Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: EVEASY– 100% EV, 100% Easy


discoTD5
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 47 דקות, llaavvii כתב:

2000 ש"ח על מה? עלות טעינה?
לא מאמין - לא עשיתי חשבון מדוייק אבל מעריך בערך 500 ש"ח חשמל בחודש.
2900+500 = 3400
היום עלות רכב ממוצע מהעבודה מגיע ליותר מ3.5K נטו לא כולל הפסד של החסכון והפנסיה
והתחייבות ל3 שנים...

 

מאחר והרכב מוגבל ל 20K, חישבתי עלות חשמל לשנה

כ2000ש"ח אם מטעינים בבית לפי 0.62ש"ח לקוט"ש, בעמדות ציבוריות יכול להגיע ל1.6ש"ח ואף יותר

 

אגב שווי מס על רכב חשמלי מופחת 1200ש"ח

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)
לפני 58 דקות, Gopher כתב:

ההסכם נראה מאוד בעייתי, מציע לקרוא בעיון רב את כל האותיות הקטנות בהסכם:

מנוי חודשי לרכב חשמלי מעניין אתכם? כדאי מאוד שתקראו את האותיות הקטנות | כלכליסט (calcalist.co.il)

הזוי.

החוזה הזה הוא ממש מלכודת לאנשים שלא קוראים את כל האותיות הקטנות.

כלכך הרבה הטעיות, תשלומים נלווים שלא מפורסמים בגדול, נסיון לסבך כמה שיותר את היכולת להבין כמה משלמים על הרכב בסיום ומה יהיה המחיר שלו בסוף. שעל פי מה שאני הבנתי מהכתבה, בסוף התקופה הוא יהיה גבוה משמעותית בעשרות אלפי שקלים מהמחיר המלא כיום.

 

בקיצור ישראבלוף. להתרחק.

עריכה אחרונה על ידי bobi
  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, ldti כתב:

רק רוצה להוסיף שהרכב ניתן לקנייה ב155 אש"ח, בלי בלבולי ביצים של ההסכם וכו'

נכון. 

רק שזו לא המטרה העיקרית של קרסו. (סליחה. פריסבי).

פורסם

האם החוזה הבעייתי הזה שונה משמעותית מחוזים של ליסינג פרטי תפעולי? אני לא בטוח...

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
בתאריך 31.3.2023 בשעה 20:42, Igalz כתב:

זה החלק הבעייתי ביותר בעיני. מרגיש לי שקרסו מצאו פה פרצה שתאפשר להם למכור את הרכבים הללו בשוק המשומשות כאילו היו מידיים פרטיות ולא מליסינג, וכך יחסכו את ירידת הערך שחלה על ריכבי ליסינג. 

בדיוק, זה ליסינג לכל דבר, רק עם נסיון לעקם את המציאות ולא להוסיף "ליסינג" להסטוריה של הרכב

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 8 שעות, ldti כתב:

רק רוצה להוסיף שהרכב ניתן לקנייה ב155 אש"ח, בלי בלבולי ביצים של ההסכם וכו'

כן, רק שבמקרה הזה באמת שמדובר במותג בלי עתיד ברור, למעט ה- JMEV Yi שנקראת אצלינו Eveasy limo, המותג הזה, JMEV, בכלל מייצר רק רכבים חשמליים בסיסיים מאוד, עירוניות זולות מאוד. 

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, Gopher כתב:

ההסכם נראה מאוד בעייתי, מציע לקרוא בעיון רב את כל האותיות הקטנות בהסכם:

מנוי חודשי לרכב חשמלי מעניין אתכם? כדאי מאוד שתקראו את האותיות הקטנות | כלכליסט (calcalist.co.il)

זה הזוי..

קראתי אותו עכשיו, וזה פשוט בלוף..

אני עדיין בהלם מאיך שהם ניסו להציג את זה ואיך זה באמת.

ממה שהבנתי:

כל מה שזה בלאי ולא טיפולים תקופתיים זה באחריות הלקוח!!

בסוף התקופה זה לא שפשוט מחזירים את הרכב, אלא יש רשימת תנאים שצריך לעמוד בהם. לדוג' שהרכב לא נסע יותר מ18 אלף קמ בשנה.

אם רוצים לצאת אחרי שנתיים צריך לשלם כ8000 שח!! כלומר, בנ"א שרואה שהוא לא עומד בתשלומים / לא מתחבר לרכב וכדו' יצטרך להוציא כ8000 שח על זה שהוא מחזיר.

 

בקיצור, הזיה...

תודה רבה ל @Gopher מאמין שהצלת הרבה אנשים מהמלכודת דבש הזאת.

עריכה אחרונה על ידי המהיר הזהיר
  • אהבתי 1

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

×
×
  • תוכן חדש...