Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 שעות, misgavv כתב:

אני משתמש ב Koch Chemie GSF וממש מרוצה… גלון של 5 ליטר עולה 340 שקל.

אני עובד איתו עם מקציף Mjjc pro ומקבל קצף מעולה… שם במיכל 50 מ״ל שמפו ו 950 מ״ל מים…

בנוסף יש לי סבון עם ph  גבוהה לפעמים שבהם אני רוצה לעשות pre wash… לזה אני משתמש ב built hamber touchless גם הוא עובד מדהים… להקציף לתת לו לשבת על האוטו 4-5 דקות ולשטוף והאוטו יוצא פשוט נקי!! אבל הוא לא זול במיכל של 1 ליטר של האקדח קצף צריך לשים 400 מ״ל סבון!! המיכל אבל יספיק ל 2 שטיפות בערך 

מאיפה יצא לך לקנות בילט האמבר? בארץ ממה שידוע לי אין משווק וחבל כי המוצרים שלהם ברבה יותר טובים מכל השאר.

 

לגבי הgsf לא עפתי עליו יותר מידי, לא ניקה כזה טוב בpee wash

 

פורסם (נערך)

את בילט האמבר ניתן לקנות דרך אמזון uk. 
לגבי ה gsf אני לא משתמש בו כ pre wash אלה פשוט בתור שמפו… 

כדי ש pre wash  יהיה יעיל צריך להיות לו ph או גבוהה או נמוך ו ה gsf עם ph נייטרלי ולכן הוא יותר מיועד ל contact wash

עריכה אחרונה על ידי misgavv
פורסם

cg citrus

cg watermelon

griot קראמי

את הג׳נטים וצמיגים מנקה עם adams

wheel&tire

שמפו הכי שהיה לי אין ספק reset.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

כי שמפו אחד מספיק לעשרות שטיפות טובות הרבה יותר משטיפות בחוץ.

אצל רובנו זה לא המחיר, זה איכות השטיפה והשמירה על הצבע.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם
לפני 8 שעות, race driver כתב:

למה לקנות אם במחיר של שמפו אחד

עושים לי כמה שטיפות בפנים בחוץ ?

 

שטיפות בחוץ זה הדבר הכי מסריח שיש. 

קודם כל שורטים לך את האוטו, ובפנים מורחים לך ספריי סקיי מסריח שמשאיר שכבה שומנית,  עם אותה מטלית שהשתמשו בה כבר על 100 רכבים לפניך. 

אז כן, עדיף לקנות שמפו ומה שצריך כדי לשטוף לבד. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ידעתי גם ידעתי,

רק רמזתי בהומור שאני לא מספיק מאוהב ברכב שלי

כדי לברור לו שמפו איכותי כמו שאני בוחר ויסקי,

ואפילו לא כדי להתאמץ לסבן אותו בעצמי עם מסאז' מפנק...

לא שאני מזלזל במי שמשקיעים ברכב,

תענוג לראות רכבים מטופחים בשכונה.

ולגבי הרעל הדביק ששופכים לי על הדש,

כמובן מורה להם להימנע מזה ביחד עם המסיר שומנים על הצמיגים.

פורסם

לשטיפה ראשונית עם המקציף אני משתמש ב-Honeydew של Chemical guys ואז שוטף

אחר כך עם הכפפה משתמש ב- Koch chemie Nano magic shampoo 

פורסם

אני שוקל לנסות מוצרים נוספים של Nanolex לאור הנסיון שלי עם האוטם.

ככל הנראה שיגמר המלאי שנותר של מוצרי  sonax שמן הסתם הצטיידתי בליין שלם במבמע שהיה באמזון במחירי ריצפה ומשלוח חינם 😊

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...