Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 שעות, adipinhasi כתב:

 

 

אם T4 מספיק למשקל של הV40 אז נוסיף לרשימה ונלך לראות אחת. דווקא לעיצוב שלה הילד יותר התחבר, לך תבין...  ומבחינת הפרקטיות אני מניח שעולה על כל הדרישות

 

 

כשהוולוו הושבתה, רכשתי במקומה 208 פיורטק, עשיתי לה תוכנה, ותנחש מה? חתיכת באגי מגניבה יש לי בחניה. כייף לנהוג, פרקטית, נכנסת בתקציב ואפילו עם בלימה אוטונומית (2019)

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, ST12345 כתב:

 

כשהוולוו הושבתה, רכשתי במקומה 208 פיורטק, עשיתי לה תוכנה, ותנחש מה? חתיכת באגי מגניבה יש לי בחניה. כייף לנהוג, פרקטית, נכנסת בתקציב ואפילו עם בלימה אוטונומית (2019)

208 1.2 3 צילינדר 110כ"ס עם רצועת הטיימינג הידועה לשמצה???  מה גודל העדר אחרי תכנות?

עריכה אחרונה על ידי adipinhasi
פורסם

טיימינג בוצע ונבדק לפני הרכישה. לאחר התכנה זה בערך 145 כ"ס ו 27 קג"מ

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
לפני 21 שעות, Coro כתב:

עלויות התיקונים יהפכו את השיער שלך ללבן.

לך על לקסוס.

מעניין ? אולי. זקן -בטוח. 
התקציב צנוע, החלום פחות. בתור אחד שהחזיק (וקיווה שיגיע לאספנות) במרצדס מבוגרת . האמינות של השנים הראשונות הייתה טובה אבל עם השנים השתנתה לרעה, בעיקר עקב שימוש במנועים שפותחו עם שותפים ☺️

המנועים הגדולים בהחלט טובים, והם home breed , אבל גם הם לא חפים מבעיות. הפנים, לפחות ברמות הבסיסיות שנמצאות בארץ , לא חף מבלאי, בוודאי כאלה שעברו התקנות מקומיות שונות.

 

 

 

אני מניח שבנושא מרצדס מבוגרת כדאי לשאול את @Haim_gds

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

ביטוח מקיף ל V40, נהג ותיק ללא תביעות, כל נהג מעל גיל 40, כ 4500 שח מקיף וחובה.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
לפני 7 שעות, adipinhasi כתב:

כלומר מתלי אוויר הגיעו כאופציה, מעניקים נוחות אך בעייתיים לתחזוקה? אגב, איך מזהים בולמי אויר בעין?  אמור להיות להם שסתום מילוי אויר בדומה לאופניים???

אז מכנית היא אמינה, רק הסלון הגיע מאכזב, אני מבין. 

אני מתגורר בארצות הברית ואצלנו הרכב (הדור הראשון) נמכר רק עם הV8. 

מערכת מתלי האוויר כוללת קומפרסור שמנפח את המתלים אוטומטית, החלפתי בולם כזה בעצמי בGL550, לא סיפור רציני אבל העלויות לא קטנות. 

מערכת המתלים שופרה בW222 ועדיין לא ראיתי אחת שנפלה על הגלגלים שלה (כשאין לחץ בכלל במערכת). 

 

כרגע נשארו לנו רק 3 מרצדס, C240 4matic שנת 2002, ML350 Bluetec a שנת 2012 וS500 קופה שנת 94, את הS550 ששירתה אותי 4 שנים מכרתי לפני מספר חודשים, ברמת העיקרון בתור חובב מרצדס אני יכול להגיד לך שהירידה באיכות החומרים הגיעה בסוף שנות ה90 והמשיכה עד לסוף שנות ה00, הייתה למרצדס גם בעיה בחומר הבידוד לצמות החשמל באותה התקופה, הם השתמשו בחומר אורגני שמשך מזיקים (נתקלתי במספר לא קטן של רכבים שמכרסמים לעסו להם את צמות החשמל, כולל S500 וCL55). 

 

בכל מקרה, הרבה אנשים בארצות הברית החליפו את מתלי האוויר במתלים רגילים. כי העלות תיקון היא אסטרונומית, כ4000 דולר תיקון לרכב שעולה 6-8 אלף... 

