Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא היה יותר פשוט למצוא מזגן חלון למקום הייעודי (כמו במחנה צבאי בשנות ה-80)? 😃

 

כבוד. כל פעם מפתיע מחדש עם הפרוייקטים שלך.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קודם כל, דגם מצויין של AUX. סדרת ה-מאסטר X של טורנדו לא בכדי נהנת מאחריות ***מלאה*** של 7 שנים, גם ON OFF וגם אינוורטר (כבדרך אגב - המחיר זהה ל ON\OFF ואינוורטר, אני מניח ש BUKI בחר ב ON OFF בגלל הפשטות והאמינות).

 

אומר להגנתי: הצעתי ל BUKI משאבת וואקום, הוא התעצל.

ככה זה, עם הזמן אתה נהיה חאפר :mm_tongue.
זה שאתה ב CF לא אומר שאתה חסין לזה.

שורה תחתונה: שאפו ל @Buki שכרגיל מכוון למטרה - ומצליח.

  • אהבתי 4
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 15 דקות, איציק נ. כתב:

אני מניח ש BUKI בחר ב ON OFF בגלל הפשטות והאמינות

אינוורטר. כי זה עובד הרבה יותר טוב ויותר נעים, בפער.  

  • רעיון טוב! 3

 

 

פורסם

מרשים, אם היית צריך לתלות את המזגן במקום בו עוברים אנשים מתחת -  לא הייתי ממליץ. ם לא בהתקנה בגובה כשהמזגן נמצא בחוץ - מזכיר לי פרק מסיינפלד. ועכשיו לחסכון, כמה עולה התקנה כזו? עבודה יפה אך יש דברים שאני לא הייתי מנסה בכלל מלכתחילה.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אחד היתרונות הגדולים של מכופף צינורות זה שאתה יודע בדיוק איפה מרכז הרדיוס.

אני גם חובב אתגרים אבל להתקנה של מזגן כבר לא הייתי נכנס לבד בעיקר בגלל שאתה עובד פיזית בלי מזגן וזה לוקח לא מעט זמן תוך כדי עבודה (לא שזה מפריע לי לפרק גיר של מכונה ששוקל 230 קילו באולם הייצור ובגישה יותר גרועה מלביליף נורה במגאן II).

איפה עומד נושא האחריות עם התקנה עצמית (לא על ידי מתקין מוסמך)?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 22 דקות, Night Driver כתב:

איפה עומד נושא האחריות עם התקנה עצמית (לא על ידי מתקין מוסמך)?

 מזגן טורנדו אחר שקניתי לפני מספר שנים הותקן על ידי מתקין שלא השאיר חשבונית או פרטים.

באתר של טורנדו יש אפשרות להזין כניסה לאחריות ללא פרטי המתקין וכך עשיתי.

לאחר כ 5 שנים שהמזגן עבד, נדרש תיקון. הזמנתי טכנאי שהגיע ותיקן (זה היה בתוך תקופת האחריות של 7 שנים), ללא שאלות.

שם היה ברור שהתקלה לא קשורה להתקנה. 

במקרה שהתקלה כן קשורה להתקנה אני מניח שלא יתנו אחריות.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

ממש כיף לקרוא, כל הכבוד! 

היתרון הענק שאתה המתקין זה אם יש תקלה (של התקנה או שלא) אתה יכול לאבחן הרבה יותר בקלות וזה כבר לא "קופסה סגורה".

אני הייתי מנסה להזמין מראש מכופף או לפחות להשאיל.

 

שאלה כללית - אני מבין שלהתקנה ראשונית לא צריך סט מניפולד - או שזה כן יכול לעזור ? למה בעצם צריך אותו רק לתקן תקלות כגון חוסר גז?

image.jpeg.9c1a9a3c6797ed6dbcac290fde99046c.jpeg

פורסם

זה לא רק מכופף, יש סט כלים בסיסי למיזוג שלא יזיק להזמין בשביל לעבוד בצורה נורמלית, אני מתלבט אם להזמין באמת.

 

מכופף.

חותך צנרת.

כלי לביצוע הפשלות.

משאבת וואקום. 

 

 

סעפת שעונים דווקא יש לי אבל עם מתאמים לרכב ולא למזגן ביתי. אפשר לקנות גם סט מתאמים.

 

 

בהתקנה שאני עשיתי לא נדרשת סעפת שעונים, זו גם סוג ההתקנה שלרוב מבוצע על ידי מתקינים במזגנים קטנים עם צנרת קצרה. 

