Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יבוא אישי של רכב חשמלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

קודם כל ולפני הכל אני יודע שזה לא פשוט וצריך לבדוק את הדברים לעומק

אשמח לשמוע ממישהו אולי שניסה לעשות את זה כבר

אני מעוניין לייבא רכב שכבר מיבוא לארץ ע"י יבואן רשמי וגם ע"י יבואן מקביל

היבואן הרשמי מוכר ב160 , המקביל ב145 ונראה שאוכל לייבא בעצמי בפחות מ120 - אז למה לא בעצם? (מאירופה,רכב סיני)

ראיתי חברה בשם carstory . co . il - אבל ליודע עד כמה הם אמינים ... אם יש חברות אחרות מוכרות בתחום שמתעסקות בזה אשמח לשמוע

 

אשמח לשמוע ממישהו מנוסה כיצד מוצאים דילר אמין, איך בעצם כל הפרוצדורה עובדת וכו'.

 

*מקווה שפרסמתי את הפוסט במקום הנכון*

פורסם

יש לך שגיאה בחישוב - אין מצב שתייבא הרכב בפחות מ-120. לו היית יכול כבר היו 5 יבואנים מקבילים שהיו מוכרים ב-140 או פחות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לדעתי החסכון שרשמת לא שווה את המאמץ. כשאני הבאתי רכב, חדש עלה 330, משומש עלה 280 ולי עלה כ 175. זה היה משתלם

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, zvit כתב:

יש לך שגיאה בחישוב - אין מצב שתייבא הרכב בפחות מ-120. לו היית יכול כבר היו 5 יבואנים מקבילים שהיו מוכרים ב-140 או פחות.

אפחד לא עובד בחינם, ואותו יבואן מקביל שמוכר כרגע ב145 ,מכר לקבוצת רכישה ב135 אז זה כן אפשרי,השאלה אם רוצים למכור

אבל כמובן שבמדינה שלנו מעדיפים למכור ביוקר ומעט מאשר למכור הרבה בזול...

לפני שעה, Michazzz כתב:

לדעתי החסכון שרשמת לא שווה את המאמץ. כשאני הבאתי רכב, חדש עלה 330, משומש עלה 280 ולי עלה כ 175. זה היה משתלם

זה הבדל הזוי לגמרי , אבל בשבילי 20 אלף שקל זה המון כסף ואם אני יכול לנסוע על רכב חדש במחיר של משומש במצב גרוע אז למה לא?

אפשר לשאול בשירות של איזה חברה השתמשת? אם שייבאת לבד?

ואם השתמשת בשירות של חברה, כמה עמלה הם רצו על השירות שלהם?

image.png.1f5a67698f0a716a31290630efd9cacd.png

 

מה לא נכון בחישוב? אם הרכב באירופה עולה 26 אלף יורו כולל VAT (20%) - אז מורידים את הVAT מגיעים ל21667 ומשם שאר החישוב

עריכה אחרונה על ידי elisb
פורסם

נתחיל בזה שהמכס על רכב שנקנה לא בארץ היצור שונה ממכס על רכב שנקנה בארץ היצור.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

יש לך תוספת של עוד 10% כי הרכב יוצר בסין. כמו כן את ה צריך לוודא שאתה לא צריך להחזיר לאיחוד האירופי הטבות כספיות שנתנו בעת רכישת הרכב, בעת ייצוא שלו מחוץ לאיחוד.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני שעתיים, elisb כתב:

... אז זה כן אפשרי,השאלה אם רוצים למכור

אבל כמובן שבמדינה שלנו מעדיפים למכור ביוקר ומעט מאשר למכור הרבה בזול...

ממש המצאת וגילוי הנורה שתאיר את כל רמת גן.

אם כולם חזירים ורק רוצים להרוויח, למה שלא תפתח סוכנות ותייבא רכבים?
1. אתה יכול להיות גם חזיר ולהנות מזה

2. אתה יכול להיות לא חזיר ועדין תגלה שעם העמסת העלויות... זה המחיר

 

אם היתה באמת פרצה, כולם היו עומדים בה בתור

אם לא... זה המחיר

יש לך שר אוצר, שלח לו אימייל (בעברית כי אין לו לימודי ליבה) ותכתוב תלונה.

ואגב... רכב חשמלי עדיין ממוסה יחסית נמוך

אם הייתי מיבא רכב אספנות של 20 אלף יורו הייתי מגיע בקלות ל 200K

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני כשעה, סולל הדרך כתב:

ממש המצאת וגילוי הנורה שתאיר את כל רמת גן.

אם כולם חזירים ורק רוצים להרוויח, למה שלא תפתח סוכנות ותייבא רכבים?
1. אתה יכול להיות גם חזיר ולהנות מזה

2. אתה יכול להיות לא חזיר ועדין תגלה שעם העמסת העלויות... זה המחיר

 

אם היתה באמת פרצה, כולם היו עומדים בה בתור

אם לא... זה המחיר

יש לך שר אוצר, שלח לו אימייל (בעברית כי אין לו לימודי ליבה) ותכתוב תלונה.

ואגב... רכב חשמלי עדיין ממוסה יחסית נמוך

אם הייתי מיבא רכב אספנות של 20 אלף יורו הייתי מגיע בקלות ל 200K

 

אתה יוצא מנקודת הנחה שאם היה אפשר כולם היו עושים אבל זה לא נכון כי זה לא פשוט ורוב האנשים אין להם זמן / מעדיפים לחסוך את הכאב ראש

עובדה שהיבואן מקביל מכר ב135 והרוויח כי ,בוא, אפחד לא עובד בחינם.

לפני כשעה, zvit כתב:

יש לך תוספת של עוד 10% כי הרכב יוצר בסין. כמו כן את ה צריך לוודא שאתה לא צריך להחזיר לאיחוד האירופי הטבות כספיות שנתנו בעת רכישת הרכב, בעת ייצוא שלו מחוץ לאיחוד.

מוזר, לפי זה יוצא שאם אני מייבא אני משלם בערך כמו שהיבואן מקביל מוכר , ואם זה נכון אז איך הוא מרוויח?

פורסם (נערך)

ברור שהוא לא עובד ובחינם ונגיד שהרוויח 15 אלף לפני הוצאות... אז מה?

כמה נשאר לו בסוף אחרי הוצאות מיסים?

והזמן שלך לא שווה כסף, אתה חושב שליבא רכב זה כמו לקנות מטען מאלי אקספרס?

אני לא יודע כמה היבואן מרוויח ואני לא נכנס לו לכיס.

אם היה יותר זול אנשים היו עומדים בתור כמו אצל רמי לוי.

 

היבואן המקביל פשוט מקבל מחיר אחר משלך וזה הרווח

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 11 שעות, elisb כתב:

 

אפשר לשאול בשירות של איזה חברה השתמשת? אם שייבאת לבד?

ואם השתמשת בשירות של חברה, כמה עמלה הם רצו על השירות שלהם?

image.png.1f5a67698f0a716a31290630efd9cacd.png

 

מה לא נכון בחישוב? אם הרכב באירופה עולה 26 אלף יורו כולל VAT (20%) - אז מורידים את הVAT מגיעים ל21667 ומשם שאר החישוב

 

 

** אף אחד זה שתי מילים***

 

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

×
×
  • תוכן חדש...