Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שכן מוכר במוו סדרה 1 2012.

שמורה ובאמת מטופלת לא עברה תאונות.

130 קמ עד לפני שלוש שנים טופלה במורשה. ואומר שעוברת טיפולים יותר מהדרוש מבחינת שמנים וכו.

מי שמכיר מדובר במנוע שנבנה במשותף עם פיג'ו. מנוע 1.6 136 כס.

אשמח לשמוע אם מישהו יכול לתת פרטים או/ו מכיר מוסך מתמחה שיהיה אפשר להתייעץ איתו בנושא.

מדובר אחרי השינוי צורה של 2012 לא במנוע 2000 ולהבנתי הבעיות חשמל פחות נפוצות לאחר השינוי צורה.

אשמח לתובנות נוספות.

תודה!

עריכה אחרונה על ידי אהבת חינם
פורסם

המנוע די אמין ואין תקלות מיוחדות..

מכסה שסתומים עשוי מפלסטיק ומצריך החלפה עם כזה ק"מ ושנתון, תברר אם טופל, במידה ולא זה עלול להיות יקר.

בנוגע למוסך מומלץ לבחינה של הרכב וסריקה של תקלות, יש מספר מוסכים טובים כמו נבעה, מוסך בימר, וגם המרכזי בפתח תקווה (שיהיה קצת יותר יקר).

בהצלחה!

 

פורסם

נשמע טוב, גש לבדיקת מחשב לפחות באחד המוסכים המורשים BMW ואם אתה סומך על השכן שלא היו תאונות - תתחדש. ממליץ תמיד גם על בדיקה לפני קניה 

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם (נערך)

נבלה אבל לפחות ב bmw מחליפים לא מעט חלקים על חשבונם . תחזוקה מונעת. מצד שני זה דור כמעט אחרון להנאה אחורית (אין טעות כתיב). אז זה מאד מפתה. 

חפש R56 בפורומים בחו"ל ותבין. 

חפש בשרשור ואריאנט n14 ותראה שם תקלות מוכרות

https://simplecarguy.com/mini-cooper-r56-problems-to-expect/

 

 

 

 

חוצמזה לקוחות bmw רגילים לשלם הרבה בטיפול שנתי . ₪4500 זה לא מחיר מופקע ביבואן. 

 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

הם לא כאלה נבלות כמו שעושים מהם.. אבל הם כן רגישים לטיפולים (שיהיו בזמן ועם חלפים טובים).

צריך לקחת בחשבון שהישראלי הממוצע אוהב לקנות אבל פחות אוהב לשלם כשזה מגיע לטיפול (ולא רק במוו).

אחרי אחד כזה שהיה בבעלותי 4 שנים ועוד שניים שעברו במשפחה (אחד עד היום) גם ל4 שנים ויותר, אני חושב שזה מנוע מוצלח (בגרסא של ה136 כס קצת עצל אבל עדיין מספק). 

פורסם (נערך)

יש פה שיקולים מעבר לנפח מנוע...

(סימולו גם F21) . גם ככה סביר להניח שהבעלים הקודמים החליפו את החלקים הבעייתיים ולכן יראה אמינות טובה. 

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...