Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאיזו מדינה הייתם מהגרים


Coro

פוסטים מומלצים

לפני שעה, Rשף כתב:

עברתי כבר את גילאי הגן ולכן שכחתי, הגנים פתוחים עד שש בערב וכמובן למי שצריך אפשר להביא ילד כבר משעה שש וחצי בבוקר גם לבית הספר. גם בסופי שבוע ולילות קיימות מסגרות לעזרה עם ילדים. החברה לא רואה את העזרה הזו בתור הוצאה, למשל הצמצומים אחרי הבחירות האחרונות לא נגעו בעזרה עם ילדים, מהסיבה הפשוטה שהיא עוזרת ליותר הורים לצאת לעבוד ולהכניס כסף (או לחסוך בצורה של פחות קצבאות תמיכה)


פה אין מסגרות לערב/סופש, לפחות אני לא יודע על כאלה. אבל בייביסיטר לא כזה יקר - בערך 25 זלוטי לשעה (15-20 שח).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפולין לא משלמים ביורו?

שמרה על המטבע שלה למרות שבאיחוד?

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, לירון .ה. כתב:

בפולין לא משלמים ביורו?

שמרה על המטבע שלה למרות שבאיחוד?

יש איחוד אירופי, יורוזון ומדינות הסכם שנגן.

זה לא בדיוק חופף.

 

גם בריטניה כשהייתה באיחוד, שמרה על המטבע המקומי.

 

נראה לי שיש גם איזושהי מדינה שאימצה את יורו אבל היא לא חלק מהאיחוד.

 

 

image.thumb.png.17bcb58289ff0425f28b3358d7e5ac44.png

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, שביט כתב:

 

סילחו לי על הקטנוניות והטרחנות, אבל כל אלה שמשתמשים בשקל כדי להמחיש כמה עולה מוצר או שירות במדינה בה הם חיים, עדיף שתנקבו במטבע המקומי, ובשכר החציוני או השכר (בערך) שלהם.

אין שום משמעות לזה שבשבדיה משהו עולה x שקלים, כי אני לא יודע כמה שקלים שבדי שדומה לי מרוויח.

צודק אם כי שכחת לשאול על מיסים והכנסה פנוייה, וגם טעיתי בסכום 2000 קרונות ששוות בערך 650 שקל השער החציוני 30000 והממוצע 46000 קרונות וחשוב לציין שהשונות קטנה יחסית כלומר המרחק בין עובד במקדונלדס למהנדס תוכנה קטן יותר מישראל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, לירון .ה. כתב:

בפולין לא משלמים ביורו?

שמרה על המטבע שלה למרות שבאיחוד?

 

לא, שמרו על הזלוטי. גם הצ׳כים שמרו על הקרונות. בגדול אני חושב שזה טעות, אבל לא ממש שאלו אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בבולגריה יש מטבע מקומי למרות שהם באיחוד האירופאי אבל כנראה הם יעברו ליורו בעוד מספר שנים בודדות.

אפרופו הגירה אני חזרתי לא מזמן מסופיה בולגריה אולי כבר אחרי 10 פעמים שנוסע לשם די שוקל להגר לשם.

נכון לא מדינה הכי טובה בעולם אבל באופן אישי די מתאים לי שם מבחינת הרבה דברים.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, קורן בן אשר כתב:

אתה קצת מגזים. לא חסר פרוייקטי תשתיות גדולים בארץ שעובדים בצורה סבירה, אולי לא ברמה יפנית או הולנדית אבל עובדים. הבעיה בדרך למטרו היא לצלוח את כל הפוליטיקה והביורוקרטיה בדרך לשם.

 

גם בברזיל יש כאלה, אבל שום דבר לא עובד ביעילות ובאפקטיביות שיכול היה, כי זה פאקינג ג'ונגל בדיוק כמו בארץ. עניין של מנטליות.

 

כנס לכל שכונה חדשה ויוקרתית בעיר ישראלית ותראה שאפילו לא מצליחים לסלול שם מדרכה נורמלית או כיכר שלא רואים לה את התפרים של הבטון. הכל 'מספיק טוב', שום דבר לא מצויין כי אין לזה ביקוש או היצע. למעט מנהרות הכרמל אולי, שלמיטב זכרוני נבנו על ידי הסינים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
בתאריך 8.11.2022 בשעה 20:56, Derish כתב:

מילים של חנוך לוין ז"ל:

 

להילחם, פשוט מפני שאין מוצא אחר,

זה לא עושה לי את המוות למושך יותר.

