Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 24.7.2023 בשעה 17:11, Derish כתב:

איך בדיוק נשמעת התקשורת הזאת?

 

- היי, את הולכת להפסיק לקחת את הגלולות שלך בשושו למרות שסגרנו שלא עושים ילדים בשנתיים הקרובות?

- לא, סמוך עליי.

- אחלה.

 

או שאולי לא ירדתי לסוף דעתך ואתה מדבר על משהו אחר?

 

אני חושב שלא לגמרי הבנתי לאיזה מקרים אתה מתכוון. רמאיות ורמאים יש תמיד, אבל רוב האנשים יחסית נורמטיביים בקטע הזה ורוב ההחלטות על ילדים מתקבלות באופן משותף. גניבת זרע וזה לדעתי מקרי קצה. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני שעתיים, falou כתב:

זה לא נראה לך לא סביר לא לסמוך על שותפה לחיים ברמה כזו שהריון יהיה החלטה משותפת. רמאים תמיד יש, לא תמיד מזהים אותם, אבל אי אפשר לקיים זוגיות מתוך הנחה בסיסית שהצד השני משקר לך בפנים כל יום. 

 

בתור רווק זקן שקיבל החלטה להישאר מחוץ למשחק הזוגיות בשלב די מוקדם, אני מוצא עצמי בתפקיד הקונסיליירי להרבה זוגות של חברים וקולגות שעוברים את כל מעגל ההיכרות, בניית מערכת היחסים, הקמת המשפחה, ולפעמים גם פירוק החבילה. ממה שאני רואה (וזה די אוניברסלי מבחינה גאוגרפית), מקרים של רמאות פרופר באמת נדירים מאד וקורים בעיקר כשאחד מבני הזוג 'מייבא' את השניה ממדינה מתפתחת. זה כשלעצמו יכול להיות נושא לשרשור נפרד ולכמה ספרים עבי כרס.

 

הסצנריו הנפוץ יותר הוא שזוג מתחיל את מערכת היחסים באופן אורגני, אבל אז לאישה (הרבה פעמים בהשפעת משפחתה או חברותיה) באיזשהו שלב כבר מתחיל לגרד והגבר לא ממהר לשום מקום. כשהשיחות והרמיזות העדינות לא מובילות לשינוי, היא מתחילה 'לשכוח' לקחת גלולות ופתאום מגלה שהיא בהריון. ע"פ רוב זה נתפס בעיניה כצעד לגיטימי לזרז הליכים שכנראה היו קורים ממילא, ולפעמים זו אפילו דרך אלגנטית להרוג שתי ציפורים במכה ולעודד את הגבר להתחתן. כך או כך, זה לא שהיא נכנסת לקשר עם כוונת זדון או רצה להתגרש מיד אח"כ ולדרוש מזונות, אלא להפך. בעיניה היא פשוט עושה את מה שלגבר אין ביצים לעשות ומקבלת החלטות חד-צדדיות בשם שניהם.

 

סצנריו נוסף שאני נתקל בו לא מעט זה ילד שלישי/רביעי בזוגיות שכבר לגמרי מיצתה את עצמה. לגבר יש תכניות מה לעשות כשהילדים הבוגרים יתחילו לצאת מהבית, אבל האישה מחליטה שבא לה עוד ילד בגיל ארבעים פלוס ושזו ההזדמנות האחרונה שלה, ושוב פעם עושה את השיקולים הכלכליים בשביל שניהם ומחליטה שהם יכולים להרשות את זה לעצמם. חצי שנה מאוחר יותר מספרים לכולם שזה "ילד פנצ'ר", וכמובן שאבא שלו יאהב אותו כמו את השניים/שלושה הקודמים, אך אם הייתה לו ברירה כנראה שהוא לא היה עושה אותו מלכתחילה.

 

המשותף לשני המקרים לעיל הוא שהכל הולך סבבה לכאורה, ויש תקשורת, וכולם חושבים שלהם זה לא יקרה, אבל באישזהו שלב האידיליה נגמרת ואחת מבני הזוג מחליטה לתפוס שליטה על הנרטיב. הידיעה שהיא צריכה לקחת גלולות, לעבור הריונות, להפסיק לעבוד כדי לטפל בילדים וכו' נוטה ליצור משקעים גם אצל האישה הכי בטוחה בעצמה שנמצאת במערכת היחסים הכי פרוגרסיבית ומעצימה. ובניגוד למה שעשוי להשתמע מהכתוב, אני בד"כ נחשף לסיפורים האלה מאותן נשים ולא רק מבני זוגן, כך שהתהליך המחשבתי הזה הוא לא איזו ספקולציה אקראית.

