Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אפשר להפוך 4/2 ל4/4 בצורה זמנית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי על רעיון השאלה אם הוא נכון

דוגמא אני לוקח אוטו רגיל מוציא ברגים של הגלגל ומחזיר אותם בתוספת מוט ברזל יעודי-ככה בכול הגלגלים-כשרצועה/שרשרת מתלבשת על הפין מהגלגל הקדמי לאחורי

האוטו יוכל ליסוע על חול ולעבור בשטח קשה או לא?

פורסם

אם הבנתי נכון,  מוט חיבור כמו בקטרי ענתיקה  +  שטח חיכוך יותר גדול עם השרשרת.

ההיגוי מתבטל ככה.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם

להבנתי זאת אכן שיטה מצוינת להפוך 2/4 ל-0/4  אבל יש שיטות פשוטות יותר...

  • מצחיק 4

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בקצרה לא.

אם תרצה פירוט למה לא, תסתכל איך מערכות 4*4 עובדות ותראה שהן הרבה יותר מורכבות מסתם עוד 2-3 ברזלים.

 

אתה רוצה רכב עביר לחול?

יש רכבי 4*4 לא כ"כ יקרים. 

.

פורסם
לפני 6 שעות, רוןS כתב:

אם הבנתי נכון,  מוט חיבור כמו בקטרי ענתיקה  +  שטח חיכוך יותר גדול עם השרשרת.

ההיגוי מתבטל ככה.

נכון. לא חשבתי על זה  בטרקטור עם שרשרת צד אחד זז וככה הוא מסתובב-לאוטו זה לא שייך ביכלל

לפני 3 שעות, חולגי כתב:

אתה מדבר על סידור גלגלים (בכמות פחותה) כמו ברכב זחלי (טנק, נגמ"ש)?

כן

פורסם

לא רואה איך אתה יכול לכוון את הרכב ככה?

איך יהיה לך היגוי בכלל.

יש קיטים שמחליפים את הגלגלים לזחל, אבל זה מתלבש קומפלט במקום הגלגל על כל פינה.

זה יותר מורכב, אתה רוצה שמערכת המתלים גם תעבוד/היגוי/עומסים על המערכת הקיימת.

 

768281663_max.jpg

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 11 שעות, דובצע כתב:

חשבתי על רעיון השאלה אם הוא נכון

דוגמא אני לוקח אוטו רגיל מוציא ברגים של הגלגל ומחזיר אותם בתוספת מוט ברזל יעודי-ככה בכול הגלגלים-כשרצועה/שרשרת מתלבשת על הפין מהגלגל הקדמי לאחורי

האוטו יוכל ליסוע על חול ולעבור בשטח קשה או לא?

אפשרי.

עובד.

 

בוצע כבר, ראה פה בסרטון מדקה 3:00 בערך.

 

 

 

 

פורסם (נערך)

שמע מה שטוב לשלג בסיביר עם לאדה..

זה יתן יותר אחיזה בשלג.

אבל עבירות?

אם כל שאר הרכב סטנדרטי לחלוטין..

אתה רוצה לנסוע בחולות?

חוץ מהשיפצור הזה חשבת על עוד משהוא.?

צמיגים? יחסי העברה? הגבהת גחון?

 

עריכה אחרונה על ידי לירון .ה.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 33 דקות, לירון .ה. כתב:

הזה חשבת על עוד משהוא.?

לא. אין לי לא כלים ולא כסף לזה. אם היה הייתי אולי מנסה ליבנות מזו כזה 

בנתיים בתור רעיון זה מספיק

×
×
  • תוכן חדש...