Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל המשפחה הזאת של הקונצרן פאביה\פולו\איביזה
זה לא נתון שעליו הייתי מפיל את העסקה, יותר עניין של מזל.
אבל פאביה בפער ניכר יותר נוחה ומוצקה ממתחריה האסיאתיים(סוויפט\ריו וכד)

פורסם

הבנתי. הדאגה שלי פחות מחלה ספציפית כזאת או אחרת ויותר הגיל של הרכב בכללי, גם אם טופל כראוי זה רכב בן 11.

אלך לראות היום גם סנדרו 2017 ידנית (לא סטפווי). כנראה הרבה יותר עגלתית מהפאביה עם המנוע 1.1 הזה אבל אני כבר רגיל מהפונטו... כרגע זה בעיקר בין 2 אלה באזור שלי. אולי גם i20 2013 ידנית ששמתי עליה עין.

פורסם

ה1.1 מאוד מאמין, אבל חלש משמעותית, בנוסף עובד בסל"ד גבוה בשיוט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בעברי הרחוק הייתה לי קליאו 2014 עם המנוע הנ"ל.
שילוב מנוע גיר זוועה. לא מאחל את זה לאף אחד.
מגיל לא הייתי מתרגש יותר מדי בהנחה והרכב טופל כהלכה. מה התקציב שלך?

 

פורסם

אני חושב שבאיזור ה20-25 זה התקציב.

בהתחלה חיפשתי באזורי ה35 גג 40 אבל כאמור פשוט לא מוצא משהו באזור ובטווח מחירים שלי שאני אוהב לטווח הרחוק ואני מחפש כבר מעל חודש. הרכבים שהייתי רוצה יקרים לי מדי לעת הזו.

 

אז אם כבר רכב לשנה שנתיים, אז שיהיה זול כמה שניתן.

האידיאל - פיאסטה ידנית, 2014-2015. לא מצאתי והן נחטפות מהר.

הסנדרו 1.2 ידנית, לא אמורה להיות בעיה של גיר לא? עגלה רצינית אבל אני חייתי בשלום עם פונטו שעל הנייר אפילו חלשה יותר. בעליות מורידים לשלישי, לא נעים אבל לא נורא... בכל מקרה זו רק אופציה.

פורסם

אין סיבה שתהיה בעיה לסדנרו ידנית מבחינת אמינות.
מכלולים ותיקים ופשוטים מאוד.
אם המומנט מספק אותך אז אחלה.
פיאסטה רכב משובח, אבל גם סובלת ממנוע חלש מדי לטעמי.
הייתי מתמקד בסוויפט\איביזה\פאביה\פולו ידניות, הראשונה שתמצא במצב הכי טוב אותה תיקח

פורסם

אז ראיתי את הסנדרו והפאביה.

סנדרו - נראית ומרגישה לא מטופלת בעליל. מוותר.

פאביה - נראית מאוד שמורה ויש היסטוריה מלאה (לפי המוכר, לא ראיתי עדיין) במוסך מתמחה לוואגיות. הסיפור שם הדליק אצלי נורה - הבנאדם עובד בסוכנות רכב אבל הרכב לטענתו אישי שלו וקנה את הרכב בסה"כ לפני חודש, לטענתו קנה אותו כרכב זמני ומוכר כי הוא לא מספיק חזק עבורו. מאוד מחשיד, אבל האם ברמה של לברוח? חוץ מזה, נשמע שלעולם לא הוחלפה רצועת טיימינג. מבחינת קילומטראז זה הגיוני (הרכב לא עשה 90 אלף ק"מ) אבל זה 11 שנים על הרצועה המקורית. כמובן שאם אקנה אותו אני אחליף טיימינג אבל יש סיכוי שנגרם איזה נזק למנוע?

 

מתייג @alex321 אבל תודה מראש לכל אחד שממשיך לענות ולעזור!