 

פורסם

בהמשך לשאלות את הניתוח

אפשר לעשות אותו רק באופן פרטי. בעלות של 6,500₪

מתאים מאד למדינה שמעודדת ילודה. באסה 

כפיר הג'ינג'י

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, Haim_gds כתב:

ישנה בעייה מטרידה שחיתוך צינור הזרע הינו בלתי הפיך....

להבדיל, ההתקן ניתן לשליפה...

אאל"ט: נדמה לי שקראתי מתישהו שג'ורג' קולוני ביצע ניתוח חיבור מחדש והודגש שם כמה שהדבר הזה יקר ומסובך🥴 

עריכה אחרונה על ידי Haim_gds
תוספת
פורסם
לפני שעתיים, Derish כתב:

בתור רווק זקן שקיבל החלטה להישאר מחוץ למשחק הזוגיות בשלב די מוקדם, אני מוצא עצמי בתפקיד הקונסיליירי להרבה זוגות

 

זה מאוד מוזר. יותר מוזר מזה שבאים להתייעץ עם מי שאין לו יכולת מוכחת, מוזר שבכלל מעניין אותך לדבר על זה. 

 

לפני שעתיים, Derish כתב:

בעיניה היא פשוט עושה את מה שלגבר אין ביצים לעשות ומקבלת החלטות חד-צדדיות בשם שניהם

 

לגיטימי.

 

מה אתה אומר, בעצם, לבת זוג שרוצה חתונה וילדים ואתה רוצה להמתין: אני רוצה לשמור את האופציה להתחפף?!

לנשים אין את אורך הזמן שיש לגברים לקבל החלטות כאלו. 

לא רוצה להתחייב, אל תגורו ביחד ותשמרו על חיים עצמאיים. 

 

אני חושב שאם הייתי שומע את הדברים האלו בגיל צעיר יותר, זה היה מסדר לי את הראש טוב יותר:

 

 

 

לפני שעתיים, Derish כתב:

סצנריו נוסף שאני נתקל בו לא מעט זה ילד שלישי/רביעי בזוגיות שכבר לגמרי מיצתה את עצמה. לגבר יש תכניות מה לעשות כשהילדים הבוגרים יתחילו לצאת מהבית,

 

יש לנו זוג חברים צעירים ממה שתיארת, אבל עם אותו עניין. דיברו על זה והגיעו להסדרה של מי ואיך מטפל בילד הספיח. זה אכן הרבה יותר נוח בשבילם מלרב האנשים, כי יש כסף, וכסף קונה זמן פנוי, אבל הם הסדירו מי עושה מה וכמה ביחס לילדים.

זה הכל קשור לסרטון שהבאתי, אתה מנהל את המו״מ ומגיע להסכמה.

אתה גם יכול לא להגיע להסכמה, אבל זה החיים בזוגיות. אתה לא תמיד שולט על קבלת ההחלטות, מהחלטות קטנות ועד החלטות גדולות.

אתה יכול להגיד שאסור לקבל החלטה במעמד צד אחד, אבל זה מאוד נאיבי.

חיים עם השיט אחד של השני, עם ההחלטות שהתקבלו בניגוד לדעתך, כמו גם עם הטעויות.

סה לה וי.

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מסתמן כי ההתקן יהיה הפתרון המועדף אע"פ שישנם חסרונות (לא בטוח לחלוטין ודורש פרוצדורה רפואית להחדרתו).

-הוא נלקח בהחלטה משותפת של בני הזג, אם לא מצליחים להגיע לפחות לזה אז אין ממש טעם להמשך קשר.

-הוא לא יוצא ב"טעות".

 

מעניין אם שליפה בהסתרה ע"י בת הזוג תוכל להחשב כגניבת זרע😁

פורסם
לפני כשעה, cfir71 כתב:

בהמשך לשאלות את הניתוח

אפשר לעשות אותו רק באופן פרטי. בעלות של 6,500₪

מתאים מאד למדינה שמעודדת ילודה. באסה 

 

בדקת אופציות לביטוח פרטי במשך שנה-שנתיים שכולל את הפרוצדורה? יתכן שיצא יותר משתלם בסוף, למרות שגם אז זה ימדד באלפים.

 

פורסם

בביטוח הפרטי שלי אין

אני מניח שלרוב אין

 

וגם. לשלם עכשיו שנתיים 100₪ נגיד כפול 24 חודשים זה 2,400₪. לדעתי מיותר

כפיר הג'ינג'י

×
×
  • תוכן חדש...