Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רק אל תניח מראש שהפינה היא 90 מעלות!!! גם זה, תשאל אותי איך אני יודע :lol:

כך שחיתוך 45 לא בהכרח יהיה מדוייק ונקי. תצטרך למדוד את הזווית לפני שתיגש לחתוך אותה. 

הכי פשוט בעולם, לייצר "כלי" משני מוטות של ארטיק עם בורג שניתן להדק ולקבל משהו בצורת V כדי לקבע את הזווית של הקיר במידה ואין לך כלי ייעודי. 

וכמובן שצריך לעשות את זה לכל צד של הקיר.

לפני שנים רבות, כשערוץ היומדרוב שלי עוד היה בתחילת דרכו, אפילו עשיתי סרטון שקשור לזה- כולל הדגמה ל"כלי" שבניתי (במקרה שלי, 2 חתיכות פלסטיק).

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש קפיצים לכיפוף זיל הזול ולדעתי מושלם עבור diy

אמנם מצריך עבודה קצת כי צריך להסיר את הבידוד ולהחזיר אותו בחזרה אבל לפעם ב....

 

היום עם מכשירי הפלייר החדשים זה קלי קלות להכין פלייר מושלם והמחיר לא יקר מדוד אלי.

 

אני לפני המעבר לדירה החדשה קניתי את הכלים הנ"ל + סט מוניפולד באיכות נורמלית (עלה 400 שקל באמאזון) ומיכל 410 (שאגב מחירו עלה פלאים ממש עכשיו) והחזרתי כבר את העלות.

 

האמת שהזמנתי אלקטרודות ומרחיב צינורות להלחמות אבל הניסיונות נכשלו בהעדר ברנר ייעודי עם גז אציטלן. עם פרופאן לא הצלחתיל הלחים נורמלי.

 

המלצה למכשיר פלייר מעולה הגירסא היקרה יותר עם חיבור למברגה לא קריטי.https://he.aliexpress.com/item/1005002002124865.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.287.1df1586aODwpz4&gatewayAdapt=glo2isr

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

בקשר לקנט בתקרה זה יכול להיות אחלה פרוייקט נגרות אבל נזכרתי שראיתי תכנית איך מייצרים כאלה מ...קלקר וחותכים אותו לכל האורך עם חוט ברזל חם נראה לי גם כן מעניין לנסות.

פורסם

בקצת יותר מ 160 שקל יש מכשיר "פלר" עם קלאץ' וחותך צינורות נחושת - באליאקפרס.
אם אתה באמת מתכוון להתעסק עם זה, אפילו מידי פעם, כדאי לרכוש (רכוש את האינצ'י\בריטי).
https://a.aliexpress.com/_ExLz0xz


יש לי מכשיר שנראה זהה שרכשתי בארץ לפני הרבה מאוד שנים (15-16 שנה) בהמלצה של מוכר בחנות אספקה של מיזוג אויר. זה היה החיקוי של RIGID ובזמנו עלה בערך 140 שקל. 
גם כשלמדתי מיזוג וקירור, המרצה בקורס המליץ על החיקוי ואמר שהוא עובד לא פחות טוב מהמקור.

בארץ זה עולה 200 שח (ללא חותך צינורות), מחיר שווה.
https://www.thermostar.co.il/items/4454437?gclid=CjwKCAjw3oqoBhAjEiwA_UaLtgiKI2pkuu4TARJCqPOXwQ7jzHUij4Ge2Mr6hywd1fGaygFMCTf_QRoCy_oQAvD_BwE



מכופף צינורות:
תחום דיי בעייתי. למה ?
חלק מהמכופפים (בעיקר הזולים) מיועדים לצנרת חשופה ללא בידוד. למי שקונה קיט עם בידוד זה מבאס תחת... רוב הטכנאים כמובן עובדים עם גלילים של צנרת מבודדת, אז זה סופר בעייתי.

בשנים האחרונות המציאו ציוד לכיפוף - עם בידוד. אבל זה יקר מאוד.


עוד סוג של מכופף צנרת - קפיץ !
יש קפיצים בקטרים שונים שאתה מלביש על הצינור ומכופף.

גם כאן מדובר בכלי זול מאוד, אבל העבודה מבאסת. אתה צריך להשחיל אותו ולשמן מעט את הצנרת, וזה מסבך את העניינים עוד יותר כאשר אתה צריך לעשות כמה כיפופים.

קיצר, כל נושא הכיפופים זה פיזדץ אחד גדול.

  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 11 שעות, איציק נ. כתב:

אם אתה באמת מתכוון להתעסק עם זה, אפילו מידי פעם, כדאי לרכוש (רכוש את האינצ'י\בריטי).

