Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי שיהיה נחמד מידי שבת לעשות כל פעם דיון על מוצר אחד שאתם משתמשים, לראות באיזה מוצרים חברי הפורום משתמשים.

 

נתחיל עם המוצר הכי חשוב לדעתי בשטיפת הרכב, השמפו.

 

עד היום השתמשתי ב carpro reset, עושה עבודה מעולה אבל אגרסיבי מאוד.

התחלתי השבוע להשתמש בשמפו הכחול של חברת אדמס בעקבות המלצות בפורום פה, הזמנתי גלון מאמזון במחיר משתלם מאוד ביחס לארץ.

לא משאיר עקבות, אפשר להשתמש בו גם בשמש לפי היצרן, מנקה מצויין וגם ריח נחמד.

 

מה איתכם? באיזה שמפו אתם משתמשים? החלפתם מותג בזמן האחרון? 

דיון מהנה!

פורסם

אני חזרתי להשתמש ב Mr.Pink אחרי תקופה של חוויה לא נעימה עם Gyeon. 

פשוט הוא לא עשה קצף בכלל, החלטתי שנמאס לי לא להנות מהשטיפה וזכרתי שהמר.פינק נותן קצף לא רע בכלל.

אולי אנסה את של אדאמס פעם הבאה, האמת שכבר יש לי כמה מוצרים שלהם שאני אוהב.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם (נערך)

אני קונה בשטיפה בגבעת זאב בקבוק ליטר וחצי ב20 שקל חומר צהוב כזה ניראה לי הם מכינים את זה. כול שטיפה שם בדלי כ250 מיליליטר

עריכה אחרונה על ידי דובצע
פורסם (נערך)

יש לי כמה שמפואים.

 

הראשון הוא PPF Wash של Gyeon. שמפו טוב, סיכוך טוב, ניקוי טוב, אבל הוא מסריח ברמות (מריח כמו Iron Remover, רק ריח קצת יותר חזק). בו אני משתמש כשהרכב מאוד מלוכלך או לקראת פרויקטים גדולים. הוא אמור בגדול להעיף חלקיקי מתכת מהצבע.

 

השני, שבו אני משתמש באופן רגיל, הוא השמפו הכחול של אדאמס. בעיניי מדובר בשמפו מעולה. קודם כל מנקה כמו שצריך, נותן סיכוך טוב, ומאוד ורסטילי. אני מתחיל בPre-Wash עם מרסס גינה על כל הרכב שבו מעורבב השמפו יחד עם מעט APC של מגווירס. לרוב זה מספיק כדי להוריד את כל הלכלוך. לפעמים, כשהסוללה של הג׳ימי מאפשרת, אני משתמש במקציף שלו, גם כן עם השמפו הכחול של אדאמס, אחרי הצעד שתיארתי קודם. אחרי שני אלו רוב הלכלוך, אפילו אחרי יחסית הרבה זמן, יורד, וזו בגדול המטרה.

 

בעבר השתמשתי בשמפו הרגיל של Mothers (אמהות :)), שביחס למחיר (50 שקלים לליטר) עשה עבודה פשוט מעולה, באמת שהופתעתי לטובה. היה גם Wash and Wax של Meguiar's, שגם הוא היה ממש אחלה. היה גם שמפו של סונקס, צהוב, זה עם הווקס, שהוא היה פשוט בזבוז של כסף. לא מחזיק בועות, לא מנקה כמו שצריך, לא מסכך כמו שצריך, ובסוף גם לא הרגשתי שנתן איזושהי הגנה. נפילה, בקיצור.

 

הייתי מרחיב את הדיון לבאיזה קוויק דיטיילר אתם משתמשים אחרי השטיפה, כי זה צעד חשוב לא פחות. אני משתמש או בקוויק דיטיילר של Gtechniq, או ONR, או כשני רוצה ליישם הגנה ב-C2V3 של Gtechniq גם כן. גם יש את השילוב של BSD יחד עם ספריי דיטיילר של מגווירס (ורוד) שהוא פשוט מעולה לרכבים עם וקס/אוטם, ממש אבל.

 

עכשיו אני מחפש קוויק דיטיילר חדש, ואני תוהה לגבי Defy של Ethos, נראה מוצר מעולה האמת.

עריכה אחרונה על ידי imprezadude
פורסם
לפני כשעה, Adani כתב:

אני חזרתי להשתמש ב Mr.Pink אחרי תקופה של חוויה לא נעימה עם Gyeon. 

פשוט הוא לא עשה קצף בכלל, החלטתי שנמאס לי לא להנות מהשטיפה וזכרתי שהמר.פינק נותן קצף לא רע בכלל.

אולי אנסה את של אדאמס פעם הבאה, האמת שכבר יש לי כמה מוצרים שלהם שאני אוהב.

קצף לא מדד לרמת ניקוי גבוהה, שמפו שעושה פחות קצף יכול לתת סיכוך יותר טוב ופירוק לכלוך יותר טוב משמפו שעושה המון קצף.

לפני 33 דקות, דובצע כתב:

אני קונה בשטיפה בגבעת זאב בקבוק ליטר וחצי ב20 שקל חומר צהוב כזה ניראה לי הם מכינים את זה. כול שטיפה שם בדלי כ250 מיליליטר

לא נשמע מלהיב כל כך חייב להגיד

לפני 32 דקות, imprezadude כתב:

יש לי כמה שמפואים.