 

אם ברכב יש מתלי אוויר אז צריך להיות כפתור עם ציור של בולם עליו לשינוי רמת השיכוך ומשמאלו כפתור להגבהת המרכב, תנסה להגביה את הרכב ואז להוריד אותו, להגביה שוב ולכבות את הרכב, אם יש דליפה מהמערכת אז תוך איזה 30 דקות איזושהיא פינה תתחיל לשקוע קצת. 

  • אהבתי 1

haters will hate

פורסם
לפני 36 דקות, בנצי כתב:

אני מתגורר בארצות הברית ואצלנו הרכב (הדור הראשון) נמכר רק עם הV8. 

מערכת מתלי האוויר כוללת קומפרסור שמנפח את המתלים אוטומטית, החלפתי בולם כזה בעצמי בGL550, לא סיפור רציני אבל העלויות לא קטנות. 

מערכת המתלים שופרה בW222 ועדיין לא ראיתי אחת שנפלה על הגלגלים שלה (כשאין לחץ בכלל במערכת). 

 

כרגע נשארו לנו רק 3 מרצדס, C240 4matic שנת 2002, ML350 Bluetec a שנת 2012 וS500 קופה שנת 94, את הS550 ששירתה אותי 4 שנים מכרתי לפני מספר חודשים, ברמת העיקרון בתור חובב מרצדס אני יכול להגיד לך שהירידה באיכות החומרים הגיעה בסוף שנות ה90 והמשיכה עד לסוף שנות ה00, הייתה למרצדס גם בעיה בחומר הבידוד לצמות החשמל באותה התקופה, הם השתמשו בחומר אורגני שמשך מזיקים (נתקלתי במספר לא קטן של רכבים שמכרסמים לעסו להם את צמות החשמל, כולל S500 וCL55). 

 

בכל מקרה, הרבה אנשים בארצות הברית החליפו את מתלי האוויר במתלים רגילים. כי העלות תיקון היא אסטרונומית, כ4000 דולר תיקון לרכב שעולה 6-8 אלף... 

 

אם ברכב יש מתלי אוויר אז צריך להיות כפתור עם ציור של בולם עליו לשינוי רמת השיכוך ומשמאלו כפתור להגבהת המרכב, תנסה להגביה את הרכב ואז להוריד אותו, להגביה שוב ולכבות את הרכב, אם יש דליפה מהמערכת אז תוך איזה 30 דקות איזושהיא פינה תתחיל לשקוע קצת. 

אין כמו v8 (חוץ מהבחור שדיברתי איתו שקנה במוו750 2002 v12…)פעם כשעבדתי במוסך קיבוץ חצרים היינו עושים טיפולים לוונדורות v8 דיזל. איזה צליל, איזה רטט עוקר סתימות, איזה מומנט מניף הרים…

ֶבולמי האויר שאתה מתאר מזכירים לי את ה״בומבות״ ההידראוליות שהיו ב BX שירשנו מאבא של אשתי, הפרנקופיל. לא בודקים בציציות של מתנה ובכל זאת, חתיכת חוויה האוטו הזה..

תודה, עשיתם לי סדר עם הגברת הזקנה. קצת התקרר לי אבל עדיין אופציה ראויה. אולי אמתח תקציב ואחפש 2010-1. אם כי נראה שיש פחות היצע בשנים אלו.

קפצה לי בחיפושים גם בימרית 220 בציר 2014-5 נכנס עם מתיחת תקציב לכיוון ה80. זה הנאה אחורית זה?

פורסם

אם זה רכב שני בבית שיעודו בעיקר הנאה מנהיגה עבורך ועבור הבן הצעיר, למה ללכת על רכבי סדאן גדולים ולא הוט האצ' או סופר מיני ספורטיבית?

בתקציב זה ולמטרות האלה, הייתי שוקל 208GTI, מגאן RS או אולי אבארט' 500. כולן ידניות כמובן, וכולן יהיו מהנות יותר לנהיגה מכל מרצדס או וולוו...

  • אהבתי 3
פורסם

מיאטה?

