Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה כמה תמונות שצילמתי בעשור האחרון.. סלחו לי שמחקתי את הלוחית רישוי, אבל התמונות 100% בארץ

העלאתי גם כמה תמונות מאוטומוטור 2016 (אם לא טעיתי בשנה..)

 

20180526_184021.thumb.png.8b160eae75f87ce95531663ee6b8b6e0.pngimage.thumb.jpeg.1bac1d4307049d861c0d1e8e135c5728.jpegimage.thumb.jpeg.038112a7879a81e13b5c4826fdfffe73.jpeg20170106_123522.thumb.jpg.ff7a4d32b42791c3a3e7ccdc01774712.jpgimage.thumb.png.d3e644669e21ab165e023bc527ddcef5.png3.thumb.png.320c0432b0105523695bf75c1ad31aed.png1629947894_.png.ccd727f638a81980b6479ec915e0dcb3.pngimage.thumb.jpeg.50a3a7050947627762fe8cfe03f21677.jpegimage.thumb.jpeg.77b20fc8317ba0af4482420105ae3999.jpegimage.thumb.jpeg.b66d611e87b9a5b63d8446576e01f5d8.jpegimage.thumb.jpeg.17caf46c9e7f11f8344fcd2264133376.jpeg.thumb.jpg.fbd0802b0155cc3ff4efe0fa39f1b400.jpg

  • אהבתי 7
פורסם

מכירים את האספן הזה בעיר שלכם ש"אוגר" רכבים, בדר"כ ממותג מסוים, אבל אין כסף לאחסן אותם כמו שצריך ובטח שלא לשפץ אותם? יש חובב אלפא כזה לא רחוק ממני. משך השנים הוא אמנם נפטר מרוב המכוניות, אבל לא לפני שדרדר את מצבן כראוי. 

 

מה שנשאר לו היום זו הספיידר הזו שהולכת ודועכת (שימו לב לגג שפתוח מלפנים, בדיוק היינו ביממה גשומה): 

 

20240411_075728.thumb.jpg.a7dd98282c226b50bd8b144564d3703c.jpg

 

20240411_075736.thumb.jpg.ae6e1041530c329b6c3b41b145285918.jpg

 

20240411_075754.thumb.jpg.017e5f386af49e60e21233b9442b2e26.jpg

 

אבל היא עוד סבירה, וגם איכשהו זזה מחנייה לחנייה. ה-164 היא כבר סיפור כאוב: 

20240411_075951.thumb.jpg.96d813b40df874903342e2007f4869c3.jpg

 

20240411_080002.thumb.jpg.ac627fec2040dc1ab7ee0ea47fcd4b65.jpg

 

20240411_080017.thumb.jpg.8dc3ee315872777346b3e39cedf483cc.jpg

 

אני זוכר כשהיא הופיעה בשכונה, ונראתה נהדר. היא הצטרפה לעוד 164 טרום מתיחת פנים (שהייתה עוד יותר יפה ומאז נעלמה), ובמקור היו לה הגלגלים המקוריים, היפים יותר ובעלי גודל נורמלי, לא הדברים הקומיים האלה, שאי אפשר בכלל לסובב את ההגה איתם: 

20240411_080053.thumb.jpg.ce3a49fd637149096bee340be41e3f70.jpg

 

לפי התמונה הנ"ל אתם מבינים כמה הרכב במצב נסיעה, אבל תראו את הגג: 

20240411_080033.thumb.jpg.2502ea3dbcac97f59c669baab888d479.jpg

 

וכל זה מלעמוד סתם ברחוב, בלי ניסיון לתחזק את מה שבאופן ברור מתדרדר. אז אולי האספן התחיל מכוונה טובה, להציל רכב קלאסי, אבל מה יצא זה? 

  • אהבתי 6
  • מבאס 1
פורסם

באיזו עיר? אולי נוכל לעזור לו לשקם משהו, לפחות את הספיידר .

  • רעיון טוב! 2

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

קריית אונו. אבל לא נראה לי שהוא מאלה שצריך עזרה, לפי הבית שהוא גר בו. זו יותר עצלות מהכל, פגשתי מספיק כאלה בימי חיי.

 

מה שבעיקר צריך זה לשחרר ממנו את הרכבים - ולשפץ.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מתי לאחרונה ראיתם גולף GTI דור רביעי?

PXL_20240411_104124568~3.jpg

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מכיר אחת שמתאימה לשירשור ענתיקות בדרכים וחצרות, ללא רישוי ואויר בצמיגים.

 

PXL_20230103_104518149.jpg

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, amosbmw כתב:

מכיר אחת שמתאימה לשירשור ענתיקות בדרכים וחצרות, ללא רישוי ואויר בצמיגים.

 

PXL_20230103_104518149.jpg

זה אותו רכב שצילמתי

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 שעות, yohai71 כתב:

מה שבעיקר צריך זה לשחרר ממנו את הרכבים - ולשפץ.

 

אנשים כאלה יענו בד"כ "בשביל XXX שקלים אני שומר את האוטו לאספנות ואז הוא יהיה נדיר ויקר". 
אחרי 5 שנים האוטו ייזרק וייגרט. 

באמת חבל, מותג נחשק שלא נפוץ בארץ, אקזמפלרים שכבר לא רואים אותם ביום יום, והוא נותן להן לשקוע. 

 

שלא לדבר על התרבות המגעילה (אין מלה אחרת) של להשאיר אוטו מוזנח בחנייה ציבורית (מפריע הרבה יותר ממישהו שחוסם את החנייה הפרטית של עצמו 😉).

  • אהבתי 5

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

היום אני שופע;

 

הנה עוד אחד מ"הקבועים" בקריית אונו, שגם כן התחיל במצב אחר ממה שאתם רואים. פעם היו לו ארבע טסות מקוריות, פחות חלודה ומצב כללי משופר בהרבה מהנוכחי:

20240411_183822.thumb.jpg.df823c6a61a08f09552f8873f0c6613b.jpg

 

20240411_183844.thumb.jpg.d1890cd3516c5b903cdaaa470bf15c4c.jpg

 

20240411_183915.thumb.jpg.17d40c891011d8474be0ae64aaed5956.jpg

 

טוב נו, בכל זאת מדובר סה"כ בשלט נייד... 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפחות העסק המפורסם עליה עדיין פעיל?

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

היום בהרצליה.

לבושתי חשבתי שזה קדילק אבל לפי מאגר משרד הרישוי זאת פורד h173 משנת 1979. לפי חיפוש שלי זאת אולי לינקולן קונטיננטל

20240411_173358.jpg

20240411_173346.jpg

20240411_173409.jpg

  • אהבתי 5

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...