Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 דקות, EliC25 כתב:

סיומת 20 שייכת לכולמוביל, ולפי הצורה זו קולט (גם הצבע תואם לטרנד של צביעת יפניות מה90s לאחרונה)

צודק לגמרי 

עם מנוע 4G63T וג'אנטים של איבו 8 ,קלאסה 

פורסם
לפני 4 שעות, Arielz2405 כתב:

מי מנחש מה הרכב המכוסה? 

כלי מגניב מאוד :)

 

 

IMG_20260320_181720339.jpg

לפני כמה שנים משרד הרישוי שיחרר את בסיס הנתונים שלו לעיין הציבור (היה חסוי פעם). 

 

כשיש לוחית רישוי גלויה שאלה  "איזה רכב זה?" לא רלוונטית יותר כי המידע הזה נגיש לכל אחד בהקלדת מספר רישוי בכמה אפליקציות יעודיות או בחיפוש בבסיס הנתונים עצמו.

 

מה שנשאר חסוי זה פרטי הבעלים.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם (נערך)

סיריון דור ראשון (אאל״ט)  הדגם ה״מפואר״ מנוע 1.3 , ספויילר מקורי ופנסי ערפל, המכונית הכי זריזה בעיר, כמאמר הפרסומת בזמנו .

image.thumb.png.7a68490b382742b1593639d921053b4e.png

 

image.thumb.png.94125bb79e0277f8a42be36abe9070aa.png

 

לוח השעונים עם רקע לבן (ספורט) 

image.png.a453ab5c03a1a8b578e9dc4c33a15aff.png

 

 

Screenshot2026-03-22at17_02_44.thumb.png.ad8bff670b9f49d6230f46a2eca88b87.png

 

image.png.a84b9381b7e2d8ffd21defd8c0c630d3.png

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 43 דקות, zaf כתב:

המכונית הכי זריזה בעיר

היה שם 103 כ"ס על משהו כמו 850 קילו, זה לא רע.

 

אני לא יודע כמה אנשים זוכרים או מכירים אבל זה היה הרכב היחידי בקטגוריה הזו וגם בקטרוגית  גבוהות יותר באותם שנים שהיו לו כפתורי +/- להחלפת הילוכים על ההגה.

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני 2 דקות, Buki כתב:

 

אני לא יודע כמה אנשים זוכרים או מכירים אבל זה היה הרכב היחידי בקטגוריה הזו וגם בקטרוגית  גבוהות יותר באותם שני שהיו לו כפתורי +/- להחלפת הילוכים על ההגה.

על איזה שנתון אתה מדבר?

היתה לי ג'אז 2005 עם ידיות דומות מאחורי ההגה

פורסם

מה שמצולם. סיריון דור ראשון. הדגם התחיל ב 1999 רק אני לא זוכר אם הכפתורים האלו הופיעו כבר מההתחלה או נוספו מאוחר יותר. בדגם האוטומטי עם מנוע 1.3 היו כפתורים על ההגה עצמו שדומים לכפתורי Volume של הרדיו, אבל אלו היו כפתורי שליטה בהילוכים. רואים אותם גם בצילים.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם (נערך)
לפני 32 דקות, Buki כתב:

מה שמצולם. סיריון דור ראשון. הדגם התחיל ב 1999 רק אני לא זוכר אם הכפתורים האלו הופיעו כבר מההתחלה או נוספו מאוחר יותר. בדגם האוטומטי עם מנוע 1.3 היו כפתורים על ההגה עצמו שדומים לכפתורי Volume של הרדיו, אבל אלו היו כפתורי שליטה בהילוכים. רואים אותם גם בצילים.

 

כזו בצבע ירוק בדיוק,הייתה הרכב הראשון שלי

הרכב הזה עשה את הירידות של כביש נס-הרים בקצב של חזקים ומהירים ממנו בהרבה.

הייתה זריזה מאוד וכפתורי +- כמו שציינת בהגה לשליטה על ההילוכים תרמו לתחושת הפאן 

עד שיום בהיר היא החליטה שהיא לא מכירה בהילוך רוורס ושם נפרדו דרכנו לבעלים הבא...

עריכה אחרונה על ידי Arielz2405
פורסם
לפני 12 שעות, Arielz2405 כתב:

 

IMG_20260320_214213892.jpg

 

 

זה גם רכב מעניין, גולף קבריאולט דור 4. 

למרות שהיא נקראית דור 4, פולקסווגן אף פעם לא פיתחו גרסת קבריאולט לגולף 4.

 

הייתה גולף קבריאולט דור ראשון, המשיכו לייצר אותה גם בתקופת הדור השני (לא הייתה דור 2 קבריאולט).

כמה שנים אחרי הצגת  דור 3, ב 1994 הוצגה קבריאולט דור 3. 

ובדור 4 שוב פעם חזרו על אותו רעיון, קבריאולט דור 3 המשיכה להיות מיוצרת גם בתקופת ייצור גולף דור 4, היא רק קיבלה חזית של דור 4 אבל חוץ מזה כמעט לא היו שינויים.

 

בשנת 2002 ייצור גרסת קבראילוט לגולף הופסק למרות שהגרסאות הקודמות היו די פופולריות, הדור הראשון במיוחד. כנראה שהחליטו שאין מקום לעוד רכב פתוח כי  הייתה להם חיפושית קבריאולט וכמה שנים אחרי זה הוצגה קופה/קבריאולט EOS.

 

גולף קבריאולט חזרה שוב בדור 6 (2011) אבל לא ראיתי כזאת בארץ אף פעם.

 

  • אהבתי 2

 

 

פורסם
לפני שעה, Buki כתב:

היא רק קיבלה חזית של דור 4

אכן מוזר ליראות אוטו שמאחורה הוא דור 3 וקדימה דור 4-אך שאני חושב על זה כניראה היה בעיה להמשיך עם הפנסים דור 3 כי הם זכוכית ופחות בטיחותיים להולך רגל בתאונה

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 7 שעות, Buki כתב:

זה גם רכב מעניין, גולף קבריאולט דור 4. 

למרות שהיא נקראית דור 4, פולקסווגן אף פעם לא פיתחו גרסת קבריאולט לגולף 4.

 

הייתה גולף קבריאולט דור ראשון, המשיכו לייצר אותה גם בתקופת הדור השני (לא הייתה דור 2 קבריאולט).

כמה שנים אחרי הצגת  דור 3, ב 1994 הוצגה קבריאולט דור 3. 

ובדור 4 שוב פעם חזרו על אותו רעיון, קבריאולט דור 3 המשיכה להיות מיוצרת גם בתקופת ייצור גולף דור 4, היא רק קיבלה חזית של דור 4 אבל חוץ מזה כמעט לא היו שינויים.

 

בשנת 2002 ייצור גרסת קבראילוט לגולף הופסק למרות שהגרסאות הקודמות היו די פופולריות, הדור הראשון במיוחד. כנראה שהחליטו שאין מקום לעוד רכב פתוח כי  הייתה להם חיפושית קבריאולט וכמה שנים אחרי זה הוצגה קופה/קבריאולט EOS.

 

גולף קבריאולט חזרה שוב בדור 6 (2011) אבל לא ראיתי כזאת בארץ אף פעם.

 

יש גולף דור 6 קבריולט יחידה בודדה בארץ בצבע אפור עכבר

מדגם GTI

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...