Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויה חיובית באל על


לירון .ה.

פוסטים מומלצים

בתור אחד שלא טס באל על מאז הילדות, ולא מראה שום נכונות לטוס שם.

יש לי דווקא סיפור טוב, עם שירות טוב.

יש לי חברה טובה, שעובדת בחברת הייטק אמריקאית פה בארץ.

יש לה פחד כמעט פתולוגי מטיסות, ממש רועדת, בחרדה, היא טסה, אולם פעם בכמה שנים, אבל טיסות קצרות לאירופה.

רצה הגורל ושלחו אותה מהעבודה לכנס לא פחות ולא יותר לסן דיאגו. סיפור של 17 שעות טיסה.

12 שעות לבוסטון וקונקשין של עוד 6 שעות בערך.

הטיסה לבוסטון באל כל הדרמליינר החדש.

עולה למטוס, מחלקת תיירים, כולה עלה נידף. המטוס עוד לא ממריא, בוכה בשקט וחוששת.

דיילת ניגשת לשאול לשלמה, אמרה שמפחדת, קשה לה. מאז המידע הזה עבר לכל הדיילים בטיסה.

קודם כל העבירו אותה קדימה לתיירים פלוס, ליד העסקים, היה מקום פנוי, ללא עלות, השידרוג עולה 100 דולר, אבל העבירו אותה בחינם.

ואז כל כמה זמן דייל ניגש לשאול לשלומה, איך מרגישה, אם הכול בסדר, הביאו לה מלא דברים מהעסקים, אוכל, שמיכה יותר טובה,ובכלל 12 שעות דאגו נון סטופ.

בקונקשין אייר אלסקה, אף אחד לא בדיוק התעניין.

חבגה שטסה עם יוניטייד לאותו הכנס, אמרה שלא הייתה זוכה ליחס כזה.

אז אולי השירות שם משתפר? הוא לפחות האמפטיה. 

  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 1

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אישית תמיד אהבתי את שירות הקבינה של אלעל. איכשהו תמיד מצאתי את הדיילות נחמדות, אולי כיוון שאני טיפוס לא תובעני.

 

לגבי האירוע שתיארת - לפני שנה חזרתי מאוסלו עם טורקיש דרך איסנטבול. בערך 15 דקות אחרי ההמראה לקטע הראשון נשמעה קריאה לעזרה רפואית - מתברר שהיתה שם נוסעת עם בעיה דומה שפיתחה תגובת חרדה. אחרי כשעה של ניסיונות טיפול (היתה במטוס רופאת חדר מיון) הנוסעת הועברה למחלקת העסקים. על הקטע השני אני לא רוצה לדבר. 

  • לא הבנתי... 1
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכדי שלא יחשבו שזה רק בחברות הגדולות או משהו מיוחד לאל על,
לפני כמו חודשים טסתי עם חברת PLAY, חברת לאו קוסט שהייתי מגדיר את חווית הטיסה הכללית בה כנוראית. אבל כשבמהלך העליה למטוס הם נתקלו במישהי עם קשיי נשימה, הטיפול של הדיילת היה לא פחות ממדהים. הושבה בקדמת המטוס, חיפוש רופאים שיעזרו, מעקב מתמשך ונסיון לגרום לאותה נוסעת להרגיש בנח במשך כל הטיסה. הייתי ממש קרוב למתרחש והייתי ממש מופתע לטובה מכל ההתנהלות של אותה הדיילת.

אז למרות שהיה לי הרבה בעיות עם הטיסות באותו הטיול (ואישית לא אבחר שוב ב PLAY), צוות האוויר היה יוצא מן הכלל בהתנהלות שלו במקרה הנל.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פליי עם המטוסים האדומים מאיסלנד? אחרי הניסיון בגלגול הקודם (ואו) הייתי נזהר מאובדן כספי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כמה שנים, קרובת משפחה טסה עם אל על מאירופה לישראל. החוויה הייתה נוראית.

המקום שהיא הזמינה היה בשורה אחת עם שני נוסעים חרדים.

הם לא היו מוכנים לשבת לידה, הדיילת פנתה לקרובת משפחה וביקשה ממנה לעבור מקום, קרובת המשפחה הסכימה.

לרוע מזלה, המקום שקיבלה היה ליד שני פנסיונרים שבמשך כול הטיסה אכלו ביצים קשות עם בצל.

בגלל זה קרובת המשפחה לא הרגישה טוב והתחילה לסבול מבחילות.

היא ביקשה לחזור למקום שלה, שמופיע בכרטיס, הנוסעים החרדים בכוח לא נתנו לה לחזור למקום ובנוסף קיבלו תמיכה מלאה מצוות הדיילים!!

בגלל כול המצב קרובת המשפחה נאלצה לעמוד כול הטיסה ליד הכסאות הקדמיים של הדיילים.

זה פשוט הזוי שגם הדיילים וגם החרדים ראו שהיא לא מרגישה טוב ולא עשו שום דבר.

הדיילים נתנו שקית הקאה והחרדים צחקו.

אני חושב דבר כזה יכול לקרות רק בחברת אל על...

בכול חברה אחרת הנוסעים החרדים לא היו מעיזים להתנהג ככה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
  • מבאס 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, דניאל1983 כתב:

בכול חברה אחרת הנוסעים החרדים לא היו מעיזים להתנהג ככה.