 

הראשון הוא PPF Wash של Gyeon. שמפו טוב, סיכוך טוב, ניקוי טוב, אבל הוא מסריח ברמות (מריח כמו Iron Remover, רק ריח קצת יותר חזק). בו אני משתמש כשהרכב מאוד מלוכלך או לקראת פרויקטים גדולים. הוא אמור בגדול להעיף חלקיקי מתכת מהצבע.

 

השני, שבו אני משתמש באופן רגיל, הוא השמפו הכחול של אדאמס. בעיניי מדובר בשמפו מעולה. קודם כל מנקה כמו שצריך, נותן סיכוך טוב, ומאוד ורסטילי. אני מתחיל בPre-Wash עם מרסס גינה על כל הרכב שבו מעורבב השמפו יחד עם מעט APC של מגווירס. לרוב זה מספיק כדי להוריד את כל הלכלוך. לפעמים, כשהסוללה של הג׳ימי מאפשרת, אני משתמש במקציף שלו, גם כן עם השמפו הכחול של אדאמס, אחרי הצעד שתיארתי קודם. אחרי שני אלו רוב הלכלוך, אפילו אחרי יחסית הרבה זמן, יורד, וזו בגדול המטרה.

 

בעבר השתמשתי בשמפו הרגיל של Mothers (אמהות :)), שביחס למחיר (50 שקלים לליטר) עשה עבודה פשוט מעולה, באמת שהופתעתי לטובה. היה גם Wash and Wax של Meguiar's, שגם הוא היה ממש אחלה. היה גם שמפו של סונקס, צהוב, זה עם הווקס, שהוא היה פשוט בזבוז של כסף. לא מחזיק בועות, לא מנקה כמו שצריך, לא מסכך כמו שצריך, ובסוף גם לא הרגשתי שנתן איזושהי הגנה. נפילה, בקיצור.

 

הייתי מרחיב את הדיון לבאיזה קוויק דיטיילר אתם משתמשים אחרי השטיפה, כי זה צעד חשוב לא פחות. אני משתמש או בקוויק דיטיילר של Gtechniq, או ONR, או כשני רוצה ליישם הגנה ב-C2V3 של Gtechniq גם כן. גם יש את השילוב של BSD יחד עם ספריי דיטיילר של מגווירס (ורוד) שהוא פשוט מעולה לרכבים עם וקס/אוטם, ממש אבל.

 

עכשיו אני מחפש קוויק דיטיילר חדש, ואני תוהה לגבי Defy של Ethos, נראה מוצר מעולה האמת.

לא עדיף לך להשתמש ב onr לpre wash? עושה עבודה מעולה ולא אגרסיבי כמו apc.

 

לגבי הקוויק דיטיילר, זה כבר דיון לשבוע הבא😉

פורסם
לפני 13 דקות, Krip כתב:

לא עדיף לך להשתמש ב onr לpre wash? עושה עבודה מעולה ולא אגרסיבי כמו apc.

Nope. לפעמים צריך לפרק לכלוך יותר אגרסיבי, וONR לא מצליח לעשות את זה מספיק טוב.

פורסם
לפני שעה, Krip כתב:

קצף לא מדד לרמת ניקוי גבוהה, שמפו שעושה פחות קצף יכול לתת סיכוך יותר טוב ופירוק לכלוך יותר טוב משמפו שעושה המון קצף.

לא אמרתי לא מנקה טוב. אמרתי לא נהניתי.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם
לפני 4 שעות, CRuzer669 כתב:

Amazon.com: Meguiar's Ultimate Wash and Wax, Car Wash and Car Wax Cleans  and Shines in One Step - 48 Oz Container : Automotive
הכי טוב שיש, כל הסבונים האגרסיבים סכנה ללכה ולהגנות.

אל תטעה בבקשה, carpro reset אומנם הוא אגרסיבי לווקס לדוגמה אבל זה השמפו הכי טוב שיש למי שיש ציפוי ננו, לא פוגע לא בצבע ולא בלכה.

 

השמפו שאתה משתמש משאיר שכבת הגנה שאני לא מעוניין בה אז אם כבר להשתמש בשמפו זה שמפו שמנקה מצויין ולא משאיר אחריו כלום

 

פורסם

אני מסכים עם הגישה שלך, גם אני מעדיף שמפואים ״בלי כלום״.

 

באשר ל-Reset, זו כמובן הנקודה, הוא מתאים לציפויים. עם זאת, המחיר שלו גבוה, ולדעתי אינו מוצדק בהתחשב באלטרנטיבות ככ איכותיות כמו הכחול של אדאמס, גם כשמדובר בציפויים. עם זאת, אי אפשר להתעלם מזה שמדובר בשמפו איכותי מאוד.

 

השתמשתי המון זמן בשמפו הזה של מגווירס, הוא באמת טוב, אבל לא הרגשתי שהוא השאיר הגנה אחריו, מצד שני הוא כן ניקה טוב וסיכך טוב, שאלו הדרישות הבסיסיות משמפו.

פורסם
לפני שעתיים, דובצע כתב:

כמה אתה שם ביחס למיים?

פקק של הבקבוק הזה לדלי מים.

  • רעיון טוב! 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

shampoo plus של מגווירס,יש באוטודיפו עולה סביבות ה170 ש"ח לגלון.
מקציף לא רע בכלל,אני משתמש בהאנידו של כימיכל גייס בדרך כלל,לאחרונה נגמר לי וכבר לא שולחים מאמזון,בארץ רוצים 250 שקל לגלון,המחיר כבר נהיה מוגזם.
 

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

ד''ר מרכוס. אחד הזולים. פשוט משקיע על סמרטוטים ופינישר.

image.jpeg

image.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Tapian
×
×
  • תוכן חדש...