Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני היתי ממליץ לך להחליף את הפילטר אם לא החלפת אותו בשנים שעברו

מכיוון שהספרי זה רק פלסטר וצריך לטפל בבעיה מהשורש

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, asaf_10 כתב:

אני היתי ממליץ לך להחליף את הפילטר אם לא החלפת אותו בשנים שעברו

מכיוון שהספרי זה רק פלסטר וצריך לטפל בבעיה מהשורש

היי

כפי שציינתי לפני כ4 הודעות

לפני כחודשיים עשיתי טיפול 15,000 ובמהלכו החליפו לי מסנן מזגן (שאני משער שזה הפילטר המדובר)

כרגע נראה שהבעיה נפתרה אחרי שהוא ריקן את הפילטר שהיה לי (ושאכן היו שם הרבה עלים בחריצים)

והוא גם ריסס עם הספריי.

בנוסף עשיתי לרכב ניקוי יסודי בחלק החיצוני

פתחתי מכסה מנוע

לקחתי שואב אבק וניקיתי את כל החריצים הקטנים של המזגן על מנת להסיר את העלים שהיו גם שם

 

האמת שלפי הבנתי יש גם פילטר מזגן שהוא חיצוני שאמור להיות ליד הפתחים החיצונים

לא בדקתי אותו, אבל אולי אם אריח שוב ריח כזה ארוקן גם אותו

פורסם
לפני 16 שעות, lior00 כתב:

 

האם יש דרך לחסום את הפתחים החיצונים של המאזדה על מנת שלא ייכנס לכלוך/עלים?

מכיוון שרוב החניות באיזור שלי יש עצים.

אל תעשה זאת. אתה לא רוצה לחסום פתחים שדרכם נכנס אוויר טרי לרכב לאוורור ולחימום. האוויר הטרי הזה חיוני לך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 12 שעות, sperial כתב:

אל תעשה זאת. אתה לא רוצה לחסום פתחים שדרכם נכנס אוויר טרי לרכב לאוורור ולחימום. האוויר הטרי הזה חיוני לך.

לא הסברתי את עצמי נכון.

התכוונתי לחסום את הפתחים החיצונים בלילה כשהרכב חונה

פורסם
לפני שעה, lior00 כתב:

לא הסברתי את עצמי נכון.

התכוונתי לחסום את הפתחים החיצונים בלילה כשהרכב חונה

תשים קרטון או סדין בד, תוכל להחזיק אותם באמצעות המגבים. 

×
×
  • תוכן חדש...