Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי אחים יקרים צהרים מעולים.

שבוע שעבר קניתי את השאמפו הזה, וביום שישי שטפתי את האוטו עם גרניק,

שמתי את השאמפו הנ"ל במקציף שהגיע עם הגרניק (מצרף תמונה של המקציף שהגיע עם הגרניק),

אבל לא היה לי סבון מוקצף כדבעי, ולא נהנתי מהשטיפה, וגם הייתה תחושת ביאוס.

מישהו מכיר את השאמפו הזה? הוא באמת יכול להיות מוקצף שלג סמיך?

אולי הבעיה במקציף שיש לי, שהוא פשוט לכאורה?

אני אשמח להמלצות על מקציפים שיכולים למלא לי סיפוק וחיוך רחב כשאני יראה את האוטו מכוסה בשכבה של קצף סמיך.

 

 

זה המקציף שיש לי, נראה פשוט👇

20230718_0653561.thumb.jpg.0f0d1c6aa33c7f22d64d943b25029db2.jpg

 

 אני צריך שיתחבר לי לאקדח במחבר בצורה כזו👇

20230718_0653251.thumb.jpg.429843e8aea9e4f191cda89687f018a0.jpg

 

אני אשמח לקבלת קישורים למקציפים טובים.

כמובן בתודה מראש.😊

פורסם

הקצף תלוי בסוג סבון וכמות דילול 

בגרניק איזה לחץ יש לו כמה שיותר חזק יותר סיכוי לקצף טוב

ובאיזה מקציף 

המקציף שיש בתמונה לא נראה איכותי כ"כ

לפני שאתה קונה מקציף כדאי לבדוק שהוא מתאים לגרניק שלך

איזה גרניק יש לך?

פורסם
לפני 44 דקות, shlomo078 כתב:

הקצף תלוי בסוג סבון וכמות דילול

בגלל זה שאלתי מי מכיר את הסבון הנ"ל.

הוא ג'לי סמיך מאד, וכתוב עליו "קצף מוגבר",

ככה שהבנתי מהתחלה שהמקציף הוא הבעיה והוא פשוט.

לפני 47 דקות, shlomo078 כתב:

בגרניק איזה לחץ יש לו כמה שיותר חזק יותר סיכוי לקצף טוב

160bar זה מספיק.

לפני 49 דקות, shlomo078 כתב:

לפני שאתה קונה מקציף כדאי לבדוק שהוא מתאים לגרניק שלך

איזה גרניק יש לך?

בגלל זה שלחתי תמונה של המחבר שמתאים לי, וראיתי שיש מלא כאלו.

פורסם

זה שמפו בסדר גמור, אבל הוא לא ממש מיועד למקציף אלא אם משתמשים ביחס גבוה, אבל אז זה סתם בזבוז. ברגע שנדע איזה גרניק יש לך, נוכל להמליץ על מקציף. 

פורסם
לפני 12 שעות, Supertigre כתב:

אבל הוא לא ממש מיועד למקציף אלא אם משתמשים ביחס גבוה

כתוב עליו "בעל קצף מוגבר", אז לא חייב להשתמש ביחס גבוה, פשוט צריך מקציף טוב.

פורסם

אם אתה רוצה מקציף מקצועי יש את חברת mjjc בעליאקספרס יש להם כמה דגמים המחיר נע סביב ה200 שח 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, Supertigre כתב:

אני מבין שאתה לא רוצה ללמוד? שיהיה בהצלחה. 

אם לא הייתי רוצה ללמוד לא הייתי שואל.

בתאריך 18.7.2023 בשעה 19:30, cohen motor 377 כתב:

הוא ג'לי סמיך מאד, וכתוב עליו "קצף מוגבר",

 

לפני 11 שעות, cohen motor 377 כתב:

כתוב עליו "בעל קצף מוגבר"

אם אני חוזר על משפט שלא הבנתי פעמיים זה אומר שאני דווקא כן רוצה ללמוד.

אם אתה היית רוצה ללמד היית מסביר את הבנתך בכוונת המשורר שכתב "בעל קצף מוגבר".

אני פשוט עשיתי 1+1 והבנתי שמקציף לא סתם נקרא על שם כך, אלא הוא צריך לעשות כן בפועל, אבל המקציף הנ"ל מעפאן, כי אם כזה שאמפו שכתוב עליו "בעל קצף מוגבר" הוא לא מקציף זה אומר דרשני, אז איפה ה+1השני?! זה שאם מקציף באמת צריך להקציף, אז כל שכן שהוא חייב להקציף שאמפו כזה ואפילו במינון נמוך.

בכל זאת תודה על תשובותיך וזמנך, לילה קסום.

פורסם

המקציף הזה באמת לא משהו בלשון המעטה.

אני לא מצליח לראות אם יש בו איזה שהוא כיוון לכמות הקצף והסמיכות.

למקציף טוב יש שתי אפשרויות כיוונון- האחת למעלה כמו בסירטון המצורף שאיתנ מכוונים את סמיכות ההקצפה ושניה בפיה שבה מכוונים את המיפתח של הריסוס. 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

כל מקציף שיש לו את התכונות שכתבתי, יעבוד.

אולי הזולים לא ישרדו שימוש מסיבי כמו ש mjjc טוב בו, אבל את ההקצפה הם אמורים לבצע. מן הסתם הכיוונון בראש המקציף הו הקובע.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...