Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 45 דקות, Tapian כתב:

ד''ר מרכוס. אחד הזולים. פשוט משקיע על סמרטוטים ופינישר.

זה של מגווירס, חברה טובה

פורסם

אני עם גרניק ואקדח קצר שמחובר לאקדח קצף של MJJC (PRO) 

רוב הזמן אני משתמש ב-GSF של KOCH CHEMIE לשטיפות רגילות
מדי פעם משתמש ב-Mr. Pink כשצריך לנקות קצת יותר לכלוך
 

אם כבר פתחנו אז:

גלגלים -

צמיגים עם APC של Chemical Guys בשם ALL CLEAN

צמיגים וג'אנטים עם BREAKBUSTER של P&S (עם אקדח קצף, ללא דילול נוסף)

בסיום מורח CarPro Perl מדולל 1:1, אבל שוקל לעבור ל-DarkSide של CarPro

 

חלונות - 
אחרי השטיפה והייבוש - CarPro Clarify

אם איתרתי סימני מים כאלה ואחרים - CarPro Spotless (יש גרסה 2.0 עכשיו, גם הקודמת מעולה)

 

אם צריך להוריד גופות מהרכב - 

CarPro BugOut 

 

פנים הרכב - 

ניקוי של כלל המשטחים - 
P&S Express Interior Cleaner
לאחר מכן משתמש בנוזל לניקוי ושמירה על פנים הרכב של Koch Chemie (שם לינק כי אין מצב שאני מצליח לרשום את זה :-) )

ויש לי גם ספריי מעולה של Sonax מסדרת EXTREME שאני אוהב לדשבורד

לאיזורים עם עור, אני משתמש במוצר של Meguiars שמתאים לעור במיוחד ועושה הכל במכה.

לאלקנטרה במושבים - PolStar של KOCH CHEMIE.

 

יש לי עוד כמה דברים על המדף ... אבל זה לשרשור אחר :-)

 

  • אהבתי 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
לפני שעתיים, Super_T כתב:

אני עם גרניק ואקדח קצר שמחובר לאקדח קצף של MJJC (PRO) 

רוב הזמן אני משתמש ב-GSF של KOCH CHEMIE לשטיפות רגילות
מדי פעם משתמש ב-Mr. Pink כשצריך לנקות קצת יותר לכלוך
 

אם כבר פתחנו אז:

גלגלים -

צמיגים עם APC של Chemical Guys בשם ALL CLEAN

צמיגים וג'אנטים עם BREAKBUSTER של P&S (עם אקדח קצף, ללא דילול נוסף)

בסיום מורח CarPro Perl מדולל 1:1, אבל שוקל לעבור ל-DarkSide של CarPro

 

חלונות - 
אחרי השטיפה והייבוש - CarPro Clarify

אם איתרתי סימני מים כאלה ואחרים - CarPro Spotless (יש גרסה 2.0 עכשיו, גם הקודמת מעולה)

 

אם צריך להוריד גופות מהרכב - 

CarPro BugOut 

 

פנים הרכב - 

ניקוי של כלל המשטחים - 
P&S Express Interior Cleaner
לאחר מכן משתמש בנוזל לניקוי ושמירה על פנים הרכב של Koch Chemie (שם לינק כי אין מצב שאני מצליח לרשום את זה :-) )

ויש לי גם ספריי מעולה של Sonax מסדרת EXTREME שאני אוהב לדשבורד

לאיזורים עם עור, אני משתמש במוצר של Meguiars שמתאים לעור במיוחד ועושה הכל במכה.

לאלקנטרה במושבים - PolStar של KOCH CHEMIE.

 

יש לי עוד כמה דברים על המדף ... אבל זה לשרשור אחר :-)

 

 

איפה אתה קונה מוצרי P&S?

 

פורסם
לפני 5 שעות, Krip כתב:

אל תטעה בבקשה, carpro reset אומנם הוא אגרסיבי לווקס לדוגמה אבל זה השמפו הכי טוב שיש למי שיש ציפוי ננו, לא פוגע לא בצבע ולא בלכה.

 

השמפו שאתה משתמש משאיר שכבת הגנה שאני לא מעוניין בה אז אם כבר להשתמש בשמפו זה שמפו שמנקה מצויין ולא משאיר אחריו כלום

 

זה תלוי, כל אחד צריך לצרוך משהו לפי הצרכים שלו.

למשל הרכב שלי לא מתלכלך ברמה שצריך סבון אגרסיבי, במהלך היום מכוסה ונשטף כל שבוע ומתפנק לאחר השטיפה בHybrid Solutions Ceramic Wet Wax.

 

 

פורסם
לפני שעתיים, Super_T כתב:

אני עם גרניק ואקדח קצר שמחובר לאקדח קצף של MJJC (PRO) 

רוב הזמן אני משתמש ב-GSF של KOCH CHEMIE לשטיפות רגילות
מדי פעם משתמש ב-Mr. Pink כשצריך לנקות קצת יותר לכלוך
 

אם כבר פתחנו אז:

גלגלים -

צמיגים עם APC של Chemical Guys בשם ALL CLEAN

צמיגים וג'אנטים עם BREAKBUSTER של P&S (עם אקדח קצף, ללא דילול נוסף)

בסיום מורח CarPro Perl מדולל 1:1, אבל שוקל לעבור ל-DarkSide של CarPro

 

חלונות - 
אחרי השטיפה והייבוש - CarPro Clarify

אם איתרתי סימני מים כאלה ואחרים - CarPro Spotless (יש גרסה 2.0 עכשיו, גם הקודמת מעולה)

 

אם צריך להוריד גופות מהרכב - 

CarPro BugOut 

 

פנים הרכב - 

ניקוי של כלל המשטחים - 
P&S Express Interior Cleaner
לאחר מכן משתמש בנוזל לניקוי ושמירה על פנים הרכב של Koch Chemie (שם לינק כי אין מצב שאני מצליח לרשום את זה :-) )

ויש לי גם ספריי מעולה של Sonax מסדרת EXTREME שאני אוהב לדשבורד

לאיזורים עם עור, אני משתמש במוצר של Meguiars שמתאים לעור במיוחד ועושה הכל במכה.

