Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם קיימת אצל היצרן גרסה של אותו רכב עם החיישנים האלן אז ניתן להוסיף. 

 

אבל אם תכנס למוסך ותבקש לעשות את זה, רוב הסיכויים תקבל סירוב.

 

 

תחום ה Retrofit - הוספת איבזור שקיים אצל היצרן בדגמים בכירים יותר הוא תחום DIY זאת אומרת נמצא בידי חובבים כמעט באופן בלעדי. 

 

 

מוציאים מק"ט של החלקים הנדרשים, מתקינים, ואז נדרש קינפוג עם סורק תקלות. לאנשי DIY יש לרוב סורק ותוכנה מתאימים או שהם מכירים מישהו שיש לו, הוראות ההתקנה והקינפוג הנדרש אפשר למצוא בפורומים של אותם חובבים.

 

 

כמוצר מדף שאפשר להכנס למוסך, לשלם ולצאת עם הדברים האלו מותקנים - זה לא קיים. 

 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם (נערך)

כמו שאמרו לך, אם יש דגם רכב זהה עם החיישנים האלה ניתן להוסיף אבל זה יכול לדרוש (הרבה) מאמץ מצידך.

השאלה בשביל מה החיישנים האלה?

מערכות אוטומטיות בדרך כלל מנחשות רק בערך מה נהג רוצה.

יש לי רכב עם חיישני תאורה וגשם ובקרת אקלים.

בכולם כיביתי את המצב האוטומטי.

אני נוסע תמיד עם אורות, ומעדיף לבחור את מהירות הניגוב והמפוח בעצמי.

 

חיישן אוטומטי לאורות גבוהים נגד סינוור, לעומת זאת, זה דבר מועיל מאוד.

עריכה אחרונה על ידי amosbmw

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 7 דקות, amosbmw כתב:

כמו שאמרו לך, אם יש דגם רכב זהה עם החיישנים האלה ניתן להוסיף אבל זה יכול לדרוש (הרבה) מאמץ מצידך.

השאלה בשביל מה החיישנים האלה?

מערכות אוטומטיות בדרך כלל מנחשות רק בערך מה נהג רוצה.

יש לי רכב עם חיישני תאורה וגשם ובקרת אקלים.

בכולם כיביתי את המצב האוטומטי.

אני נוסע תמיד עם אורות, ומעדיף לבחור את מהירות הניגוב והמפוח בעצמי.

 

חיישן אוטומטי לאורות גבוהים נגד סינוור, לעומת זאת, זה דבר מועיל מאוד.

מה עושה חיישן אוטומטי לאורות גבוהים נגד סינוור?

פורסם

מחליף את האורות גבוהים לאור מעבר כשבא מולך רכב.

יש גם חיישנים למראות שמעמעמים את המראות כשמסנוורים אותך מאחור.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...