ועוד דבר ברור: אם לא אחיה אני,

אז אף אחד לא יעשה זאת בשבילי.

 

פעם, כשהייתי קצת יותר מחובר לפורום, זה היה הציטוט הקבוע שלי בשרשורי רילוקיישן. זה, וכמובן 'היאוש נעשה יותר נח' של חווה אלברשטיין.

 

לא רוצה לנטפק, אבל גם הציטוט השני ששמת הוא של חנוך לוין (מתוך אורזי המזוודות, משם לקוח השיר לונדון)

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.11.2022 בשעה 02:20, DareDevil כתב:

ראיתי את הפוסט וספציפית מדובר על בדיקת תוכן לטיקטוק - ממה שידוע לי בדר"כ זה בדיקת תוכן. לא בדיוק הטיקטוקים שאתם רגילים לראות ונשאיר את זה פה...

זו עבודה בטלפרפורמנס (Teleperformance), וכן, הם עובדים גם עם טיקטוק (אח שלי עושה את זה בפורטוגל), אבל לא רק. יש להם למיטב ידיעתי מוקד גדול עם ישראלים גם ביוון.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קבלן משנה שבעיקר (אבל הבנתי שלא רק) מפעיל מוקדי שירות, כמו טלדור/One/תקשוב בארץ.

 

הסיבה שהם צריכים דוברי עברית זה סינון תוכן, לפחות ככה זה נראה.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.11.2022 בשעה 23:34, DareDevil כתב:

רכבת קלה לרוב תהיה תשתית עילית ולא תשתית תחתית. 

השיקוץ שיש בתל אביב זה דבר מיוחד.

באר שבע גם מתאימה להקים בה 2-3 קווים ישירים שניתן לבצע בשיטת cut and cover לעומת השיטה שמשתמשים בה בתל אביב עם התולעת הענקית.

באר שבע בנויה עם רחובות מאוד אבל מאוד רחבים שמאפשרים להקים גם נתצי"ם וגם כביש רגיל וגם תחנות רכבת תחתית.

מה גם באר שבע ברוב הימות השנה - יחסית חם בה וחבל לבזבז את המקום בשביל רכבת קלה עם קרונות שיכולים להתחמם בהם.

היה לי פעם שהייתי באמסטרדם ובאותו זמן הייתי בימים די חמים וזה אירופה והם לא מתוכננים להיות עם מזגנים. - עליתי במקרה עם טראם והיה חם פיצוצים וזה די מה שמוביל אותי לרשום על זה כל הזמן. כי זה פשוט לא מתאים ואני די בצד של רכבות תחתיות במדינה הזו..

בשיטות שניתן לבצע על ידי קבלנים ישראליים ובמהירות יחסית...

ההבדל במחיר לק"מ של רכבת קלה עילית ורכבת קלה תחתית, בין אם זה בTBM ובין אם בC&C, הוא קרוב לפי 1000.
יציקת הבטון לבדה עולה סדרי גודל יותר, תוסיף לזה את כל מערכות הבטיחות, כב"א, ניקוז, וכו' הנדרשות ואתה עף.
דווקא אם הרחוב רחב, אין שום בעיה לעשות TRAM עילי, זה גם טוב לעסקים כשאנשים רואים את החנויות ונמצאים במפלס הרחוב.
לקרר קרונות זה שטויות ביחס ללחפור מנהרה.
ובאשר לרק"ל בת"א - זו רכבת קלה משודרגת בגלל הצפיפות של ת"א.
זה לא נועד להיות מטרו, את המטרו תקבלו עוד 15-20 שנה. עוד עובדים עליו.
זה אגב הרבה יותר קשה לתכנן מטרו באחת הערים הצפופות בעולם מאשר לתכנן מטרו בבירה אירופית מלפני 100 שנה.
כל תחנת מטרו תהפוך למוקד עירוני חזק מאד ויש משמעות רבה למיקום שלהן.