 

תתפלא..שמעתי כבר על מקרים בחברות אחרות.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, sperial כתב:

פליי עם המטוסים האדומים מאיסלנד? אחרי הניסיון בגלגול הקודם (ואו) הייתי נזהר מאובדן כספי.

כן, פלי האיסלנדיים. כפי שציינתי, יש לי בטן מלאה עליהם ואני אשלם פי 2 על כרטיס טיסה כדי לא לטוס איתם.

המטרה הייתה להראות שגם בחברה זבל נתקלים לפעמים בחוויה חיובית :) ע"ע אל על.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מגלה מעט מאוד נאמנות לחברות תעופה. ב-3 הנסיעות שלי השנה האחרונה טסתי ב-4 חברות שונות, וגם לפני הקורונה גיוונתי כך. לגלות לך משהו: מבחינתי החברה הגרועה ביותר בה טסתי היא טורקיש המהוללת, ואחריה היחס המבחיל שקיבלתי בקונטיננטל (שבינתיים התאחדה לתוך יונייטד. אתה יכול להבין מתי זה קרה).

 

פליי היא גלגול של ואו שהשאירו בת״א 200 מזוודות כי המטוס נזקק ליותר דלק (בגלל רוחות נגדיות בדרך לרייקיאויק) ואז סיפרו ל-200 נוסעים כל מיני סיפורי סבתא על הטרקטוריסט שנעלם ועל  הסבלים  בנתב״ג. את האמת סיפרו רק אחרי 3 חודשים כשנתבעו על האיחור, ולמזלי (לא מזל, כי ידעתי מה מתרחש) דרשתי מזומן ולא קרדיט כפול בחברה, שהתפרקה כעבור עוד כמה חודשים.

 

משום מה, למרות המוניטין, דווקא לאל-על לא היו לי תלונות, לפחות לא לצוות הקבינה בטיסות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניסיון שלי עם טורקיש דווקא טוב.

מטובסים נוחים, עמידה בזמנים ושירות טוב במהלך הטיסה.

 

עם לופטהנזה כמעט תמיד אני חווה איחורים.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, לירון .ה. כתב:

קודם כל העבירו אותה קדימה לתיירים פלוס, ליד העסקים, היה מקום פנוי, ללא עלות, השידרוג עולה 100 דולר, אבל העבירו אותה בחינם.

ואז כל כמה זמן דייל ניגש לשאול לשלומה, איך מרגישה, אם הכול בסדר, הביאו לה מלא דברים מהעסקים, אוכל, שמיכה יותר טובה,ובכלל 12 שעות דאגו נון סטופ.

נשמע שהעבירו אותה לפרימיום אקונומי, שבדרימליינרים של אלעל זאת קפיצה משמעותית ברמה ביחס למחלקת תיירים- כל מה שתיארת שהביאו לה זה לא מהביזנס אלא של המחלקה הזאת, וגם היחס של הדיילות בהתאם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן העבירו לשם, מה שהביאו לה היה ממחלקת העסקים, והיחס העה לפני בגלל שידעו שהיא פוחדת. לא בגלל שהעבירו אותה מחלקה.

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לרוב מאוד תלוי בצוות, בהרכב שלו, בכימיה שלו וברעננות שלו.

בתור אחד שטס יחסית הרבה ויש לו חברים מהתחום (גם דיילים וגם צוות קרקע) כל טיסה זה משהו אחר.

דיילת שבאה מהבית לטיסה הארוכה שלה זאת לא אותה דיילת שישנה שעה וחצי במלונית צוות בטיסה חזרה ודיילת בטיסה הרביעית שלה הלוך חזור עד שנגמרת המשמרת לקפריסין לא תחייך או תהיה נחמדה כמו בטיסה הראשונה.

חייב לציין שאחרי חוויית טיסת אימה לרומא באליטליה גם לתקופה החשש מטיסות התגבר, זה משהו שנשאר ולא נעלם ולכל אחד יש שיטות משלו להתמודד עם זה.

אם היא טסה הרבה לעבודתה היא תהיה חייבת למצוא שיטה שעובדת כי למרר בבכי טיסה שלמה וברביעית אתה מסיים כבר קירח ועם שבץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהיכרותי עם דייליי ודיילות אלעל בקבוצת 'טייסים עושים טייסים' מדובר בפוסטמות על סטרואידים עם תסביך אלוהים ו-IQ נמוך באופן מדאיג. כנראה שנפלת על הסגו הנורמלי שעובד בשטח ולא המיעוט שכותב באינטרנט, בשילוב עם צוות מוצלח בקבינה שיצר סביבת עבודה נעימה באותו יום ובאותה טיסה ספציפית.

 

עבדתי במשך שנים כמוביל צוותי התקנות שטח במפעלים, כאשר אותם 40 איש בשילובים שונים היו יוצאים כל פעם למשימה במקום אחר בעולם. ראיתי אותם נחמדים מאד וגם מתנהגים כמו בהמות זה לזה וללקוח, תלוי מאד בנסיבות ובמי שהיה ראש הצוות שלהם באותו שבוע ובאותו גו'ב ספציפי.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...