Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויה חיובית באל על


לירון .ה.

פוסטים מומלצים

השאלה המתבקשת - אם אל על עדיין היו טסים במצב מלחמה אם לא היה להם את שירות הביטחון שנותנים להם בחינם?

כבר מזמן, אני מציע להעמיד למכרז את האופציה הזו שחברת תעופה תוכל לקרוא לעצמה "חברת התעופה הרשמית של ישראל" ושירות הביטחון שמקבלים בחינם. אחרת היינו רואים פה חברה בינונית שנותנת שירות נטו לדתיים, וכמובן להפסיק לנסות להציל את החברה הכושלת הזו. מספיק עם השנורר הזה ולמכור את כל האחזקות שיש למדינה בחברה הזו.

בסוף אני מסתכל על זה כמו שנותנים לכל איצטדיון (בעצם כל עירייה אבל ניחא) בארץ להיקרא על שם אחר במרכז למרבה במחיר.

 

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 5 שעות, DareDevil כתב:

השאלה המתבקשת - אם אל על עדיין היו טסים במצב מלחמה אם לא היה להם את שירות הביטחון שנותנים להם בחינם?

 

 

אף אחד לא נותן לאלעל את שירות הביטחון בחינם.

המדינה כופה אותו על אלעל. אז רק הגיוני שהיא תממן אותו.

וגם על ישראייר וארקיע, באותה המידה.

זו לא בחירה של החברות הישראליות ולא נתון לשיקול דעתן, לא בגדול ולא מה כולל שירות הביטחון הזה.

אתה יכול לשנוא את אלעל, זכותך. טוס חופשי בלופטנזה (או יונייטד, או אייר פראנס).

אהה, אין לופטנזה עכשיו.

באסה.

מקווה שאתה מבין שבלי תעופה ישראלית (כולל ארקיע וישראייר) כמעט לא היתה אפשרות לטוס אל ומישראל מזה חודשיים?

גילוי נאות - עובד אלעל.

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במרץ טסתי איתם לארהב

טיסת לילה, הם גם היו הכי זולים.

תא-בוסטון-וושינגטון

חזרה ישיר ממיאמי לתא.

יצאו בזמן, מטוס מבריק, אחלה אוכל ושרות.

גם לפני הטיסה השרות לקוחות היו בסדר גמור.

פעם ראשונה בחיים שאני טס איתם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באל על השונות ברמת השירות מאוד קיצונית.

היו לי טיסות יום שלא הרשו לפתוח וילונות ולא הדליקו אור כדי שלא יטרידו אותם, היו לי טיסות שיכולת לקרוא לדיילת עד מחר וזכית להתעלמות מוחלטת והיו טיסות עם שירות נורמלי.

אבל טיסות הכי שכונה שיש (לטוב ולרע) זה ארקיע.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסתי באל על לא מעט. אישתי הייתה דיילת כמה שנים.
מעולם לא שמתי לב למשהו חריג לרעה או לטובה. הצוות עובד ועושה כל מה שמצופה מצוות, ואפשר לשאול כל שאלה בעברית ולקבל תשובה, וכן זה כיף למרות שאין לי שום בעיה לדבר באנגלית.
מישהו יגיד "נו בטח אישתך הייתה דיילת זכית ליחס מיוחד", אז זהו שלא.
אולי ילדי טייסים מקבלים שידרוג לביזנס ליד אבא אבל סרביסים רגילים (סרביס=נוסע בטיסה שקשור לאיש צוות) יושבים בתיירים אם יש להם מזל ויש מקום פנוי בכלל (ישבתי גם על ג'אמפסיט וגם חזרתי פעם אחת למלון כי לא היה מקום).
טוב פעם אחת קראו לי לקוקפיט לראות את הזוהר הצפוני מתא הטייס - מדהים!, אבל חוץ מזה שום דבר מיוחד. @shais01 יש סיכוי שזה קורה שוב אם אני עולה על טיסה שאתה מטיס? 😃