אני חושב שבהנתן קיימים קיטי צנרת מוכנים, בשביל התקנה פעם בכמה שנים לא חייבים את הכלי הזה. 

 

אם כבר אני מזמין משהו, העדיפות תהיה למשאבת וואקום וידית מומנט למפתח פתוח. 

 

 

פורסם

יפה כל הכבוד, פעם לפני 7 שנים התקנתי מזגן SAGA שעד היום עובד ללא בעיות מיוחדות, גם כן עם סט מוכן.

מסובך מידי זה לא היה גם ההתקנה הייתי פשוטה יותר מאצלך.

מאז רכשתי עוד כמה מזגנים, כולם דרך מתקין ולא מהזולים בשוק.

אני עושה המון דברים לבד, אבל לדעתי מזגן פשוט לא שווה את זה.

 

 

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם
לפני 3 דקות, D1winner כתב:

אבל לדעתי מזגן פשוט לא שווה את זה.

אי אפשר לתמחר בכסף את הניסיון, את הלמידה ואת  התחושה שאתה יודע לעשות את זה ואז יכול להחליט אם זה שווה לך או לא.

 

 

 

  • אהבתי 2

 

 

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, Buki כתב:

אי אפשר לתמחר בכסף את הניסיון, את הלמידה ואת  התחושה שאתה יודע לעשות את זה ואז יכול להחליט אם זה שווה לך או לא.

 

 

 

צודק, ולכן עשיתי את זה.

ולאחר מכן אני יכול לשתף שההתקנה של זה לא זכורה לי כמשהו חיובי מידי.

ואני מניח שזה גם תלוי זמן פנוי, בעצם מדובר על לפני 11 שנים ולא 7 כמו שרשמתי.

אם לפני 11 שנים עוד הייתי ללא ילדים ולא מעט זמן פנוי, היום זה לא ככה.

למרות שעדיין אני מוצא זמן ללא מעט דברים אחרים DIY, כנראה שזה גם תלוי חסכון, ותלוי בעל המקצוע החיצוני אם הוא מקצועי מספיק ואני סומך עליו

עריכה אחרונה על ידי D1winner

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם
בתאריך 13.9.2023 בשעה 21:38, איציק נ. כתב:

קודם כל, דגם מצויין של AUX. סדרת ה-מאסטר X של טורנדו לא בכדי נהנת מאחריות ***מלאה*** של 7 שנים, גם ON OFF וגם אינוורטר (כבדרך אגב - המחיר זהה ל ON\OFF ואינוורטר, אני מניח ש BUKI בחר ב ON OFF בגלל הפשטות והאמינות).

 

אומר להגנתי: הצעתי ל BUKI משאבת וואקום, הוא התעצל.

ככה זה, עם הזמן אתה נהיה חאפר :mm_tongue.
זה שאתה ב CF לא אומר שאתה חסין לזה.

שורה תחתונה: שאפו ל @Buki שכרגיל מכוון למטרה - ומצליח.

עד כמה זה קריטי הואקום פה?

ברכב למשל לא הייתי מעלה על דעתי למלא קרר ללא ואקום לפני.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
לפני 8 שעות, Buki כתב:

IMG_20250403_142654.thumb.jpg.f393598ea86336f6f1bbff851521fb4c.jpg

מברוק.

יש לי מזגן להתקין כמה לוקח?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

בוקי, מה זה הציון הנמוך הזה? 🤪

אין עליך...

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

 

בתאריך 13.9.2023 בשעה 19:04, Buki כתב:

למחרת קניתי סט רגליות גומי, 20 ש"ח. 

אמנם לפני שנה וחצי, אבל הופתעתי מאוד מהמחיר 🤨

רכשתי סט רגליות גומי זהה שכאלו בדיוק בעלי-אקספרס, במחיר של 13.5$~ (עם קופון יירד ל- 12$~), כלומר שעלו לי 45~ ש"ח.

יפה שהצלחת לרכוש אותן ב- 20 ש"ח ועוד בארץ הקויידש... חצי מחיר ועוד בארץ זה מאוד מפתיע.

סתם טמבורייה או חנות ייעודית למזגנים וצנרת?

 

לפני 20 שעות, Buki כתב:

מאז אותה התקנה זה יישב  לי על המצפון 😁 למה אני עבריין חאפר שמבצע דברים ללא הסמכה?

אז למה בעצם הלכת ועשית קורס של התקנת מזגנים?

טוב שיהיה בכיס? מתכנן להתקין מזגנים למחייתך או כעיסוק צדדי?

×
×
  • תוכן חדש...