פורסם

קצת קשה להתייחס לזה בלי קונטקסט כללי, אבל אני סופר זהיר ובררן כשאני בוחר רכב יד שניה, ושם הרבה מאוד דגש על הממשק עם המוכר.

אם אין שיתוף פעולה כנה אני חותך גם אם הכל נראה ורוד על הנייר.

לא חסר פאביות בשוק.

בנוגע לטיימינג- היצרן מחייב כל 5 שנים או 90 קמ

גם אם הייתה חריגה בשנה כנראה שלא הייתי לוקח לרבנות. אבל זה מעיד על האופן טיפולים שהרכב חווה.

לפי מה שאתה מתאר אני הייתי ממשיך הלאה

פורסם

קצת מזר שהוא עובד בסוכנות ולא יצא לו לבדוק את הרכב..

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בעלים של קליאו 2014 0.9 ידנית עם 105K.
 

הרכב אצלי שנתיים ו20K ובנתיים לא היו בעיות. מטפל בו באהבה ואני חושב שהוא נותן VFM בשמיים.

 

לא פעם ראשונה שאני שומע על השרשרת, השאלה מה עושים בנידון? יש אפשרות לעקוב אחרי מצב השרשרת? האם החלפה יזומה זה משהו שצריך לעשות במוסך מתמחה או שכל מוסכניק מיומן יכול לעשות את זה בהצלחה?

פורסם (נערך)

אני אשאיר את הפאביה על אש קטנה בינתיים. גם אם לא היה סוכן רכב, להעיף רכב אחרי חודש זה סיפור מחשיד כשאני גם ככה לא שש להיכנס להרפתקה עם וואגית בת 11...

 

שוק קשה. 

נראה לי שחוזר קצת לכיוון של הצרפתיות. השנתונים הגבוהים והאבזור כ"כ מפתים. אם הדבר הכי גרוע שאפשר להגיד על הפיג'ו 208 1.6 זה שהגיר מסרס את המנוע או צריכת דלק לא משהו (לא חושב שאסע מספיק או אחזיק ברכב מספיק זמן כדי שזה יהיה משהו מאוד משמעותי) אז האמת זו לא פשרה נוראית לטווח המחירים הזה.

למרות שאני כן מעדיף ידנית. חשבתי על קקטוס 15-16, אבל נשמע שאפילו מהמנוע 1.2 האטמוספרי בסה"כ עדיף לשמור מרחק..

 

 

עריכה אחרונה על ידי b321
פורסם

קקטוס 1.2 אטמוספרית תהיה אמינה מהטורבו, הקקטוס רכב מעולה ועם מנוע טורבו וגיר ידני מדובר על רכב מהנה והזריז בתקציב הזה.

אבל, וזה אבל רציני,יש את רצועת טיימינג מה שיכול לקלקל את החגיגה.

אפשר לבדוק את הדיזל, אך לא פשוט למצוא עם ק״מ נמוך, בדיזל יש את נושא האוראיה הבעייתי אך זה משהו שניתן לבטל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

שוב שאלה לא קשורה אבל קצת כן, למי שמכיר את הקליאו.

יש דרך להחליף\להוריד את הקיט האדום (כל הפלסטיקים האדומים בתא הנהג) שיש בהרבה קליאו מהשנים 2014-16?

אני רואה מדי פעם אחת עם נתונים טובים אבל זה כ"כ מכוער בעיניי שאני לא מסוגל לשקול ברצינות את הקליאו שיש להם את זה.

עריכה אחרונה על ידי b321
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

יש בבעלותי קליאו 0.9 2013 ידנית עם 138,000 ק''מ, שנתיים איתי עברנו ביחד 30,000 ק''מ~ עם 2 טיפולים ו0 בעיות באופן כללי.
מכיר עוד 2 אנשים שעברו את ה200,000 והרכב עדיין נוסע רגיל. אחד מהם החליף טורבו אבל זה בגלל שהוא אוהב ללחוץ אבל לא היה כלום במנוע והבן אדם נוסע חזק.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...