממני)
שמורה במיוחד ביחס לשנתון ולא נסעה הרבה כלל (טופלה אצלי בקנאות רבה.)
תזהרו מהצמיגים כשיש גשם בחוץ - בכל זאת סמי סליקס.
יש ברשותי את הממיר המקורי אם תרצה לרכוש אותו דבר איתי.
פנוי לכל שאלה :) 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 7.4.2024 בשעה 21:30, הייהייהיי כתב:

אין לי שום מושג ברכבים האלה. רק רוצה להגיד שהלוואי שאבא שלי היה יודע מה זה vfm ואיך להשתמש בפורומים במקום למכור ולקנות רכב מטויוטה כל כמה שנים

שכנע אותו לקחת BZ הנעה כפולה בפעם הבאה.. 

בתאריך 8.4.2024 בשעה 09:22, eden-h כתב:

תתחדש!
קנית את הרכב שלי בעבר (ניסים קנה אותה ממני)
שמורה במיוחד ביחס לשנתון ולא נסעה הרבה כלל (טופלה אצלי בקנאות רבה.)
תזהרו מהצמיגים כשיש גשם בחוץ - בכל זאת סמי סליקס.
יש ברשותי את הממיר המקורי אם תרצה לרכוש אותו דבר איתי.
פנוי לכל שאלה :) 

וואללה! נחמד, אצור קשר בפרטי לשמוע עוד.  כמו כם מתכנן להחליף גומיות שסתומים עם הילד בבית, אז טיפים רלוונטיים ובפרט למנוע הזה (THP 1.6) יתקבלו בשמחה

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...