 

אבל לפי הספר, צריך סעפת שעונים ומשאבת וואקום. את משאבת הוואקום מחברים דרך הסעפת. 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

התקנת מזגן זו עבודה שמרגישה קלה אבל הרבה פעמים מסתבכת ונמרחת, אבל תמיד נחמד לעשות לבד.

 

חבר שהתקין לא מעט מזגנים המליץ לא לקנות קיטים מוכנים. הוא טוען שהקריסה נובעת מאיכות צנרת נמוכה, ואם קונים לפי מטר האיכות שמקבלים הרבה יותר גבוהה והסיכוי שזה יקרה משמעותית נמוך יותר, המחיר זהה.

החסרון - צריך לחתוך ולהכין פליירים לבד, ורק המכשיר שעושה את זה בצורה טובה עולה כמה מאות שקלים.

פורסם
לפני 3 דקות, Ooga כתב:

המחיר זהה.

המחיר לא זהה, לפי מטר רץ המחיר נמוך משמעותית מאשר קיט מוכן. 

קיט מוכן זה אילוץ בהעדר כלים יעודיים. 

 

 

 

 

פורסם
לפני 46 דקות, Buki כתב:

המחיר לא זהה, לפי מטר רץ המחיר נמוך משמעותית מאשר קיט מוכן. 

קיט מוכן זה אילוץ בהעדר כלים יעודיים. 

 

 

קניתי ביותר ממקום אחד, זה לא היה יותר זול.

זה יותר זול רק אם אתה קונה גליל מלא של 100 מטר

פורסם
לפני 3 שעות, Buki כתב:

זה לא רק מכופף, יש סט כלים בסיסי למיזוג שלא יזיק להזמין בשביל לעבוד בצורה נורמלית, אני מתלבט אם להזמין באמת.

 

מכופף.

חותך צנרת.

כלי לביצוע הפשלות.

משאבת וואקום. 

לגבי משאבת וואקום, אני לא מתמצא- אין מידע. נשמע ייעודי מדיי להתקנות מזגנים.

לגבי מכופף, תלוי אילו פרוייקטים אתה מתכנן לבצע בעתיד- יכול להיות יעיל. 

חותך צנרת זה פריט שתופתע מכמה שהוא חשוב שיהיה, גם לצנרת פלסטיק, גם למתכת רכה, שימושי למדיי. 

עם שני אלו אתה יכול למשל לבנות מנורה נאה, תשאל אותי איך אני יודע... :lol: כבר חתכתי צינורות אלומיניום עם חותך ייעודי. עולם אחר. 

כלי להפשלות, זה לא משהו הכי שמיש בעולם, ואם אתה לא מתכנן להתקין מזגנים כל שני וחמישי, אני לא יכול לראות נחיצות עבורו.

גם כחובב DIY, יש דברים שבהם אעדיף פשוט לרכוש משהו מוכן לשימוש\התקנה מאשר לקנות כלי, ללמוד להשתמש בו בידיים, להרוס קצת חומר על הדרך, להצליח בניסיון השני\שלישי, והכלי יצבור אבק לאורך שנים רבות- במקום לקנות צינור מופשל  במקרה דנן בכמה גרושים יותר מצינור רגיל. זה מקרה קלאסי של לקנות VS להכין ובמיוחד שהמופשל זמין לרכישה. אם לא היה זמין ונגיש, זה כבר סיפור אחר לגמרי. 

כל הכבוד. 

יש לך תכנית איך להשלים את החתיכה החסרה של הקנט הדקורטיבי?

לא רואים הכי טוב מהתמונה, אבל זה נראה שהוא לא חתוך ישר ואחיד בחלק העליון- מה שיקשה עליך קצת.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 11 דקות, ברווז כתב:

יש לך תכנית איך להשלים את החתיכה החסרה של הקנט הדקורטיבי?

לא רואים הכי טוב מהתמונה, אבל זה נראה שהוא לא חתוך ישר ואחיד בחלק העליון- מה שיקשה עליך קצת.

 

כן. זה פשוט. מקווה רק שניתן למצוא קנט מאותה דוגמה לקניה. 

 

קונה 3 מטר ומחליף מפינה לפינה באותו קיר.

 

ואם לא על כל הקיר אז  חותך עוד בכל צד בקיים ומשלים עם חתיכה ארוכה יותר. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...