לא ברורות לי התלונות על אל על, כלומר ברור לי קל יותר לישראלים להתלונן על ישראלים כנראה. אם כבר לאחרונה טסתי איתם ליפן וקיבלתי אחלה שירות.
קודם כל הטיסה עברה מדהים, ישבנו במעבר איפה שיש בסינט (עריסה לתינוק, כן טסתי עם תינוק ליפן), התינוק ישן כמעט כל הטיסה (טיסת לילה) וגם הילד בן ה-3.
קיבלנו יחס סופר מיוחד בגלל הילדים והתינוק. הצוות ממש דאג לנו ועף על התינוק.

דבר שני בחזור היה שינוי בטיסה, היינו אמורים לחזור בקונקשיין דרך תאילנד ובגלל השינוי נוצר מצב שיש לנו רק שעה ועשרים לעשות קונקשיין בתאילנד במקום שעתיים וחצי במקור, וזה עם תינוק ופעוט+כל הציוד שלנו.
התקשרנו למוקד של אל על, הסברנו לה שאנחנו מאוד חוששים מהקונקשיין ושאלנו אם היא יכולה להעביר אותנו לטיסה של יום אחרי, טיסה ישירה. היא בדקה והעבירה אותנו ללא עלות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, shais01 כתב:

אף אחד לא נותן לאלעל את שירות הביטחון בחינם.

 

אבל כן נותנים לה להיות אחראית על מערך האבטחה של שלושת החברות ביחד. עם סכום נאה של 1 מיליארד.

לפני 12 שעות, shais01 כתב:

המדינה כופה אותו על אלעל.

בגלל זה עוד יותר צריך לפתוח את זה למכרז. למה לתת לחברה אחת כשיש עוד 2 שיכולות להתחרות בעניין?

כי גם ככה 

 

  

לפני 12 שעות, shais01 כתב:

זו לא בחירה של החברות הישראליות ולא נתון לשיקול דעתן, לא בגדול ולא מה כולל שירות הביטחון הזה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האבטחה מוגדרת כאלעל כי אי אפשר להפעיל אנשי ביטחון בחו"ל תחת השב"כ או גורם רשמי אחר, זו בעיית ריבונות.

 

בדוק את פרישת התחנות של אלעל לעומת החברות האחרות ותבין למה זו אלעל. וכמובן הצד ההיסטורי של אלעל שקיימת 75 שנה לעומת פעילות בינלאומית הרה יותר צעירה, ובעיקר מצומצמת, של החברות האחרות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, sperial כתב:

האבטחה מוגדרת כאלעל כי אי אפשר להפעיל אנשי ביטחון בחו"ל תחת השב"כ או גורם רשמי אחר, זו בעיית ריבונות.

 

בדוק את פרישת התחנות של אלעל לעומת החברות האחרות ותבין למה זו אלעל. וכמובן הצד ההיסטורי של אלעל שקיימת 75 שנה לעומת פעילות בינלאומית הרה יותר צעירה, ובעיקר מצומצמת, של החברות האחרות.

ועדיין מה זה משנה? אני בעד להכניס תחרות איפה שאין תחרות. סה"כ על הפרסטיז והאבטחה. 

 

57 - אלעל

32 - ארקיע

40 בינלאומיים + 1 פנים ארציים - ישראייר

ועדיין מנסה להבין איפה הבעיה כשיש מיליארד שקלים בשביל להקים עוד 17 נקודות/25 נקודות של אבטחה?

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה זה 50 שנה, מאז שהחל סיפור הבדיקות הביטחוניות. באותה תקופה אלעל היתה באמת חברה לאומית בבעלות מדינת ישראל, ולמעשה היחידה שהפעילה טיסות בינלאומיות. ארקיע טסה טיסות פנים, ישראייר טרם הוקמה. מה שאתה מציע הוא הקמת חברת אבטחה ייעודית. תיאורטית אפשרי, אני לא בטוח שכלכלי. ומול מי תתחרה אותה חברה?  

