Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לקנות רכב קטן (עד 1600 סמ"ק גג) בתקציב שלא עולה על 80000 שקל אני צריך גם שצריכת הדלק תהייה נמוכה וגם שהביטוח לא יהייה יקר (אני נהג חדש) חשבתי בכיוון של דייהטסו טריוס פג'ו 206 וכאלה אני לא התנגד גם לפוקוס האצ'באק או אפילו מאזדה 3...מישהו יכול לכוון אותי יותר לזולות מכל הבחינות וגם אמינות?

 

תודה!

פורסם

טויטה יאריס/206.

 

אני אישית הייתי מעדיף את הפוקוס האצ'בק עליהן...

מאזדה 3 לא תמצא בסכום כזה(החל מ2004).

פורסם

איך אני יכול לדעת אם זו פורד פוקוס הרגילה או האצ'באק במודעות באינטרנט? (זה לא רשום)

יש עוד הצעות?

פורסם
איך אני יכול לדעת אם זו פורד פוקוס הרגילה או האצ'באק במודעות באינטרנט? (זה לא רשום)

יש עוד הצעות?

אני מאמין שמי שיש לו האצ'בק [מעטים] היה טורח לציין זאת.

 

או פשוט להתקשר ולשאול , האם יש 4 או 5 דלתות...

 

בסכום הזה ולאור הדרישות המלצתי היא יאריס.

פורסם

הלוואי על כל הסטודנטים רכב ב80 אלף ש"ח :-D

 

בכל מקרה, לדעתי ,אם כבר ג'יפון , אז סוזוקי ג'מיני עדיף.

 

בקשר לשאר האופציות, יש המון המון אופציות. אני בכסף הזה סביר להניח שהייתי קונה גולף מאזור שנת 2000, פולו מהצורה לפני החדשה.

(קשה מאוד למצוא יאריס למכירה במצב טוב וידנית).

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

גולף לא עונה לצריכת דלק נמוכה.

 

הוא לא ביקש גיר ידני, הוא ביקש רכב חסכוני. יאריס 1.3 אוטומטי (או ידנית) יענו מעולה להגדרה הזו. ובתקציב של 80K אפשר למצוא יאריס (לא בקלות, אבל אפשר) הבעייתי זה למצוא אחת כזו ממודל 00-01. בתקציב שלו נכנס גם 02 ואולי 03. אם רוצים גם התנהגות, וחסכון, TS שנת 2003 גם נכנסת לתקציב, או חורגת ממנו במעט (צריך לבדוק בדיוק במחירון)

 

ורד מהג'יפים. אם אתה רוצה רכב חסכוני, ואחזקה זולה. הביטוח שלהם יקר, וצריכת הדלק גבוה יותר מהמקבילות הקטנות (לדוגמא יאריס מול טריוס).

 

גיא

פורסם

אני מקווה שזה חוקי , פשוט דוד שלי מחפש פוקוס (לא הצ'בק) ואני עוזר לו לחפש בלוחות מודעות ברשת ונתקלתי בכמה מודעות בחיפושים של הצ'בקים אז הנה:

http://www.11hair.co.il/autophoto/display/board3.asp?vehicle_id=1786

 

http://www.11hair.co.il/autophoto/display/board3.asp?vehicle_id=2642

 

http://www.11hair.co.il/autophoto/display/board3.asp?vehicle_id=3420

 

 

ובכלל אם אתה רוצה לחפש רכב יש פה מודעת דביק של לוחות , כדאי להעיף מבט בחלק מהאתרים.

פורסם

לא שמתי לב לקריטריון של צריכה נמוכה.

בכל מקרה, זה הרבה פונקציה של צורת הנהיגה ומצב הרכב.

 

אני אישית לא מכיר מנוע יותר חסכוני מה TU 1400 של פיג'ו... הייתי עושה עליו 1:15 , 1:16 במשולב.

השמועות אומרות שבפולו הרגילות (8V) אפשר להגיע לצריכה דיי דומה (בגיר ידני כמובן).

 

אני מסכים בקשר ליאריס, הבעיה היא שזה יכול גם לקחת חודשים למצוא אחת כזאת, כי מי שקנה לא ממהר למכור, ומי שמוכר , ממהרים לקנות ממנו...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

"רכב סטודנטים" ב80K?! בזמני כסטודנט נסעתי באופניים ועוד אמרתי תודה שהיו לי הילוכים...

בכל מקרה, אין על הפיאט פנדה בחסכון, ובסכום כזה אפילו תשיג חדשה מהניילונים.

גם הפונטו חסכונית, אבל מומלץ ה 8V ולא ה16V שהיא בעייתית - מנסיון.

נסעתי ב4 פונטו החל מ1995 (הראשונה של ההורים, 2 שלי ועוד אחת בליסינג מהעבודה), כולן 8V וכולן מצויינות, וב2002 החלפתי ל16V והתאכזבתי קשות מהאמינות - בעיות מכניות ואלקטרוניות שלא תדע מצרות.

פורסם

טוב אתם צודקים, גם אבא שלי חושב ש80K זה יותר מידי (הוא שינה את הדיעה שלו) ועכשיו המחיר עומד על 60K אבל עדיין אפשר לקנות במחיר הזה משהו טוב לא?!!? האם הפוקוס 5 דלתות עדיין עומדת במחיר הזה? והפג'ו 206? כי נראה לי שאני בסוף אקנה אחת משתיהן....

פורסם

תבדוק במחירון בדיוק.

 

פוקוס 5 דלתות שנת 00 צריכה להיות לא רחוה מ60K.

 

206 תוכל למצוא את הגרסאות הבסיסיות יותר, 1.4 בשנים 99-00 אולי אפילו 01 (שוב, תבדוק במחירון)

 

גיא

×
×
  • תוכן חדש...