Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, IsraCar כתב:

לנצ'יה קאפה.

(*) אם הייתי צריך לבדוק באפליקציה, היה מגיע לי כאפה.  🙂

 

מזמן לא הייתה פה וולבו. 😉

הפעם, הקומפוזיציה של התמונה, יותר מעניינת מהמכונית (לדעתי).

הסביבה מספרת סיפור, אתה ממש שומע את הקירות מדברים. 

וזה לא דיבור נחמד  במיוחד.

 

למעשה, בעולם מקביל,  הצילום הזה יכול היה להיות מוצג בשירשור של "זהה את המקום".

הגרסא העירונית. (המוזנחת)

SAM_7129.JPG

דדרה.

לא קאפה.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
לפני 23 שעות, פיני חד כתב:

לדעתי זו סטטיסטיקה פשוטה:

הליאונה נמכרה (מאוד מאוד נמכרה) במשך 8 שנים - 85 עד 93 כמעט ללא שינויים. הלגאסי הזו נמכרה לדעתי 3-4 שנים סה"כ. אח"כ הגיעו דגמים אחרים כך שההתפלגות היא למעשה בין כמה רכבים שונים.

בלי לדעת מספרים, כנראה ליאונה עלו על הכביש אולי פי 10 מהלגאסי, אז ברור שתישארנה הרבה יותר. וזה עוד לפני זמינות ומחירי חלפים כנגזרת מהנ"ל.

 

ברור שבשנות השמונים הלאונה מכרה המון והייתה אחראית למיטב זכרוני לכרבע-שליש מהמכוניות שעלו לכביש.

בשנת 90 ואחריה כבר היו בשוק חלופות כמו הלאנסר והאפלאוז והמכירות של הלאונה נחלשו משמעותית. מי שהמשיך לרכוש אותה היו בעיקר ציי רכב ולקוחות פרטיים סופר-שמרנים. לדעתי המכירות בשנים האלו התפלגו בצורה דומה בין הלאונה ללגאסי, אבל גם אם מכרו פי שתיים לאונה, עדיין רואים על הכביש לא מעט לאונה משנות התשעים אבל לגאסי כמעט ואין. לאונה משנות השמונים נדירות יותר (ועדיין כמובן יותר נפוצות מלגאסי) וכפי שציינתי נפגעו מתכנית הגריטה שהייתה רלוונטית למודלים אלו וכמובן משיני הזמן.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
לפני 16 דקות, שי כתב:

עדיין רואים על הכביש לא מעט לאונה משנות התשעים אבל לגאסי כמעט ואין.

על מנת שרכב כלשהו (גם אם הוא סובארו סופר אמינה) ימשיך לנסוע 35 שנה הוא צריך להיות ברשות בעלים שרוצה בכך. 

 

זאת אומרת אצל מישהו שלמרות הכל כל שנה הולך ומחדש טסט, מתחזק, מתקן ושומר את האוטו במצב נסיעה. 

 

כדי שזה יקרה לרכב הזה צריך להיות "משהו". 

 

את ה"משהו" הזה קשה מאוד להגדיר, זה יכול להיות כל דבר ובמקרה של סובארו זה לדעתי סוג של שימור של קלסיקה ישראלית ושל רכב שיותר מכל רכב אחר איפיין את הנוף המוטורי בשנות ה 80 ותחילת ה 90. וגם זה יצרן נישה יחודי בקנה מידה עולמי. 

 

מניח שלאונה לוחצת על הכפתור הזה עם כיתוב "משהו" אצל יותר אנשים לעומת לגאסי. 

 

ולדוגמא ג'אסטי לוחצת פחוץ, למרות שגם הייתה מאוד נפוצה, יש ממש מעט ג'אסטי אספנות. 

 

ועוד דוגמא, סובארו טנדר יש יחסית הרבה באספנות למרות שהיה פחות נפוץ מסדאן וגם אף פעם לא התקדם ללאונה דור אחרון אלא נשאר בתצורת לאונה הקודמת עד סיום הייצור. 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

 

 

פורסם

חביבת השרשור, אתמול בצהריים 😁 (הייתי חייב)

1738ff11-5783-449a-85bc-f8851e8ae6df.jpg

  • אהבתי 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

כנראה תושב חוזר. לפי המספר רישוי קיבל רישוי ב2024, ורכב בן 6 לא יכול להיות מיובא אם זה לא תושב חוזר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 4.5.2025 בשעה 17:00, עוזי ל כתב:

יונדאי קרוזר

 

IMG_20250504_164346_610.jpg

IMG_20250504_164319_468.jpg

סאנטה פה

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

  • אחראי פורום
פורסם
לפני שעה, EliC25 כתב:

כנראה תושב חוזר. לפי המספר רישוי קיבל רישוי ב2024, ורכב בן 6 לא יכול להיות מיובא אם זה לא תושב חוזר.

גם הסמוראי עם רישוי קצת יוצא דופן, יובא לפה לפני סטטוס אספנות.

לפעמים אני מתגעגע לטרקטור הזה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)
לפני 59 דקות, itaysamurai כתב:

גם הסמוראי עם רישוי קצת יוצא דופן, יובא לפה לפני סטטוס אספנות.

לפעמים אני מתגעגע לטרקטור הזה.

 

בוא'נה אתה חד... בכלל לא שמתי לב ללוחית עד ההודעה שלך

וחוצמזה, יכול להיות שזה סמוראי 95 בייבוא אספנות, לא? 🤔

 


במפגש הפורום הבא, ב30 בפברואר או בי"א בכיסלמבר, אתה מוזמן לסיבוב על טקרטור "מעודן" יותר

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...