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, sperial כתב:

מה שאתה מציע הוא הקמת חברת אבטחה ייעודית. תיאורטית אפשרי, אני לא בטוח שכלכלי. ומול מי תתחרה אותה חברה?  

זה מכרז שמיועד נטו לשלושת החברות היחידות הישראליות שהן חברות תעופה.

ישראייר

ארקיע 

אלעל

 

כל אחת מציעה הצעה לקבל את הזכות להיות "חברת התעופה הרשמית של ישראל" + חוזה אבטחה של מיליארד שקל.

התנאים הנדרשים למרכז - להראות שהם יכולים להקים מערך אבטחה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואז יש כמה שאלות:

 

1. מה קובע החוזה של המדינה מול אלעל.

 

2. מה תהיה עלות הקמת אותו מערך אבטחה בידי חברות שנציגויותיהן בחו"ל מצומצמות מאוד. אני מהמר על כך שהן כלל לא יגשו למכרז, כי האבטחה אינה בליבת הפעילות שלהן, והן יצטרכו ללמוד את הנושא (מבחינה עסקית), ולהפרש גם במקומות שכלל אינם מוכרים להם, למשל להקים נציגויות בארה"ב. זו אופרציה לא פשוטה.

 

3. מי באמת מנהל את האבטחה. האם אלעל באמת מבצעת אותה או שהיא רק כיסוי למוסדות המדינה. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, sperial כתב:

 

3. מי באמת מנהל את האבטחה. האם אלעל באמת מבצעת אותה או שהיא רק כיסוי למוסדות המדינה. 


וזאת בידיוק הנקודה. לכן מכרז או כל שטות אחרת לא רלוונטי לנושא. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, DareDevil כתב:

זה מכרז שמיועד נטו לשלושת החברות היחידות הישראליות שהן חברות תעופה.

ישראייר

ארקיע 

אלעל

 

כל אחת מציעה הצעה לקבל את הזכות להיות "חברת התעופה הרשמית של ישראל" + חוזה אבטחה של מיליארד שקל.

התנאים הנדרשים למרכז - להראות שהם יכולים להקים מערך אבטחה.

ההבנה שלך בשוק התעופה מוגבלת משהו.

חברת תעופה בגודל של אלעל (חברה בינונית בגודלה במונחים עולמיים) זו מפלצת של אלפי עובדים - מאות טייסים, אלפי דיילים, אלפי מכונאים, גברים ונשים כאחד.

החברה מפעילה ציוד במליארדים.

מתח הרווחים זעום והסיכונים עצומים כמו גם התחרות.

 

ארקיע וישראייר עם כל הכבוד הן בערך עשירית מאלעל, כל אחת.

איך מישהי מהן בכלל יכולה לחשוב על לגדול למשהו שיתחרה באלעל?

זה תהליך של שנים רבות ומליארדי דולרים.

 

 

לפני 10 שעות, farkash7 כתב:

 @shais01 יש סיכוי שזה קורה שוב אם אני עולה על טיסה שאתה מטיס? 😃
 

רק תגיד מתי…

עריכה אחרונה על ידי shais01
  • אהבתי 1

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיהיה לנו בהצלחה.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי צריך לנסוע לבוקרשט 3 פעמים בחודש וחצי האחרונים.

להפתעתי למעט בחזור האחרון, הטיסה היתה ב- 737-900 שנראה חדש יחסית עם מושבים די נוחים. נקי למדי - שוב למעט הטיסה האחרונה.

מולטימדיה די סבבה דרך וויפי. טיסות יצאו בזמן, צוות היה סבבה. לא בדקו גודל ומשקל של כבודה.

 

כשאצטרך לנסוע לשם שוב, אזמין שוב דרכם. מועדי הטיסה נוחים מאוד - יוצא בחמישי בשבע בבוקר וחוזר במוצ"ש. מפסיד רק יום עבודה אחד.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...