NB או NA כרכב סופ''שים מעניין ומהנה לשניכם.

תוכלו לצאת לנהוג יחד, להנות, ללמוד מבלי לקרוע את הכיס באחזקה ובמקביל לקבל חוויה אדירה.

אולי אפילו הייתי הולך על אחת אספנות בשביל להעצים את הקסם ובלי לספק לנער המתחיל רכב חזק מדי.

הקהילה מפותחת ומגוונת, יש טיולים, מגוון מועדונים... רודסטרים, קבריולט ועוד...

בהצלחה

פורסם (נערך)

קליאו RS ? (הדגם של עד 2019)

יש שני רכבים כאלה כרגע ביד2.

 

מה שכן, רכב ראשון ספורטיבי זה נשמע ריסקי.

עריכה אחרונה על ידי Lior_Django
פורסם
בתאריך 6.2.2024 בשעה 00:29, KoF-sHeLeG כתב:

אם זה רכב שני בבית שיעודו בעיקר הנאה מנהיגה עבורך ועבור הבן הצעיר, למה ללכת על רכבי סדאן גדולים ולא הוט האצ' או סופר מיני ספורטיבית?

בתקציב זה ולמטרות האלה, הייתי שוקל 208GTI, מגאן RS או אולי אבארט' 500. כולן ידניות כמובן, וכולן יהיו מהנות יותר לנהיגה מכל מרצדס או וולוו...

התחלנו שם, בעצם יותר נכון הילד התחיל שם - 208.. ואז הבנתי את יחס הסוסים למשקל וכמה הרכב קטן, והתחיל להיראות לי כמו מלכודת מוות. אבארט לא שקלנו (כבר מעדיף 208) ומגאן לא היו בלוחות בתקציב. עכשיו אני רואה 2 ישנות יותר, 2011, שיכולות להיכנס. 

האמת יש לי חיבה למגאן - היו לנו בעבר אחת דיזל ואחת בנזין והסתדרנו איתן יפה. אשמח לשמוע קצת על RS - מה כדאי לבדוק וממה להיזהר? עלויות אחזקה? 

אנחנו ניסע גם מנהלתית קבוע עם האוטו - בעיקר הילד הלוך חזור לעבודה / ש"ל >> צריך גם פרקטיות סבירה, ולכן מיאטה על כל שני מושביה לא נשקלה. 

אגב אני רואה שהקליאו בלוחות היא אוטומט??  מה זה, אותו גיר DCT 6 שהיה לי בסניק? בעייתי משהו, לא?  לעומת זאת המגאן כל הישנות ידני והחדשות אוטומט

 

פורסם

שבת שלום. בודקים גם סדרה 5 2006 עד 2009 523 ומעלה.  פשרה בין GTI ל-CLS…

מישהו יכול להמליץ על מוסך מתמחה צפוני ככל שניתן? חיפה וצפונה? בנוסף, מוסך בירושלים (רובן המכריע של אקזמפלרים אלו בירושלים)?

תודה

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

מקפיץ כדי לעדכן שהתחדשנו, הילד ואני, ב208 GTI 2015 משופרת קלות (סטייג' 1) יד 5 שמורה (אני יודע, נשמע סתירה במהות, אבל בחיי שזה המצב) עם 74000ק"מ. 

לא מתים על השיפור (תכנה, דאונפייפ,אינטרקולר) בעיקר בגלל עודף זיהום האויר (ריח די חזק של אגזוז ליד האוטו) אבל כבר 3ח מחפשים ולא מצאנו סטוק שמורה.

ננסה לבדוק ביטול השיפור, למרות שהדוד+ממיר לא בנמצא.

זקוקה גם לגומיות שסתומים, אצל גבע או במוסך ליד הבית.

תודה לכולם על הפידבקים. עזר מאוד בהחלטה

 

עריכה אחרונה על ידי adipinhasi
  • אהבתי 8
פורסם

אין לי שום מושג ברכבים האלה. רק רוצה להגיד שהלוואי שאבא שלי היה יודע מה זה vfm ואיך להשתמש בפורומים במקום למכור ולקנות רכב מטויוטה כל כמה שנים

  • רעיון טוב! 1

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

×
×
  • תוכן חדש...