אחת הסיבות שרבים מפרוייקטי התשתית שדיברתם עליהם לא מצליחים היא שהם נבנו בלי המחשבה הזאת ונותרו מיותמים כי הצורך בהם ירד משמעותית אחרי האירוע שלכבודו נבנו.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, shellcase כתב:

ההבדל במחיר לק"מ של רכבת קלה עילית ורכבת קלה תחתית, בין אם זה בTBM ובין אם בC&C, הוא קרוב לפי 1000.

אני דיברתי נטו על באר שבע, תל אביב זה כבר מקרה אבוד לחלוטין, אין דרך אחרת חוץ מניסיון להציל את מה שיש כבר עכשיו מאשר לדחוף כמה שיותר קדימה את העבודות ולפתור בעיות תפעוליות כמו שנכתב פה.

לגבי באר שבע עוד יש דרך להציל את המצב ולהפוך את השטות שקורית לנו מול העיניים, יענו במקום לעשות רכבת קלה לעשות אותה רכבת מטרו פרופר.

רוב הכבישים הרחבים כיום בבאר שבע דווקא מלאים במגורים ולא בשטחי מסחר למרות שרוביק מנסה לשנות את המצב ולהוסיף שטחי מסחר ברמת הרחוב.

אין לי בעיה שהרכבת תהיה קלה פשוט בתור אחד שגר שם בעבר, אני מכיר את המצב של החום הבלתי נסבל שיש שם וגם המצב הביטחוני לא משהו לפעמים אז עוד דרכי מילוט בטוחים זה משהו שגם לקחתי בחשבון כשכתבתי מטרו. כי אחרי הכל מחר יבוא ראש עיר אחר וירצה שגם לו יהיה מוניומנט שהשם שלו יתנוסס עליו (ע"ע איצטדיון טרנר).

 

לפני 15 שעות, Fazer כתב:

זו עבודה בטלפרפורמנס (Teleperformance), וכן, הם עובדים גם עם טיקטוק (אח שלי עושה את זה בפורטוגל), אבל לא רק. יש להם למיטב ידיעתי מוקד גדול עם ישראלים גם ביוון.

שמעתי היום שהמצב לא משהו בנוגע לטוויטר והקבלני משנה שלהם בענייני תוכן.

הימור יהיה לעבור ובסוף שלא תהיה עבודה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.11.2022 בשעה 10:32, Fazer כתב:

זו עבודה בטלפרפורמנס (Teleperformance), וכן, הם עובדים גם עם טיקטוק (אח שלי עושה את זה בפורטוגל), אבל לא רק. יש להם למיטב ידיעתי מוקד גדול עם ישראלים גם ביוון.

 

ראיתי את המודעה שלהם לגיוס לפורטוגל היה כתוב שזה כולל מימון מגורים זה נכון?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, renault5 כתב:

היה כתוב שזה כולל מימון מגורים זה נכון?

אין לי מושג, אח שלי גר בפורטוגל עוד לפני שהתחיל לעבוד שם אז אני לא יודע.

אם מעניין אותך יכול לקשר ביניכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעתי את זה אצל יוטיובר כלשהוא בנוגע לנושא הגירה וויזות כאלה ואחרות.

אל תספרו לאף אחד, בייחוד שזה בשלבים הראשוניים של השגת הויזה.

מתוך המחשבה שיהיה למי שרוצה לעשות רע לכם על הנשמה, יהיה לו מספיק זמן לגרום לכם לפקפק בכם ובהחלטה שלכם.

את הדבר הזה הבנתי בסופ"ש, זרקתי הערה בין לבין השיחות על פוליטיקה והמצב בארץ, שאני חושב על לעבור מישראל למדינה אחרת.

התחיל רחש בחש סביב השולחן, התחילו לזרוק הערות כי המדינה אליה אני שואף לעבור בכלל במצב נוראי ולא שווה לעבור אליה, עוד שנייה קורסת המדינה ונשברת לחלקים.

יוקר המחייה שם גבוה והמצב הביטחוני לא משהו במקומות מסוימיים.

ואני פה להזכיר לכם שאף אחד לא צריך לדעת ואם רוצים לשתף אנשים וחייבים "להוציא" את זה מהמערכת, יש פה בפורום את השרשור הזה וגם אפשר להשתמש במשתמש האנונימי.

 

  • אהבתי 5
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...