לאלקנטרה במושבים - PolStar של KOCH CHEMIE.

 

יש לי עוד כמה דברים על המדף ... אבל זה לשרשור אחר :-)

 

אני תמיד שמח לקרוא תגובות מפורטות כמו שלך אבל כמו שאמרתי כבר וגם כתוב במשפט הראשון בדיון, כל פעם נדבר על מוצר אחד ולא הכל ביחד.

פורסם
לפני 12 שעות, reloop כתב:

זה של מגווירס, חברה טובה

נכון, זה הפינישר שאני מיישם אחרי הייבוש של הרכב. השמפו הוא ככ רגיל שאין לי תמונה שלו.

פורסם
לפני 23 שעות, reloop כתב:

 

איפה אתה קונה מוצרי P&S?

 

 

יש בארץ
אני מעדיף את eBay.

 

לפני 23 שעות, Krip כתב:

אני תמיד שמח לקרוא תגובות מפורטות כמו שלך אבל כמו שאמרתי כבר וגם כתוב במשפט הראשון בדיון, כל פעם נדבר על מוצר אחד ולא הכל ביחד.


סורי 😇

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

תקופה ארוכה הייתי משתמש ב Sonax Rich Foam, ואז עברתי ל CarPro Reset והוא הרבה יותר טוב. 

אחרי ש Reset נגמר עברתי ל Adams השמפו הכחול, ונראה שהוא טוב כמעט כמו ה Reset אבל במחיר הרבה יותר הגיוני. 

פורסם

אני משתמש ב Koch Chemie GSF וממש מרוצה… גלון של 5 ליטר עולה 340 שקל.

אני עובד איתו עם מקציף Mjjc pro ומקבל קצף מעולה… שם במיכל 50 מ״ל שמפו ו 950 מ״ל מים…

בנוסף יש לי סבון עם ph  גבוהה לפעמים שבהם אני רוצה לעשות pre wash… לזה אני משתמש ב built hamber touchless גם הוא עובד מדהים… להקציף לתת לו לשבת על האוטו 4-5 דקות ולשטוף והאוטו יוצא פשוט נקי!! אבל הוא לא זול במיכל של 1 ליטר של האקדח קצף צריך לשים 400 מ״ל סבון!! המיכל אבל יספיק ל 2 שטיפות בערך 

פורסם

השמפו של בילט האמבר פשוט מעולה לPre-Wash, הוא באמת הכי טוב שיש.

 

לגבי ה-GSF, גם הוא אחלה, אבל לדעתי לשלם מחיר כזה על חמישה ליטרים זה די מיותר כשאתה יכול לקנות גלון של שמפו כחול וגלון נוסף של שמפו מקציף סגול של אדאמס באותו המחיר.

 

אגב, כשמפו, אני רואה שPearl של P&S מעולה. הוא גם זול יחסית, אבל לא מרגיש כמו שמפו זול.

פורסם
לפני 10 דקות, imprezadude כתב:

השמפו של בילט האמבר פשוט מעולה לPre-Wash, הוא באמת הכי טוב שיש.

 

לגבי ה-GSF, גם הוא אחלה, אבל לדעתי לשלם מחיר כזה על חמישה ליטרים זה די מיותר כשאתה יכול לקנות גלון של שמפו כחול וגלון נוסף של שמפו מקציף סגול של אדאמס באותו המחיר.

 

אגב, כשמפו, אני רואה שPearl של P&S מעולה. הוא גם זול יחסית, אבל לא מרגיש כמו שמפו זול.

השמפו של.  P&s באמת שמפו טוב אבל מבחינת עלות הוא מאוד קרוב למחיר של ה gsf… 

הוא עולה 225 שקל ל 3.78 ליטר שזה 300 שקל עבור 5 ליטר ( הוא לא נימכר במיכל של 5 ליטרים אבל אם מנרמלים את המחיר לאותה הכמות מגיעים ל 300 שקל) ובשביל 40 שקל על 5 ליטר אני נהנה יותר מ ה gsf… 

לגבי השמפו הכחול של adams הוא שמפו טוב אבל לדעתי לא ברמה של ה gsf…

פורסם

אתה כנראה מדבר על המחירים בארץ. אני מדבר על הזמנה מאמזון. גלון של שמפו כחול עולה כ-30 דולר עם משלוח חינם, והשמפו המקציף משהו כמו 55 דולר. לא ניסיתי את ה-GSF, אבל קשה לי להאמין שהוא טוב משמעותית ומצדיק את ההפרשים במחיר, למרות שאני יודע שהוא מעולה.

 

השמפו של P&S עולה כבסיס 25 דולר, אבל מדי פעם הוא נשלח חינם.

×
×
  • תוכן חדש...