Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב מאוד מעניין אותי בתור מישהו שמחפש סופרמיני ידנית אבל אני קצת חושש שהמנוע הזה לא מאריך חיים. משיטוטים קצרים אני רואה שבאזור ה180-200 אלף ק"מ הדגמים האלה של הקליאו יורדים מהלוחות, מה שהבנתי שזה בערך מה שמצפים ממנועי טורבו קטנים.

 

בחיפושים של השבועות האחרונים עוד לא יצא לי להיתקל באחת כזאת שנראית שמורה עם קילומטראז נמוך וגם נמכרת בסכום שפוי (יש כמה שנמכרות הרבה מעל המחירון, מרגיש קצת מנותק לצרפתית אבל אוקיי). חשבתי שמצאתי אחת בקרסו ואז התברר לי שהוחלף לה מנוע שאם אני מבין נכון זה דיל ברייקר (לפחות הביעו שקיפות מלאה ונידבו את המידע בעצמם כשהתעניינתי).

 

הייתם קונים רכב כזה עם 120 אלף ק"מ נניח? לא סביר שאני בעצמי אגיע מזה ל180+ למען האמת אבל אי אפשר לדעת, מה גם שאם אני דואג מ120 אז בוודאי שבקילומטראזים יותר גבוהים יהיה שוק אפסי לרכב.

תודה על כל עצה אשר תהיה.

פורסם (נערך)

שרשרת תזמון יכולה להתפרק גם ב 140-150 אלף קילומטרים, מה שגורר החלפת מנוע.  מכיר מקרוב שני אנשים עם קליאו 0.9 ידנית 2014-2015 שהוחלף בהם מנוע בקילומטראז' הזה.

תחפש בסבלנות רכב עם קילומטראז' נמוך יותר, שווה לשלם כמה אלפים אקסטרה בשביל זה.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

זאת לא פעולה שגרתית, 

כדאי להתייעץ עם מוסך מכונאות שמתמחה ברכבי רנו. וגם לקחת כמה הצעות מחיר, כי זה ממש לא זול.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

מקפיץ לשאלה דומה אבל אחרת פשוט חבל לפתוח סתם עוד שרשור -

מה אומרים על פיג'ו 208 שנת 2015, עם מנוע ה1.6 בנזין (ספציפית זה ולא ה1.2 הידוע לשמצה פה), על 120K ק"מ? המוכר טוען שמטופלת ויש לו היסטוריית טיפולים.

זה אמנם לא הקליאו אבל שוב צרפתית, זה הגיוני לקנות עם קילומטראז' לא נמוך ככה?

עריכה אחרונה על ידי b321
פורסם

אם זה מנוע 1600 שפותח עם bmw אז היה לנו כזה לפני שנים ב 207 וזו הצרפתיה היחידה שנכנסה למוסך כל כמה חודשים. 

היו לנו c3 206 דור ראשון שני רכבי 307 c4 דור ראשון c5 דור ראשון ורק ה 207 הדליקה נורות בלוח שעונים , בעיקר צריכת שמן מטורפת ונורה של ממיר שהיתה נדלקת אחת לכמה זמן. 

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

חבר מחזיק כזאת חדשה משנת 2014, מגלה אמינות טובה. היום לרכב קרוב ל150 אלף ק״מ.

הייתה בעיה במשאבת מים לפני כמה שנים, כמה נורות,בולמים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בתור בעלים של 208 כזאת לשעבר(2013 1.6) ממליץ להתרחק.

אצלי הרכב טופל במורשה כל חייו ובתקופתו אצלי טיפלתי אצל גבע.

הגיר מסרס לחלוטין את הרכב מה שגורר צריכת דלק גבוהה וסלד גבוה בנסיעה בין עירונית.

אומנם אצלי לא היו שום תקלות לאורך התקופה איתו, אך עניין נוזל הקירור דרש בדיקה קפדנית.

אחרי שמכרתי את ה208 רכשתי מאזדה 2 2009, רכב הרבה הרבה יותר מוצלח ונעים מהפיג'ו.

ממליץ להתרחק.

פורסם

הסלד בגלל גיר 4 הילוכים בלבד, אבל המחיר זול לרכישה, הנוחות טובה,מראה עדכני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה נכון,
אבל עדיין, במידה ומשהו יקרה במנוע הזה- אז עלות התיקון לא תהיה זולה.
אלה אם כן מחיר הרכישה הוא בוננזה והרכב טופל באדיקות כל חייו אפשר לשקול את זה, אני לא הייתי נוגע בו שוב עם מקל

פורסם

מה ההבדל במחיר בין אותה תקלה בפיגו ובמזדה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

המחיר זול לרכישה כי הערך שלו צונח, מה שבסוף גם יתגלגל אליי כשאני אבוא למכור אותו...

בקיצור נשמע שפשוט אין אופציות טובות באמת בסכומים שיש לי (30-40 אלף לסופרמיני\משפחתית קומפקטית עם אפשרות לידנית) כי מה שנכנס לי לתקציב זה או רכבים שהם כמעט באותו גיל כמו הפונטו 2011 הגמורה שלי, או צרפתיות יותר אטרקטיביות אבל שכדאי לרכוש רק אם הן בעלות קילומטראז מאוד נמוך ומתוקתקות לגמרי מבחינת טיפולים. דברים שלא ממש קיימים בשוק יד2 במחירים האלה.

 

רק לחכות שתיפול לי ליד במזל איזה קליאו\איביזה\i20 ידנית עם קילומטראז נמוך...

עריכה אחרונה על ידי b321
פורסם

ככל שהמחיר זול, ירידת הערך קטנה יותר מאשר היית רוכש כזה רכב בעלות של 80 אלף נגיד.

קנית בזול, אבל גם מכרת בזול.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אתה יכול לחפש סוזוקי קרוסאובר ידנית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הלוואי והיו כאלה בתקציב שלי אבל הם בדרך כלל נושקים יותר ל50.

 

מה אומרים על פיאט טיפו? לא ממש רציתי סדאן אבל היא לא נראית יותר מדי גדולה עבורי ונראה שבגלל המותג הן לא סחירות בעליל, אפשר לקבל הרבה רכב ונתונים מצוינים במעט כסף. אני אישית לא מפחד או מזלזל במותג כמו רוב הישראלים, היו לי 2 פונטו שונות שבקושי ראו מוסך.

שווה?

×
×
  • תוכן חדש...