Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפור נפל, הזמנו טיסות לפראג מהשבוע שלפני פסח ועד יום לאחר החג הראשון. סה"כ 9 ימים.

הטיסות הוזמנו עם ישראייר, נקווה לטוב. 

ההרכב הוא זוג הורים, 3 ילדים בגילאי 8 עד 12 ותינוק בן שנה וחצי.

אני מתכנן לחלק את הטיול לשניים, חלק ראשון של 4-5 ימים בעיר עצמה - פה אני אצטרך את כל הטיפים שלכם.

חלק שני של 4-5 ימים במלון אקווה פאלאס שמציע את פארק המים המקורה שלו לאורחים. 

 

עכשיו השאלות:

1. אם לא יהיו עיכובים, ננחת בסביבות 16:30, יש איפה לקנות כרטיס סים בשדה? 

2. באיזה איזור של פראג כדאי ללון? מלון, אייר BNB?

3. אטרקציות מיוחדות שכדאי לראות? פארקים? 

4. מסעדות מומלצות שהם ידידותיות לילדים?

5. התנהלות עם כסף, האם יש מקומות שבהם חייב מזומן? כרטיס אשראי? גוגל פיי?

 

כל טיפ יתקבל בברכה,

תודה למומחים

 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
לפני 24 דקות, SurfHigh כתב:

באיזה איזור של פראג כדאי ללון? מלון, אייר BNB?

בביקור האחרון שהייתי בו, שהייתי במלון הזה https://goo.gl/maps/gZmw5kQccq9hoDQ46

אמצע פראג פחות או יותר, ליד הקניון פלדיום. בold town ככה שהכל הארכיטקטטורה ישנה ונהדרת..

המלון עצמו גם ממה שאני זוכר אחלה.

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

ממליץ לבקר בגן החיות אם מזג האוויר טוב. 

 

לגבי החלק השני - למה לא לצאת מהעיר לכמה ימים? לא תמות משעמום באותו פארק מים 5 ימים?

  • רעיון טוב! 2
פורסם

הילדים לא מורגלים בנסיעות, לא רוצה לטרטר אותם.

בנוסף זה יצריך לשכור רכב, מה שמייקר את העניין. 

נתרכז בעיר הפעם, לא שולל יציאה חד יומית אם יש לך המלצות. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
לפני 1 דקה, SurfHigh כתב:

הילדים לא מורגלים בנסיעות, לא רוצה לטרטר אותם.

בנוסף זה יצריך לשכור רכב, מה שמייקר את העניין. 

נתרכז בעיר הפעם, לא שולל יציאה חד יומית אם יש לך המלצות. 

 

אתם קבוצה גדולה. אז לצאת ליום או יומיים ללא רכב זה לא פשוט. אם כי תבדוק לגבי כרטיסי משפחה ב https://www.cd.cz/default.htm

 

אם כבר הייתי עושה 3-4 ימים בעיר + יום\יומיים בפארק מים + 4-5 ימים מחוץ לעיר, או באיזור קרלובי וארי\מארינסקי לאזני או באיזור גבול צ'כיה\גרמניה בדרום.

שוכר מלון טוב עם בריכה, יוצא לטיולים בטבע (הקטנה במנשא גב), מטייל בין עיירות קטנות. נשמע לי הרבה יותר כיף מלהיות במלון באיזור תעשיה של פראג, בין חנות רהיטים לחנות מרצפות. כלומר ליום-יומיים, כן. אין בעיה. אבל יותר מזה אני חושב שדי ממצה את עצמו.

 

image.thumb.png.691762e3ea28f35f1cb8b1e1c6540c1d.png

  • רעיון טוב! 2
פורסם
בתאריך 27.1.2023 בשעה 11:21, SurfHigh כתב:

עכשיו השאלות:

1. אם לא יהיו עיכובים, ננחת בסביבות 16:30, יש איפה לקנות כרטיס סים בשדה? 

ממליץ על גלובל סים, אתה מטעין את הכרטיס ויש לך אותו לכמה נסיעות.

בעבר שרכשתי סים מקומי הסתבכתי עם אימות ONLINE שצריך לעשות, לא יודע מה קורה בפראג אבל אני רוכש 5 גיגה גלישה ב 150 שקל בגלובל סים ומנצל את זה על פני כמה וכמה נסיעות.

 

בתאריך 27.1.2023 בשעה 11:21, SurfHigh כתב:

2. באיזה איזור של פראג כדאי ללון? מלון, אייר BNB?

כשיש כמות כזאת של ילדים, רוב החיפושים שלך של מלונות יעלו רכישה של 2 חדרים (כי אין בדר"כ חדרים גדולים עם מספיק מיטות)

אז אני עכשיו מתמקד יותר ב AIRBNB / דירות.

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אין מה לעשות במלון הזה יותר מיומיים. ממצה מהר מאוד. 

כמו שהמליצו, כדאי לשקול כמה ימים מחוץ לעיר באיזור אחר של צכיה. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

היינו בהרכב דומה באוגוסט. באמת שאין מה לעשות בעיר כל כך הרבה זמן...

אנחנו לנו 5 לילות בשפינדרוב מלין, מלון ברמה מאוד גבוהה ויצאנו לטיולי כוכב, מומלץ בחום לחשוב על הכיוון הזה. 

שם המלון: OREA Resort Horal Špindlerův Mlýn

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מקפיץ, כ 45 צפונה מפראג יש את מוזיאון סקודה (וגם מפעל יצור) https://goo.gl/maps/nwdzXmSMJQ797Sog9

מישהו ביקר במקרה? 

ועוד יותר במקרה, מישהו היה במוזיאון הרכבים האמריקאיים הישנים? 

https://goo.gl/maps/MDa3WZ9NHHBxKqw76 ?. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

×
×
  • תוכן חדש...